Chapter03-Máme něco důležitějšího na práci

3.1K 95 3
                                    

V minulých médiích Chloe a v těchto, jak asi vypadá Gemm při opravování
---------------------------------------------------------"Ten je můj!" řekla ta osoba a bez pozvání vela dovnitř.
  "Kdo to proboha je?" Moje první otázka. Ne kdokoli stačil cokoli říct "Já jsem Chloinka [Chlouínka] a chodím tady s Neillíkem [Nejlíkem]" to jsem se začala straně smát.  Nechápavě se na mì Chloe podívá "Co je čemu, se směje?" "Já jen... *pořád se směju*... znělo to jak jímka a kdy tak je to Niall ne Neil. A váně si nemyslím,e by chodil s Barbie jako ty." Celá zrudla a podívala se na Nialla "řekni jí na to něco Neile! " jen se zasměje "jsem Niall a ty nejsi moje přítelkyně.  Spal jsem s tebou jednou a pak odeel, to není vztah. " směje se jetě víc, teda pokud to ovem jde.  "To nemůe. Vdyť co se ti nelíbí? " Niall"Tak jsi jak prkno, neumí to rukou ani pusou, jeká, jak nějaký prase,kdy jde na poráku a tak dále." Vichni se směnou a na ní.  Teď se do toho opět vmíchám já."Kdyby jsi teď dovolila,já a Niall teď jdeme nahoru,protoe jsme něco nedokončili. Máme něco důleitějího na práci ne tu být s tebou. Take promiò,ale támhle jsou dveře a ahoj." Vezmu ji za ruku a vyhodím ze dveří. Obrátím se a dojdu k sedačce, na kterou se posadím. Kdy se na ně podívám,musím se uklíbnout, protoe na mě koukají s otevřenou pusou a vykulenýma očima.  Harry najednou prohlásí "Fajn zůstává tady,ale kdyby přila zase nějaká holka, tak ji odeene, je ti to jasný, doufám?" "No samozřejmě.  Jen teď si zajedu pro nějaký oblečení,take za 15-20 minut jsem tu pánové. A nezapomeňte počítat!" Okamitě se zvednu, za rychlejí chůze nasadím helmu a dojdu k motorce.  Nastartuju a jedu do skladitě,kde zaparkuju, sundám helmu,vezmu taku s oblečením a klíče od Hennessey Venom GT (428km/h-nejrychlejí auto na světě).Nastoupím a jedu. Kdy jsem před jejich vilou, vystoupím a jdu dovnitř.  "Tak co hoi, za kolik?" Překvapím je. Liam koukne na čas"stihla jsi to za 12minut. No ty vole!!" "To si dělá prdel, takhle rychle to nejde! Si nějak zastavila hodiny nebo já nevím,ale ro nejde!"vystartoval Hazz. "No tak Hazzouku buď v klidu nebo bude mít mrtvici a to nikdo nechce.  A ne, nic jsem s tím neudělala, to bude asi mým autem a motorkou a stylem jízdy.  U si to přiznejme. Jsem mladí, chytřejí, hezčí a lepí ne ty. A mimochodem nemusí to přiznávat, já to vím. A ano, mám velký ego a to taky vím.  I tak tě miluju bráko. " sladce se na něj usměju. Ne stihne něco říct, vezmu taku a jdu nahoru do pokoje pro hosty. Taku poloil na zem, otevřu dveře na balkón, přelezu přes zábradlí a seplhám po okapu dolů.  Tamtudy se vydám do jejich garáe a podívám na auta. Zaujme mě jedno,které je rozestavěné.  Kouknu a poznám, e je rozbité.  Proto jdu zpět nahoru, kde si vezmu své klíče a jdu do auta,odtamtud jedu do skladitě, kde si beru odtahové auto a jedu zpět.  To auto naloím a jedu zpět do skladitě. Tam auto vyloím.  Převléknu se do tílka, montérek pro automechaniky a jdu na opravu auta. Po asi 20 minutách mi volá Harry."ano zlato?"ptám se přeslazeně. "Kde je auto a kde ty?!" ptá se rovnou "auto je se mnou a opravuju ho a pak vám ho vrátím. Tak zatím." A típnu.  Po chvilce mi vichni volají.  Vezmu to poslednímu,tedy Liamovi. "Ahoj. Proč jsi to vzala jen mě? " "protoe jsi z nich nejinteligentnějí a asi i nejnormálnejí a jedinýmu můu věřit. A jestli chce za mnou tak ti polu adresu, ale nesmí jim to říct a nesmějí tě sledovat.  Ahoj" a zavěsím.  Polu mu sms adresu a dál pokračuju v opravě. Po 30 minutách slyím auto.  Proto si vezmu pistoli a jsem připravená vystřelit. Kdy v tom se otevřou dveře a dovnitř vstoupí...

Sister of Mafian (Liam Payne Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat