"Aku ada bau Vampire"kata Sehun.
"Bau dia sangat kuat!!Nampaknya mereka dah sampai kat bumi"kata Chanyeol.
"Dan bau darah berkuasa tu sangat kuat.Maksudnya,manusia tersebut ada di sekitar kita"kata Suho.
"Vampire ada yang diva ke???"tiba-tiba Chanyeol masuk topik lain.
"Entahlah...setahu aku,Vampire ni SOMBONG.Mungkin mereka keturunan Vampire lain kot...."ujar Kai.
"Hisshh!!Korang berdua ni,ini Vampire jenis yang kuat.Jadi,mereka seperti nampak manusia betul.Dalam hati mereka hanyalah darah"kata Baekhyun sambil melihat gerak-geri keluarga Vampire BTS.
"Kenapalah kat bumi ni panas?!!"kata Jimin lalu mengipasnya dengan kuat.
"Cahaya matahari kat sini lagi kuat berbanding dengan kerajaan kita"ujar Suga.
"Jomlah...kita cari pejabat"
"Korang tahu ke PEJABAT kat mana???"tanya V.Semua diam.
"Errr....."
"Biar aku tanya seseorang"kata Jungkook lalu pergi ke Hyori dan Jackson.
"Excuse me(Amboii....dia BERSPEAKING)"
"Yes??"Hyori dan Jackson memandang Jungkook.
"Umm....boleh saya tanya,pejabat kat mana???"tanya Jungkook sambil membuat muka sedihnya.
"Tingkat atas ye,cik abang.Guna tangga sana.Nanti jumpalah pejabat"kata Jackson.
"Terima Kasih"Jungkook menunduk.
Selepas Jungkook pergi,
"Amboiiii......sopan betul dia!!"ejek Jackson.
"Biarlah dia....bukan macam kau!Kurang hmmm...."
"Amboiii......mulut kau memang pedas kalau letak cili lagi pedas kalahkan makcik-makcik sedang bergosip!!"
"Eiiii....dia ni!Banyak mulut pulak!!"
*Rolling eyes*Kring~
Semua pelajat bergegas masuk kedalam kelas masing-masing kecuali keluarga Vampire BTS di pejabat.Mereka seperti sedang berdebat dengan pengetua mereka sendiri.
"Pengetua tak boleh pisahkan kami!!"marah RapMon.
"Ini hak kami sama ada kamu setuju ataupun tidak.Jadi,kamu bertujuh akan terpisah"tegas pengetua.
"Suka hati pengetualah nak buat apa"Mereka mengalah.
"Baiklah,RapMon dengan Suga di kelas yang pertama manakala Jin,Jimin dan JHope kelas kedua,V dan Jungkook di kelas yang ketiga"
Selepas keluar dari pejabat,muka mereka tak ceria seperti orang biasa.Muka seram....
"Okay juga kalau terpisah,mungkin salah seorang dari kita dapat jumpa dengan manusia yang mempunyai darah berkuasa tu"cadang Suga.
"Mungkin"Jin mengangkat bahunya.
Hyori P.O.V
Byun Baekhyun.Itulah nama paling aku suka sebut.Entah kenapa....mungkin senang mahu menyebutnya.Aku tak pernah ceria begini apabila menyebut nama orang.Huhuh....
Ohh!!Baekhyun pulak dia duduk dengan kawan baik aku,Bambam.Boleh suruh Bambam korek rahsia Baekhyun.
"Aikk...kenapa senyum sornag diri ni???"tanya Bambam lalu melabuhkann punggungnya disebelah Hyori.
"Tak ada apa-apa"
"Tipu!!Ni mesti dah terkena wabak cinta ni!!!"gurau Bambam sambil mencubit pipi Hyori.
KAMU SEDANG MEMBACA
Darah Berkuasa [COMPLETE]
FanfictionKeluarga Vampire BTS mahu darah yang berkuasa daripada seorang gadis tetapi tidak berhasil kerana keluarga Serigala Exo akan menghalang misi Keluarga Vampire BTS. Gadis yang pernah digigit oleh Vampire semasa dia berumur 10 tahun kini sudah besar.Me...