"Jackson, kau kena ambil Erine sebab kau boleh bergerak laju. Nanti kalau ada apa-apa masalah, Naeun aku perlahankan masa" terang Chorong pada Jackson dan Jackson mengangguk faham.
Semasa Vampire lawan Vampire, Jackson meluru masuk dan pergi kearah Hyori. "Oppa~"panggil Hyori takut.
Jackson perlahan-lahan mengeluarkan pisau lipat dipoketnya lalu membuka ikatan pada tangan dan kaki Hyori. "Dah Jom... Kita kena keluar dari sini" kata Jackson menarik lengan Hyori.
"Auch! Sakit... Tunggu sekejap" kata Hyori sambil mengusap tangannya yang sakit akibat ikatan yang terlalu ketat.
"Kita tak ada masa..." Bayangan hitam berkeliaran disekitar Jackson.
"J-Jackson... Sakit" Hyori takut melihat Jackson yang mukanya terlalu serius.
"Tak perlu takut... Ikut je Oppa sebab kita ada masa..."
Jungkook memandang Hyori yang ketakutan mahu keluat bersama Jackson. Dia melihat keadaan 4 Vampire supaya tidak nampak mereka.
"Argghh!!" Kuasa Lemah JHope tidak mampu melawan Vampire Yuri yang terlalu kuat. Mukanya penuh dengan darah.
"Kesian,kau. Hopie.... Jangan sesekali lawam dengan aku... Baru sekali tendang... Dah banyak darah keluar dari mulut kau. Kejap? Vampire ada darah?" Yuri mengambil sedikit darah daripada mulut JHope.
"Ouhh.... Kau tak beritahu aku, Yang kau ni separuh Vampire dan separuh Manusia" Yuri mengejek. Jhope menggeleng kepalanya.
"Aku bukan separuh manusia... Aku Vampire yang asli" kata JHope tak berdaya. Yuri tersenyum sinis.
"Oh, Ye? Bagi alasan je kau ni! Kau tak sepatutnya jadi Vampire atau lebih baik TAK LAYAK!!"
Tiba-tiba Yuri dapat bau sesuatu,
"Bau dendam... Tapi siapa?" Yuri menolak JHope ketepi. Jhope jatuh dam terbaring diatas lantai. Badannya betul-betul sudah lemah. Tak mampu bangun."Oppa!! Takutlah" kata Hyori.
"Sudahlah! Boleh senyap sekejap?!" marah Jackson yang penat dengan rungutan Hyori. Hyori terdiam.
"Ouhhh.... Knight dah berani mahu lawan dengan Vampire" Yuri mengeluarkan pisau yang sepatutnya membunuh Suho. "Lepasni, aku akan dapat organ Knight" Yuri menjilat bibirnya.
Yuri berlari kearah Jackson dan Hyori. "OPPA!!!!" jerit Hyori apabila melihat Yuri datang kearahnya. Jackson terus menghalang badan Hyori. Dia hanya mampi berserah.
Namun bayangan hitam masih disekeliling Jackson."Naeun!! Sekarang gunakan kuasa!!" arah Chorong.
Naeun cuba fokus pada Yuri dan dia menggunakkan kuasanya untuk memperlahankan masa. Jungkook berlari cuba menyelamatkan Jackson dan Hyori.
[SLOW MOTION]
Apabila pisau tersebut diacukan tepat pada perut. Dengan pantas, V menggantikkan Jungkook. Dia menolak badan Jungkook ketepi dan dia terkena pisau tersebut.
Pisau tepat pada dada. Naeun tidak fokus lalu memberhentikan kuasanya. Keadaan menjadi normal.
"Arkk...." V mencabut pisau yang tepat pada dadanya. Dia jatuh dan terbaring. Matanya perlahan-lahan kabur lalu tertutup. Tangannya berurat semasa menarik pisau tersebut.
Kini, V berada di dalam dakapan Jungkook. "V!!" jerit Jungkook.
RapMon rebah dan badannya lemah ketika berlawan dengan Taeyeon.Hyori melepaskan lengannya daripada Jackson. Dia pergi perlahan-lahan ke V dan Jungkook. "Jungkook..." panggil Hyori dengan nada sayu.
"V...." Jungkook menggenggam tangannya. Matanya bertukar merah. Gigi taringnya dikeluarkan. "Aku tak akan beri korang semua peluang" marah Jungkook.
Angin bertiup kuat.
Suasana menjadi gelap.
Hari Mendung.
