Dari mana Bobby dpt kapak tu entahlah.Jangan tanya author sebab author pun tak tau.....JengX3 Misteri~~~ Ok Author giler.....
Bobby menyepak pintu tersebut selepas pintu tersebut habis dikapak oleh Bobby.
"Bobby !"
Belum sempat Eunhi pergi ke arah Bobby, Jungkook sudah terlebih dahulu menarik Eunhi.
"Bobby.... Cantik kapak tu .... Mana kau dpt ?" ujar Jungkook sambil tersenyum . Sah sawan.
"Entahlah mana-mana jerlah aku ambik kapak ni...Kau kan pernah kapak pintu rumah Eunhi so aku kapak lah pulak pintu bilik nie ." balas Bobby . Hamik kau .Fuhh sentap!
"Apa ungkit2 nie ?? Kang aku kapak Eunhi nie kang sebagai ganti rugi pintu tu . Hahahahahahaha"
"Hutang kau sbb kau penyebab kematian adik aku pun tak habis lagi."
Jungkook terdiam . Tiada jawapan .
"Kenapa kau diam ? Kalah ?atau Sentap? Pulangkan Eunhi kat aku balik . Kau takde hak nk menentukan kematian orang atau erti kata lainnya BUNUH ."
Jungkook melepaskan Eunhi dan terus menyerang Bobby. Berlaku lah pergelutan di antara Bobby dan Jungkook .
Eunhi cuba mencari jalan utk menyelamatkan Bobby Atau pun Eunhi mencari jalan keluar utk meminta tolong . Sekiranya Eunhi ada handphone bersamanya , sudah pastinya Eunhi membuat panggilan polis .
Dalam pergelutan Jungkook dan Bobby , kapak kecil itu terlepas lalu mengenai kaki Jungkook . Jungkook meraung kesakitan kerana bilah kapak tersebut mengenai kakinya .//sedap duh//
Darah mengalir keluar dari kaki Jungkook . Bobby terpempan kerana dia tidak sengaja melepaskan kapak kecil itu . Jungkook terduduk .
Bobby pergi mendapatkan Eunhi yg sedang cemas itu .
"Eunhi . Awak okay ? Nasib baik saya sempat datang sebelum jadi apa2 kat awak . Kalau tak ......."
belum sempat Bobby menghabiskan ayatnya
BANG !
Bobby rebah di hadapan Eunhi.Eunhi terkejut . Eunhi memandang Jungkook . Kelihatan Jungkook memegang pistol yg dihalakan ke arahnya .
"BOBBY !!!" Eunhi berlari ke arah Bobby yg sudah pun terbaring di atas lantai .
"Bobby ? Bangun lah Bobby. Kalau awak dngr suara saya , jawablah"
Eunhi menggoncang2 bahu Bobby yg tidak memberi respon . Air mata bertakung di kelopak mata Eunhi.
"Bobby.. Bangun lah ... Jangan pergi dulu ... Jangan tinggalkan saya ... Awak kata awak nk lindungi saya ... Bangun lah Bobby ..."
Akhirnya air mata gugur kerana Bobby sedikit pun tidak menunjukkan tanda-tanda yg dia akan bangun .
Jungkook yg melihat Eunhi terus ketawa kerana dia tidak percaya bahawa dia telah membunuh Bobby dgn tangannya sendiri .
Jungkook sedaya upaya utk berdiri memandangkan kakinya cedera dan berjalan perlahan2 ke arah Eunhi lalu terus mencekik Eunhi.
"Sekarang aku dh bunuh Bobby. Aku nak bunuh kau pulak sbb kau dh nampak semuanya . Maafkan saya , sayang ." Jungkook terus mencengkam leher Eunhi sehingga Eunhi tidak dapat bernafas .
Namun , umur Eunhi masih panjang kerana Jimin memukul kepala Jungkook dari belakang sehingga pengsan .
Eunhi juga pengsan selepas dicekik Jungkook.
Dalam keadaan separuh sedar , Eunhi mendengar suara2 menyebut namanya dan Bobby, lalu Eunhi terus tidak sedarkan diri .
------------------------------------------------------
huhu sedih tak??? Mestilah sedih kanQ_Q typo??? Abaikan jerlahQ_Q keep reading and support this story
Read✔
Vote✔
Comment✔
YOU ARE READING
SARANGHAE
RandomShin Eunhi dan Bobby adalah musuh dari kecil....bila jumpa jer selalu bergaduh...tetapi suatu perasaan yang pelik mula terpaut di hati Eunhi bila Eunhi terpaksa tinggal serumah dengan Bobby....Nak tau perasaan ape tu??? bacerlah^^