Part 15

210 39 2
                                    

Bobby bangun lebih awal dari biasa .

Bobby memandang jam .

Sudah 5.45 pagi .

Perlahan2 Bobby membuka pintu bilik Eunhi. Bobby tidak tidur bersama Eunhi kerana dia tidak mahu mengganggu Eunhi yg jiwa kacau malam semalam .

Perlahan2 Bobby berjalan ke arah katil Eunhi supaya Eunhi tidak tersedar dari tidurnya .

Kelihatan Eunhi sedang tidur dgn nyenyak dgn mata yg bengkak dan kesan air mata di muka Eunhi.

"Eunhi nangis ke semalam ? Maafkan saya Eunhi ." Rasa bersalah menyelubungi dlm diri Bobby.

Bobby melurut rambut Eunhi. Rambut di dahi Eunhi diketepikan lalu dikucupnya perlahan .

"Saya akan balik dgn selamat,Eunhi ." Bobby terus melangkah keluar dari bilik dan menutup perlahan pintu bilik supaya tidak mengejutkan Eunhi.

Telefon Bobby berdering .

Panggilan dari Rap Monster .
Rap Monster : Kau serious ke nak jumpa dgn Jungkook ?Eunhi macam mana ? Takkan dia tak halang kot ?

Bobby: Ye aku serious . Pasal Eunhi aku dh cakap kat di semalam tapi dia memberontak lps tu terus masuk bilik . Aku nak pergi senyap2 . Kalau dia bangun nanti mesti dia halang aku .

Rap Monster : Hmm suka hati kau lah . Aku tak tahu nak kata apa dah dgn kau nie . Nak kitorang tolong apa2 ke ?

Bobby: Boleh jugak . Tolong tengok kan Eunhi utk aku . Dan .... kalau aku takde dan tak balik2 lagi , jaga kan Eunhi utk aku . Jangan bagi dia nangis lagi tau .. Okay aku nak gerak nie .. Bye

Rap Monster : Weyhh aku tak habis cakap lagi nie ... Hello ?

Panggilan sudah pun dimatikan . Rap Mon cuba membuat panggilan lagi tetapi tidak dijawab .

"Adoiii kawan aku sorang nie ... Buat aku risau je lahh ..." bebel Rap Mon .

Rap Mon terus mengejutkan Jimin,Jin,Suga dan J-Hope .

"Apa niee kejutkan pagi2 buta nieee ??" bebel Jimin dgn mata yg masih tertutup .

"Kita kena pergi rumah Bobby dgn Eunhi sekarang ."

"Buat apa ?" soal J-Hope yg sedang menggeliat .

"Aduhhhh .... Bobby tinggalkan Eunhi sorang2 kat rumah sbb nk pergi jumpa Jungkook utk selesaikan semua nie" jelas Rap Mon .

"So?" soal Jimin,Jin,Suga dan J-Hope selamba .

"Sial-..- Kau tak faham ke ?? V kena tembak kat rumah siapa ??"

"Kat rumah Bobby"

"V kata dia nampak Jungkook kat mana ??"

"Kat rumah Bobby"

"Kesimpulannya ??"

"Jungkook kat rumah Bobby ?"

"Yerlah! Bengap!"

"I'm not bengap I'm Swag~~"kata suga-..-

"Ohh ..."

" Jap ,Jap... JUNGKOOK KAT RUMAH BOBBY???" jawab Jimin,Jin,Suga dan J-Hope serentak dgn mata yg dijegilkan .

"Ye ! Tu sbb aku risau sekarang nie ! Cepat pergi siap ! Eunhi dalam bahaya sekarang !" arah Rap Mon .

Kelam kabut Jimin,Jin,Suga dan J-Hope keluar dari bilik utk bersiap .

"Hilang swag aku..."kata Suga

"Bodonyer kawan! Bukannya kesahkan orang tapi kesahkan swag-..-"marah Rap Mon,Jin,Jimin dan J-Hope.

SARANGHAEWhere stories live. Discover now