"Please,Yuri!! Jangan buat aku takut!!" Suho ketakutan berlari untuk menyelamatkan diri.
"Argh!! Hyung! Dah tak tahan!! Suruh Vampire lawan Vampire!!" Chanyeol sudah cedera teruk akibat kuasa Taeyeon yang mampu membuatkan dia lemah.
"Yuri! Yuri! Please... Jangan buat macam ni!!" pinta Suho sambil mengundurkan diri dia kebelakang tetapi dibelakangnya hanyalah penjuru.
"Alahhh.... Yuri buat perlahan-lahan jangan takut!" kata Yuri dengan lembut tetapi tangannya sedang mengusap pisau tersebut.
"Please! Aku ada adik beradik aku nak kena jaga! Mereka pon cedera sebab korang buat. Aku perlu tolong mereka!!" pinta Suho.
"Minho kan ada!!" Yuri meletakkan tangannya dibahu Suho. "Jangan takut ye!! Tak sakit pon!!"
"I'm Sorry Yuri!" Suho menendang Yuri sehingga terkena Taeyeon sednag berjalan.
"Ahh! Yuri sakit tau tak!!" marah Taeyeon.
"Sorry!!" Yuri bingkas bangun lalu mencari mangsanya.
"CUKUP!!" RapMon bersuara setelah melihat Vampire kini mula berkuasa berlawan dengan Serigala sebelum peperangan.
"Wae?" marah Taeyeon.
"Kau tengok Chanyeol tu! Dah tak berdaya dah!! Kalau Raja Vampire tahu yang kau bunuh Serigala. Peperangan akan mula awal" Kata RapMon. Taeyeon menghentak kakinya.
"Hyung....ahh... Sakit" D.O mendapatkan Chanyeol. "Kesian kau, Channie. Lepas Baekhyun,Sehun selepas tu kau. Lepasni siapa pulak?" D.O mula merungut. Kai menolong D.O mengangkat Chanyeol yang lemah.
"YURI!! Pleasee!!" Suho merayu. Dia sudah tiada jalan keluar lagi.
"Yuri, cukuplah tu lawan Serigala. Kita kena lawan dengan Vampire yang lemah ni!" panggil ketua 4 Vampire, Taeyeon.
"Satu hari nanti, aku akan dapat jantung kau!!" Yuri menunjukkan taringnya. Suho melepaskan nafas lega.
4 VS 4
RapMon,Suga,Jimin dan JHope
-------------------VS---------------------------
Taeyeon, Yoona,Yuri, Sooyoung.
Siapakah akan dapat darah berkuasa tersebut?
"Yo! Yo! Kita ada Keluarga Vampire BTS Yo!" Yoona cuba Rap didepan Suga. "Psstt... Rap pon hancur"
"Senyaplah,PENDEK!" ejek Yoona.
"Mana 3 lagi adik beradik kau??" tanya Taeyeon dengan nada mengejek.
"Jin,V dan Jungkook" Sooyoung menyambung.
"Jin dah hilang kuasa dia ke??" Sooyoung mengejek. Matanya lirik pada Jin yang memerhatikan mereka.
Nampaknya Jin sudah pulih tetapi kuasanya sudah hilang."Ouh,YA! Mana Si Maknae? Dan V pulak mana?" tanya Taeyeon lagi.
"Yang kau gigit Baekhyun tu, Bukan V ke??" JHope bersuara. Taeyeon tersentak.
"Jungkook tak lawan sekali ke??" wajah comel Jungkook ditunjukkan. Walaupun muka marahnya ditunjukkan dia tetap comel.
Padahal Author punya bias ialah V."Takpelah... 4 lawan 4. Adillah tu!"
Tetapi dalm situasi V,
"Arghhh!!!" V mengehentak kepalanya kat dinding. "Kenapa? Aku tak boleh mati!!!" V menghentak tangannya pulak.
Dia berjalan pusing-pusing satu bilik sambil menggaru kepalanya dengan kuat. "Arghh!!! Sakitnya!!" Akhirnya V jatuh. Dia dapat melihat,...
Jackson cuba menyelamatkan Hyori denngan membuka ikatan pada tangan Hyori. Semasa Knight mahu membawa Hyori keluar apabila Vampire berlawan. Yuri nampak Knight membawa keluar Hyori lalu menolak JHope ketepi. Badan JHope sudah tidak bermaya.
"Masa untuk mengambil organ Knight pulak" Yuri mengeluarkan pisaunya lalu berlari mendapatkan Jackson sambil mengacukan pisau tersebut.
