Part10

236 39 2
                                    

Sejak mereka meluahkan perasaan masing2 , kini mereka sudah pun menjadi pasangan kekasih . Tiada lagi perang mulut seperti selalu .

Apa yg Eunhi lakukan , semuanya Bobby sokong .

- Sebulan kemudian -
Sudah sebulan tiada khabar berita mengenai Jungkook kerana Jungkook tidak lagi datang mengganggu mereka .

Tetapi muncul rasa curiga dlm diri Bobby.

Ke mana Jungkook menghilangkan diri ?

Bobby tersentak apabila Eunhi memeluk Eunhi dari belakang .

"Jauhnya termenung . Fikirkan apa ?"

"Eh . Takde apa . Hahahaha baru bangun ke ?"

"Takde lah . Dh lama dh . Lps tu tngk je oppa termenung lama2 tadi ."

"Hmm dh jom . Nanti lmbt pulak nk pergi hari graduasi tu ."

Hari Graduasi ? Ya . Hari itu merupakan hari terakhir mereka bersekolah .

Jauh dlm sudut hati Bobby , dia risau sekiranya Jungkook melakukan perkara yg bukan2 kerana Jungkook seperti orang hilang akal .

"Apa lagi yg awak menungkan tu ? Tadi suruh cepat lps tu dia pulak yg lambat" Jerit Eunhi dari luar .

"Eh .. hahahaha mian ... Jom jom jom .." Kelam kabut Bobby keluar.

- Di sekolah -
Kelihatan ramai pelajar yg teruja kerana hari itu merupakan hari terakhir mereka sebagai seorang pelajar .

Rap Mon,Jin,Suga dan J-Hope menunggu kedatangan Bobby dan Eunhi.

V,Jimin tiada bersama kerana mereka belum habis bersekolah lagi .

"Hah ! Tu kereta Bobby!" Ujar J-Hope.

"Ha'ah lah .. Lama tak jumpa diorang sejak kita busy exam hari tu .." balas Rap Mon .

Selepas Bobby mengunci(?) pintu keretanya , Eunhi berjalan ke arah Rap Mon , J-Hope,Suga dan Jin.

"Sorry lambat.Bobby nie hah asyik termenung je"Eunhi memerli Bobby.

"Eh . Saya pulak yg dipersalahkan ? Dia yg siap lambat" Bobby menarik hidung Eunhi.

"Ish sakitlah" Eunhi menepis tangan Bobby.

"Hahahahaha takyah nak sawit mweet dpn kitorang lah . Tahu lah korang dh berkasih sayang.karang ada jugak tumbuh pokok kelapa sawit karang"Jin ketawa .

"Kenapa lah aku yg hensem lagi comel nie masih takde awek" keluh J-Hope.

"Eh perasannya kau .. Siku jap lagi kang"Suga mengacah mahu menyiku J-Hope.

"Dh lah . Jom masuk .. Layan korang nie sampai besok tak habis" Bobby menarik tangan Eunhi masuk ke dalam kawasan sekolah meninggalkan tiga sekawan .

"Eh,tangan aku tak nk pulak tarik..."kata J-Hope dengki(?)

"-..- pergi basuh tangan dulu..."perli Bobby.

"Eh,aku dah basuh k,pakai sabun dettol,lifebouy(?)"kata J-Hope marah.

"Wei,dah2 lah tu....giler aku ngan ko ni-..-"kata Rap Mon lalu blah(?)

- Selepas tamat majlis -
"Perasan tak Jungkook dh lama tak dtg sekolah ?"

Semua mengangguk tanda setuju.

"Apa jadi kat dia ek ? Ntah mati ntah hidup orangnya ."

"Aku rasa dia memang betul2 dh tak betul kot . Takkan lah dia nak tinggalkan exam penting nie kan ?" Rap Mon memberikan pendapatnya .

"Yup . Tapi risau jugak kalau dia tiba2 muncul and kacau kitorang lagi" Bobby mulai risau .

"Kita tak boleh biarkan dia bebas . Kita mesti cari dia dan serahkan kat hospital sakit jiwa ." cadang J-Hope.

"Tapi nak cari kat mana ? Bukannya ada GPS utk cari dia je" seloroh Rap Mon.

"Nantilah kita fikirkan . Dh jom enjoy utk meraikan hari terakhir sebagai seorang pelajar !"

Semua bersorak teruja .
------------------------------------------------------
Happy?? Agak-agak berkekalan tak happy tu??? //author nyer ayat mcm keling-..-//
Btw
Read✔
Vote✔
Comment✔

SARANGHAEWhere stories live. Discover now