23

350 56 6
                                    

Η Έμιλι ξάπλωσε στο χειρουργικό κρεβάτι και ο Γκρέγκ έδεσε τα χέρια και τα πόδια της.

«Χαλάρωσε αλλιώς δεν θα μπορέσω να αντλήσω τις Δυνάμεις σου. Θέλω να είσαι ήρεμη. Εντάξει;»

«Εντάξει.» είπε η Έμιλι προσπαθώντας να ηρεμίσει.

Ο Γκρέγκ έβαλε τα χέρια του στο κεφάλι της ασφαλίζοντας το. «Υπάρχει κάτι που θες να μεταφέρω σε κάποιον σε περίπτωση που δεν τα καταφέρεις;»

«Όχι.» είπε η Έμιλι. «Ότι έχω να πω θα το πω μόλις τελειώσω από εδώ.»




Ο Μάικλ πηγαινοερχόταν αγχωμένος ανάμεσα στο αυτοκίνητο του και στο αυτοκίνητο του Άλεξ.

«Μάικ μπορείς να σταματήσεις να πηγαινοέρχεσαι; Με αγχώνεις.» είπε ο Άλεξ.

«Ναι, λες και δεν είσαι ήδη αγχωμένος.»

Οι Ομοσπονδιακοί είχαν στείλει 40 Χαρισματικούς πράκτορες τους και όλα ήταν έτοιμα.

Ο Τζόρτζ Τόμσεν πλησίασε τα παιδιά. «Είμαστε έτοιμοι.»



«Έτοιμη;» ρώτησε ο Γκρέγκ.

«Ναι.» απάντησε η Έμιλι αποφασισμένη.

Ο Γκρέγκ άρχισε να ψέλνει άγνωστες λέξεις. Το κεφάλι της άρχισε να γυρίζει και όλα γύρω της άρχισαν να θολώνουν.

Ο Γκρέγκ ήταν έτοιμος να αρχίσει την άντληση αλλά ένας δυνατός θόρυβος διέκοψε την διαδικασία.

«FBI! Ανοίξτε την πόρτα.»

«Τι συμβαίνει;» ρώτησε η Έμιλι ζαλισμένη.

Ο Μέισον μπήκε μέσα φοβισμένος. «Πρέπει να φύγουμε. Οι Ομοσπονδιακοί είναι εδώ.»

«Όχι! Δεν έχω τελειώσει ακόμα.» είπε ο Γκρέγκ ταραγμένος.

«Γκρέγκ πρέπει να φύγουμε τώρα αλλιώς θα μας πιάσουν.» του φώναξε.

Ο Γκρέγκ κοίταξε την Έμιλι έξαλλος. «Ξέχνα την συμφωνία μας Έμιλι Τόμσεν. Ετοιμάσου να τα χάσεις όλα!!!» της είπε και έφυγε. «Ρέιμαν!» φώναξε από το βάθος ενώ απομακρυνόταν.

Ο Μέισον κοίταξε τον Μάγο να χάνετε. Δεν θα έφευγε μαζί του. Καταπιάστηκε για να λύσει την Έμιλι.

«Μέισον... τι κάνεις; Φύγε.» του είπε η Έμιλι ζαλισμένη.

«Δεν πρόκειται να ακολουθήσω αυτόν τον τρελό. Επιτέλους μετά από τόσο καιρό κάτω από την επήρεια του κάνω αυτό που θέλω. Κάνω το σωστό.»

STORM (POWER) Βιβλίο 2Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon