Po nějaké době z pohledu Gemmy
Vezmu si izolepu a zalepím poslední krabici s posledními věcmi, které tu mám. Jak jste asi pochopili, dobaluji si poslední věci. Proč? Protože přišel Den D a já se konečně/bohužel stěhuji do mé nové vily, která je plně dostavěná a vybavená, tak jak jsem chtěla a možná i líp než jsem si představovala.
Vezmu si tu poslední krabici, která už je i popsaná a jdu ven, kde mám stěhovací auto, ve kterém už jsou ostatní mé věci, které budu stěhovat. Postavím krabici k ostatním a zavřu velké dveře od auta. Všichni (kluci i s jejich přítelkyněmi) už stojí před domem a chystají se se mnou loučit. Já ale ještě odběhnu k Liamovi do pokoje, kde otevřu skříň, ze které si následně ukradnu jeho oblíbené tričko s batmanem, které nosí celkem často a proto je z něj nejvíce cítit vůně Liama, kterou strašně moc miluju.
Seběhnu zpět dolů před barák a otočím se k Liamovi: "Beru si tvoje tričko s batmanem a klidně můžeš něco namítat, ale sám moc dobře víš, že tě poslouchat nebudu. takže děkuji Ti za tričko." sladce se na něj usměji a dám mu pusu na líčko. Poté si tričko dám na sedačku u auta. Jako první se poobjímám s holkama a poté jsou na řadě kluci. Ke každému něco prohodím.
"Tak jo lidi, mějte se tu dobře a já vyrážím k sobě do vily. Kdybyste kdokoli, cokoli potřeboval určitě dejte vědět. A nevím proč se tady tak dojemně loučíme, když bydlím jen 15 minut od vás. Nic tu nevyveďte. Já se pro vás asi pozítří stavím a pojedeme ke mě,abych vám ukázala, kde co je. :) Mám vás strašně moc ráda." všechny jestě obejmu a nakonec si nechám Liama. Tomu do ucha ještě svůdně zašeptám:"My si napíšeme a možná pokud vše půjde, tak jak má, tak bych si tě zítra pro sebe ukradla a jeli bychom ke mě a pokud budeš hodnej a budeš chtít, tak u mě budeš moct i přespat, protože mám obrovskou postel." mrknu na něj. A už nastupuji k sobě do auta a odjíždím.
Po 15 minutách zastavuji před mojí vilou. Tak tady začínám svůj život od znova. Jen s osobami, na kterých mi moc záleží a beru je jako součást rodiny.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Ahoj. Tak hlásím se s dalším dílem. Omlouvám se, že nevyšel již včera, ale časově jsem to nestíhala. Dnes je to taková nuda, ale slibuji, že se to za chvíli opět rozjede. :)
Přidala jsem i obrázek jak si asi představuji Gemmy vilu bez hlavní velké garáže. A ještě by tam byl bazén a vzadu na zahradě hodně stromů, přičemž by na jednom z nich byl domek(domek na stromě). A také někde vzadu by byla její střelnice.
U Dalšího dílu zase Ahoj. xox-Naty :)
ČTEŠ
Sister of Mafian (Liam Payne Cz)
FanfictionNikdo nezná obě její pravé já. Všichni si myslí,že je to pořád ta malá a milá holčička, která se bojí. Její mamka umřela při porodu a její blízká rodina jí to dává za vinu. Otec ji obviňuje ze všeho. Bratr se odstěhoval v jeho 15 za jeho gangem "Bad...