Pisau tersebut sedikit lagi mahu terkena Jackson tetapi ia terkena pada Jungkook. Jungkook cuba menghalang Yuri daripada Jackson membawa keluar Hyori akhirnya jtuh ke tanah. Tepat-tepat pada perutnya.
"Tak! Tak mungkin!! Jungkook tak boleh mati!!" Jerit V sambil menghentak lantai menggunakkan tangannya. Air matanya tidak ditahan.
"V!! Kenapa teriak-riak ni??" Bapanya mendapatkan anak keenamnya. Dia memeluk anaknya.
"Ayah!! Jungkook tak boleh mati!! Dia tak boleh mati!!" V menangis teresak-esak.
"Apa maksud kamu?"
"Yuri.... Yuri bunuh Jungkook, Ayah!!"
Key tersentak. Dia terkejut mendengar anaknya menyebut nama 4 Vampire yang dibencinya membunuh Jungkook. 'V, boleh nampak masa depan. Jadi, Jungkook belum mati lagi... Aku kena pergi cari Jungkook sekarang' bisik hati Key.
"Sudah,V... Kita cari Jungkook sekarang"
"Dia ada dekat Bangunan yang terbiar. Kotor dan menyeramkan. Cepat ayah!! Kita kena cari Jungkook sekarang" kata V yang dapat melihat masa depan.
"Jom"
"Ahhh..." Baekhyun bangun dari pengsannya. Dia melihat Sehun dan Chanyeol sedang terbaring. Kai, Suho dan D.O hanya mampu berserah.
"Kenapa dengan Sehun dan Chanyeol?" tanya Baekhyun.
"Sehun kena gigit oleh Yoona. Chanyeol kena belasah teruk oleh Taeyeon"
"Fairies dan Knight mana?" tanya Baekhyun apabila melihat sekeliling hanya serigala sahaja di dalam bilik.
"Mereka mahu ambil Hyori dan mahu membalas dendam terhadap 4 Vampire tu" jawab Kai.
"Balas Dendam? Bukan sepatutnya Fairies dan Knight lemah ke?"
"Ini soal dendam. Mereka akan dinaik taraf kuasa mereka. Dendam didalam hati, takkan habis. Fairies bukan lagi fairies yang kita kenal padahal mereka akan menjadi Ahli Sihir yang jahat"
"Ah-Ahli Sihir?!!
"Soal dendam jangan main-main. Mereka akan bertukar menjadi ahli sihir yang berkuasa. Lagi kuat daripada Vampire dan Serigala kerana DENDAM"
"Hiarghh!!"Yoona melepaskan tumbukan dia tetapi tidak berjaya kerana Suga terlalu pantas untuknya.
"Kau ni!! Dah lah kecik!!" walaupun masih berlawan, Yoona tetap mengjek Suga kerana Suga belum lagi menyerang dia.
"Well, kecik-kecik cili padi..."
"Ahhhh..... Jangan buat aku macam ni!!" Taeyeon ditolak oleh RapMon ke dinding. Tangan mereka saling menolak antara satu sama lain.
"Jangan buat aku macam ni!!" jerit Taeyeon.
"Aaaa~~~" tangan dia makin sakit disebabkan RapMon.
"Disebabkan kau! Jin hilang kuasa!!" makin kuat RapMon menolak Taeyeon.
"Arrkrkkkkkk~~~"
"V!!!" jerit Jungkook secara mengejut. RapMon hilang fokus lalu memandang Jungkook. Masa ini sesuai untuk mengalahkan RapMon yang kuat.
"Ambik ni!!" Taeyeon menggunakkan kasut tingginya menendang RapMon sehingga ke dinding lagi satu.
Ternampak V terbaring diatas lantai.
Tangannya berurat.
"V...." walaupun badan RapMon lemah, dia pergi kearah adiknya yang datanh dari mana.**********************************
Hey,
Dahlama Autho tak update kan?
Sorrylah author ada peperiksaan
Selama seminggu.
So, tak dapatlah update.
Dahlah susah.
Aishhh....Kepala Author sakit apabila teringat peperiksaan tu! Haihh!!
What U Got?
I★GOT7
KAMU SEDANG MEMBACA
Darah Berkuasa [COMPLETE]
FanfictionKeluarga Vampire BTS mahu darah yang berkuasa daripada seorang gadis tetapi tidak berhasil kerana keluarga Serigala Exo akan menghalang misi Keluarga Vampire BTS. Gadis yang pernah digigit oleh Vampire semasa dia berumur 10 tahun kini sudah besar.Me...