Bayangan hitam juga berada disekitar Jungkook. "Aku benci" Jungkook bangun. Jackson menarik lengan Hyori lalu membawa Hyori keluar.
Dia dibawa pergi ke Serigala. "Suho... Jaga dia!! Jangan bagi dia keluar!!"
Arah Jackson. Suho mengangguk.Hyori menggenggam tangannya.
"Ini tak boleh jadi!! V tak kan mati..." marah Hyori."A-apa?!! Maksud Hyori?!!" tanya Serigala. "V... Dia kena t-t..."
"T-apa? Hyori?!! Apa dia?" tanya Kai dengan penuh tanda tanya.
"TIKAM!!" air mata Hyori tidak mampu menahan. Semua seakan terkejut. "Siapa buat?"
"Yuri"
Baekhyun bangun. Dia pergi ke tempat perlawanan walaupun tangan sebelahnya tidak boleh digunakkan. "Baekhyun!! Kau masih sakit!!" D.O memanggil Baekhyun namun Baekhyun tidak dengar.
Hati membara mendengar kawannya atau lebih dikenali KEMBAR nya ditikam oleh 4 Vampire yang jahat? Itu memang tidak boleh diterima...
Baekhyun masuk dan terkejut. Chorong menikam Yoona menggunakkan keris emas. Sudah berkali-kali dia menikam. Dendam Fairies terlalu seram.
"Disebabkan korang!! Bomi kena tarik! Bomi kena pergi! Dah berapa tahun kami bersama!!" Tikam bertalu-talu hinggap pada perut Yoona.
Kelemahan Yoona adalah emas. Terutama keris emas yang mampu sakit. "Chorong!! Cukup!!" Eunji menarik Chorong. Sungguh seram jika kita melihat Chorong menikam Yoona berkali-kali.
"Dendam kami, Kau perlu balas!!" jerit Chorong yang dituju pada Taeyeon. Penampilan fairies yang ceria menjadi jahat. Mereka terus berubah, dari pakaian yang comel menjadi warna hitam.
Baekhyun pergi kearah V yang baring di dakapan Jin. Jin membelai rambut V. "V" panggil Baekhyun lalu melihat muka V seperti dibuai mimpi.
Jungkook pergi keadah Yuri yang ketakutan. "Jungkook, jangan buat aku takut" kata Yuri.
Jungkook memegang pisau yang menikam V. Tangannya berurat memegang pisau tersebut. Hanya Yuri boleh pegang pisau tersebut tetapi...
Jungkook boleh memegangnya?
"Kau dah bunuh, abang aku... Kau curi Hyori aku... Kau dah rosakkan kehidupan keluarga aku... Apa lagi kau nak??" Dengan nada sedih... Jungkook berkata.
"Kesian... Kau... "Yuri hanya mampu senyum sinis.
"Kau nak apa lagi?!"marah Jungkook. Angin makin kuat. Bunyi Guruh berdentum. Kilat mula menyambar.
"Kau rosakkan kehidupan aku!!" Jungkook menyerang...
*********************************
Hello,
Army@Igot7@Exo-L @Panda
Amacam?
Best tak?
Kalau best, Votelah!!Yoona dah mati tau disebabkan dendam melampau Fairies dan Knight disebabkan kehilangan salah seorang daripada mereka. Bomi dan Mark.
Tapi bagaimana mereka membunuh Yoona? Apa yang berlaku sebernanya?
Bagaimana dengan keadaan V?
Bagaimana dengan pulak dengan Jungkook?
BTS masih hidup?Haaaa.... Nak tahu?
Baca chapter seterusnya...Haaa!! Jangan lupa!
Tolong support kawan Author boleh tak? Mereka baru sahaja ada akaun Wattpad dan buat buku pertama mereka. Tolong support mereka!!! Vote buku mereka...[Always thinking about you ♥]
@real_irr
[Just Right (Got7&BTS fanfic)]
@shafkpoperz
[Abangku BTS?!!]
@Chibi_MilachanSaranghae readers!!!
What U Got?
I★GOT7
KAMU SEDANG MEMBACA
Darah Berkuasa [COMPLETE]
FanfictionKeluarga Vampire BTS mahu darah yang berkuasa daripada seorang gadis tetapi tidak berhasil kerana keluarga Serigala Exo akan menghalang misi Keluarga Vampire BTS. Gadis yang pernah digigit oleh Vampire semasa dia berumur 10 tahun kini sudah besar.Me...