Part17

196 36 0
                                    

"Kau jangan bertindak dulu bila dh sampai sana nanti . Aku bawak kau gi ke sana sbb nk tunjuk kat kau je kat mana tempat tu ." Rap Mon memberitahu syarat utk mengikuti Rap Mon .

"Okay"

Namun Rap Mon masih tidak senang dgn Bobby.Adakah Bobby. betul2 ikut syarat nya ?

-skip-
Sebaik sahaja sampai di sana , Bobby terus keluar dari kereta Rap Mon dan berlari ke rumah banglo tersebut .

"BOBBYYYY ..."

Rap Mon sudah dapat agak apa tindakan Bobby sebaik sahaja sampai ke sana.

------------------------------------------------------
Eunhi sedaya upaya membuka yg dikunci dari luar dgn harapan dia dpt melepaskan diri dari Jungkook yg kini berada bersamanya di dlm bilik yg berkunci itu .

Jungkook hanya memerhatikan Eunhi.

"Jungkook Mana kunci tu ??"

"Kunci apa ?"

"Kunci pintu nie lah . Saya tahu awak simpan kan ?"

"Hahahaha tahu tahu je kan ? Tak boleh selagi awak tak ikut cakap saya" Jungkook tersenyum sinis . Eunhi cuba mencari jalan utk melarikan diri .

"Bobby.... cepatlah datang selamatkan saya ...."

Jungkook memegang pergelangan tangan Eunhi lalu dilemparkan Eunhi ke atas katil .Eunhi mengaduh kesakitan .
Belum sempat Jungkook menyentuh Eunhi, pintu bilik pecah kerana di kapak oleh seseorang .

"Bobby !"
------------------------------------------------------
Hohoho citer ni dh nak habis dah~~~ tunggulah...sambungannya..btw keep reading and support this story...
Read✔
vote✔
Comment✔

SARANGHAEWhere stories live. Discover now