Part 7

268 43 0
                                    

- Di rumah Bobby -
Eunhi terus duduk di atas sofa dan kepalanya disandarkan ke sofa .

"Betul ke kau okay nie ?" Sekali lagi Bobby bertanya.Eunhi hanya mengangguk .

"Mcm nie lah . Nanti kau tak payah dtg sekolah sementara waktu . Nanti aku pandai2 lah kelentong cikgu tu . And nanti aku belikan nombor baru utk kau . Takde lah Jungkook tu kacau lagi ." Cadang Bobby.

"Saya tak kisah . Asal kan saya bebas dari Jungkook. Dia dh gila!"

Lantas Bobby memeluk Eunhi utk menenangkan Eunhi.

Tiba2 telefon Bobby berdering . Tertera nama V di skrin telefonnya lantas menekan butang hijau .

"Annyeonghaseyo ?"

"Hyung . Hyung kat mana sekarang ?"

"Kat rumah . kenapa ?"

"Hyung lupa ek yg Rap Mon hyung nk jumpa kita semua sekarang ?"

"Alamak ! Lupa pulak . Ermmm takpe kan kalau bawak Eunhi?"

"Eunhi noona pun ada sekali ? Bawak je lah ."

Kedengaran suara sorakan J-Hope , Jimin.

"Apa tu ?" Bobby sengaja tanya .

"Sebab Eunhi noona ada sekali kot . hahahahaha . Datang tau hyung . Jaljjayo ~" Panggilan dimatikan .

"Sah diorang bersorak sbb Eunhi ada" Bobby bermonolog dgn diri sendiri .

"Apa Yoongi ?"

"Err . Takde apa . Hahahaha . Jom ikut aku pergi rumah Rap Mon ." Tetapi Bobby memandang Eunhi dgn kening sebelah dinaikkan .

"Kenapa awak pandang saya macam tu ?" Eunhi perasan dgn tenungan Bobby.

"Mula2 kita pergi kedai baju . Takkan kau nak keluar dgn kemeja dgn seluar track suit je . Hahahaha dh jom"Bobby mengambil kunci keretanya dan keluar diikuti Eunhi.
Sorry kalau ada typo btw
Read✔
Vote✔
Comment✔

SARANGHAEWhere stories live. Discover now