Ήταν τόσο δυνατή η μουσική που δεν άντεξε παραπάνω μέσα στο κλαμπ. Βγήκε και έβγαλε το κινητό της από το τσαντάκι της. Πήγε στις ταχείες κλήσεις. Υπήρχε μόνο μια επαφή. Δεν ήξερε τίποτα για αυτή την κοπέλα. Μόνο το όνομα της.
«Η Έμιλι σωστά;» ρώτησε μόλις το σήκωσε.
«Ναι.» απάντησε δύσπιστα η κοπέλα από την άλλη γραμμή.
«Είναι εδώ... δεν ξέρω αν αλλάζει κάθε μήνα ή κάθε εβδομάδα ή ακόμα χειρότερα... κάθε μέρα το κλαμπ στο οποίο συχνάζει... αλλά τις τελευταίες τρεις μέρες είναι στο Bomb. Είναι στο...»
«Ξέρω που είναι το κλαμπ. Ευχαριστώ.» απάντησε ξερά η Έμιλι.
«Αν μάθω κάτι άλλο θα σε ενημερώσω.»
«Εντάξει. Ευχαριστώ Κλέρι.» είπε η Έμιλι και το έκλεισε.
Η Κλέρι προχώρησε προς το αυτοκίνητο της. Έβγαλε τα κλειδιά από το αυτοκίνητο της και το ξεκλείδωσε. Πήγε στις επαφές του κινητού της και κάλεσε την μητέρα της.
«Κλέρι!!!» απάντησε η μητέρα της από την άλλη γραμμή.
«Γεια μαμά.» είπε η Κλέρι μπαίνοντας στο αυτοκίνητο.
«Πως ήταν η μέρα σου;»
«Τέλεια. Πως τα περνάτε στο Μαλιμπού με τον σύζυγο νούμερο τέσσερα;»
«Υπέροχα. Θα έπρεπε να έρθεις κι εσύ.»
«Σε αντίθεση με τον αδερφό μου, έχω τα μάτια μου εντελώς ανοιχτά και βλέπω το πόσο fake και ανώμαλος είναι ο νέος σου σύζυγος... προτιμώ να μείνω για δύο και κάτι μήνες μόνη μου στο σπίτι παρά να ζω την φαρσοκωμωδία που εσύ και ο Ντέρεκ θέλετε να πιστεύετε πως είναι κάτι σοβαρό.» απάντησε η Κλέρι και γύρισε το κλειδί για να ανάψει την μηχανή. Όμως τίποτα δεν έγινε. Η Κλέρι προσπάθησε μερικές ακόμα φορές, ενώ η μητέρα της άρχισε να μονολογεί πως ο Στίβεν (ο τέταρτος σύζυγος της κατά σειρά) δεν ήταν προικοθήρας όπως τον αποκαλούσε η Κλέρι. Τίποτα δεν συνέβη.
«Μαμά... μαμά.» την διέκοψε η Κλέρι εκνευρισμένη. «Πρέπει να κλείσω. Θα τα πούμε μόλις γυρίσω σπίτι.»
«Εντάξει. Σ' αγαπώ.»
«Κι εγώ σ' αγαπώ.» είπε ξερά η Κλέρι και το έκλεισε. Άνοιξε το καπό και βγήκε από το αυτοκίνητο για να δει τι πρόβλημα είχε προκύψει. Καθώς σήκωνε το καπάκι ένιωσε ένα αμυδρό οξύ πόνο στο κεφάλι της. «Παλιοκλάμπ.» είπε τρίβοντας το κεφάλι της. Όμως ο πόνος δεν υποχώρησε. Το κεφάλι της άρχισε να πονάει ακόμα περισσότερο. Δεν ήταν ένας συνηθισμένος πονοκέφαλος. Πριν προλάβει να γυρίσει για να δει αν κάποιος Χαρισματικός της έκανε επίθεση ο πόνος διαπέρασε όλο την το σώμα και έπεσε στην άσφαλτο φωνάζοντας. Είδε μερικές μαύρες σκιές πίσω της. Δεν μπορούσε να διακρίνει αν ήταν άντρες ή γυναίκες γιατί τα κεφάλια των σκιών ήταν σκεπασμένα με κουκούλες. Η Κλέρι άρχισε να χάνει σιγά - σιγά την όραση της και έπειτα έπεσε αναίσθητη. Την είχε βρει. Εκείνος την είχε βρει!!!!
~Soundtrack Προλόγου: Icona Pop I Love It
Enjoy!!! ;)
YOU ARE READING
STORM (POWER) Βιβλίο 2
ParanormalΗ Έμιλι είναι πλέον Σκοτεινή!!! Ανεξέλεγκτη και γεμάτη οργή προσπαθεί μάταια να ελέγξει τις δυνάμεις της. Όμως αυτό δεν είναι το μόνο πρόβλημα για εκείνη. Ένας νέος εχθρός κάνει την εμφάνιση του ο οποίος δεν απειλεί μόνο εκείνη αλλά και όλη την κοιν...