Part 1

711 61 5
                                    

Eunhi ..

Pelajar di sekolah yg terkenal di Seoul . Hanya pelajar biasa sahaja . Tak terlalu hot stuff , tak terlalu skema . Namun begitu , dia sedang menjalin hubungan cinta dgn Jeon Jungkook , pelajar lelaki yg paling terkenal di sekolah itu . Sering dikejar oleh pelajar wanita .

"Eunhi ~ Kawan saya buat majlis kat rumah dia . Awak nk ikut ? Saya jemput awak kat rumah awak . Arasseo ?" Jungkook menghulurkan surat jemputan kpd Eunhi .

"Okay . Jangan lambat" Jungkook hanya menganggukkan kepala dan mencuit hidung Eunhi lalu meninggalkan Eunhi.

Sebaik sebaik sahaja Jungkook hilang dari pandangan Eunhi , Bobby terus mengejar Eunhi dan merampas surat jemputan dari tangan Eunhi.

"Hoi apa nie ?! Bagi balik !" Eunhi cuba merampas balik tetapi gagal .

"Siapa bagi kau surat nie ? Kalau Jungkook yg bagi , jangan pergi majlis tu ."

"Eh kenapa pulak ? Suka hati saya lah nk pergi ke taknak . Bukan kacau hidup awak pun" Eunhi membantah .

"Hish ! Suka hati kau lah ! Perempuan degil mcm kau nie buatkan aku rasa nk cekik je kau nie"

"Sebelum awak cekik saya , baik saya cekik awak dulu . Tak habis2 nak ganggu life orang . Dh pergi sana .

Kacau mood orang je !" Eunhi menolak Bobby .

"Meh sini surat tu !"

Bobby mengoyakkan surat jemputan tu !

"Apa awak buat nie ?! Apa masalah awak hah ?! Tak habis2 gannggu hal saya ! Dh laa !"

Eunhi menyepak kaki Bobby tetapi sedikit pun tiada rasa sakit.

"Eleh dia fikir aku nak sangat ke kacau life dia ? Kalau kau lawa pun takpe laa gak ." Bebel Bobby dlm hati .
Vote✔
Comment✔
Read✔

SARANGHAEWhere stories live. Discover now