Part16

191 38 0
                                    

- Di Banglo Jungkook-
Eunhi tersedar dari 'tidur'nya .

Keseorangan dlm sebuah bilik yg besar .

"Eh ? Kat mana pulak nie ? Kejap .. Jungkook! Dia bawak aku kat mana nie ?" jerit hati Eunhi.

Eunhi berlari ke arah pintu dgn harapan dia dpt melepaskan diri dari bilik besar itu . Belum sempat Eunhi memegang tombol pintu , pintu telah pun dibuka .

"Annyeong ? Dh bangun dh ?" Jungkook memberikan senyuman yg paling manis tetapi senyuman itulah yg paling pahit lagi masin bagi Eunhi.

"Mana Bobby?"

"Bobby? Dia mana ada kat sini . Kat sini ada kita berdua je . Takde siapa tahu kita ada kat sini ." Jungkook membelai rambut Eunhi yg ikal mayang itu .

"Sudah lah Jungkook. Kita dh takde apa2 . Saya dh tak suka awak . Awak pelik . Awak gila . Awak pembunuh !!"

PANGG!PAKK!POK!!(?)
//Author tak tau camne bunyi kene tampar sebab x pernah kene hoho//

Eunhi jatuh tersungkur di atas lantai akibat ditampar oleh Jungkook.

"Sejak bila sayang saya pandai kurang ajar nie ? Ye memang aku gila . Aku gila kan kau ! Aku pembunuh ? Aku bunuh siapa ?" akhirnya terserlah jua diri Jungkook yg sebenar .

Sudah hilang kewarasannya . Jungkook mendongakkan Eunhi supaya memandang Jungkook.

"Pasal adik Bobby tu , bukan aku yg bunuh . Aku cuma tak sayangkan adik Bobby dan langsung takde rasa cinta . Tapi bila aku dgn kau , aku dapat rasakan bahawa kau milik aku je"

Eunhi sudah menggigil ketakutan melihat Jungkook yg sudah hilang akal itu .

"Bobby.... mana awak ? saya takut .... datanglah cepat ....Jungkook semakin gila dan dayus..."
------------------------------------------------------
Typo??? Abaikan....btw keep reading and
Read✔
Vote✔
Comment✔<(@ ̄︶ ̄@)>

SARANGHAEWhere stories live. Discover now