Part19

190 41 1
                                    

Sebaik sahaja Eunhi membuka mata , kelihatan Jimin dan Suga tidur di atas kerusi dan seorang lagi berada di tepi katilnya .

Mana Bobby??

Hanya itu sahaja yg terlintas di dalam pemikirannya . Jimin terbangun dari tidurnya .

"Minyoung ? Kenapa ? Awak nak apa2 ke ?" Jimin menguap seketika .

"Bobby mana ?"

Jimin terdiam .Eunhi masih menanti jawapan dari Jimin . Ikutkan hati , mahu sahaja Jimin melarikan diri dari Eunhi.

"Jimin ? Mana Bobby?" sekali lagi Eunhi mengulangi soalan .

"Err ... Eunhi ... Awak ... Okay kan ?"

"Saya okay . Mana Bobby ? Dia okay kan ?"

Rasa bersalah dan sebak menyelubungi diri Jimin .

Patutkah Jimin memberitahu keadaan Bobby sekarang ?

Tak lama kemudian , J-Hope baru sahaja tiba dgn sejambak bunga utk diberikan kpd Eunhi.

Eunhi menyambut baik bunga tersebut . Jimin berasa lega sebentar selepas Eunhi mendapat bunga dari J-Hope sebentar tadi .

Nak je Jimin jerit terima kasih kat J-Hope kerana menyelamatkan dia dari terus ditanya soalan yg sama dari Eunhi.

Tetapi kali ini , J-Hope pulak yg ditanya soalan yg sama .

"Mana Bobby?"

Wajah J-Hope terus berubah . Sekali lagi soalan tidak terjawab .

Suga yg baru sahaja bangun dari tidurnya terus duduk di tepi katil Eunhi. Kali ini soalan itu ditujukan kpd Suga pulak .

"Err .. Saya .. nak ke tandas jap" jawab Suga dgn suara yg terketar-ketar .

"Kenapa diorang taknak jawab soalan aku? Bobby okay je kan ?"
Bisik hati Eunhi.

Rap Mon tiada bersama mereka kerana pergi menjenguk V di hospital yg lain .
------------------------------------------------------
Mana Bobby??? Agak2 readers tau??? Kalau nk tau teruskan baca...typo? Abaikan....
Read✔
Vote✔
Comment✔

SARANGHAEWhere stories live. Discover now