Ο Μάικλ έβγαλε το κλειδί του ξεκλειδώνοντας την πόρτα του ασανσέρ.
Η Έμιλι έκλεισε την τηλεόραση και έφυγε μαζί του τρέχοντας για το Αρχηγείο των Φωτεινών. Δεν μίλησαν καθόλου μεταξύ τους.
Μπήκαν στο ασανσέρ και η Έμιλι πάτησε το κουμπί αμέσως.
«Πως έγινε αυτό;» ρώτησε σπάζοντας την σιωπή.
Ο Μάικλ γύρισε και την κοίταξε. «Όπως όλες οι απαγωγές;»
«Μην με αναγκάσεις να σου ρίξω μπουνιά. Δεν έχω όρεξη.» του είπε.
Η πόρτα του ασανσέρ άνοιξε και η Έμιλι βγήκε γρήγορα. Ο Άλεξ τους περίμενε στο λόμπυ γεμάτος νευρικότητα.
«Πως συνέβη;» τον ρώτησε το ίδιο ανήσυχα η Έμιλι.
Ο Άλεξ σηκώθηκε και πήγε κοντά της. «Μιλούσαμε στο... στο τηλέφωνο και... δεν πρόλαβα... ήθελα να της πω... και εκείνη απλά... ούρλιαξε και μετά... μετά τίποτα.»
Η Έμιλι έπιασε τα χέρια του Άλεξ. «Ηρέμισε. Θα την βρούμε. Το υπόσχομαι.». Γύρισε και κοίταξε τον Μάικλ. «Που είναι;»
«Στο γραφείο. Τους ενημέρωσα λίγο πριν περάσω από το σπίτι σου.»
Η Έμιλι γύρισε και κοίταξε τον Άλεξ. «Έλα.» του είπε.
Η πόρτα της βιβλιοθήκης ήταν ανοιχτή και μέσα περίμεναν ο Κρίστοφερ μαζί με την Αμάντα Σίμονς.
«Κλείστε την πόρτα πίσω σας.» φώναξε ο Κρίστοφερ όταν τους είδε να μπαίνουν μέσα.
Ο Μάικλ έκλεισε την πόρτα απαλά και ακολούθησε την Έμιλι και τον Άλεξ.
Ο Κρίστοφερ κοίταξε την Έμιλι δυσοίωνα. «Ήξερες περισσότερα, έτσι δεν είναι;»
Η Έμιλι σταμάτησε μπροστά του. «Πριν σας πω ότι ξέρω πρέπει να εγγυηθείτε πως θα κάνετε τα πάντα για να βρεθεί η Ντέμυ.»
«Φυσικά.» απάντησε ο Κρίστοφερ.
«Όχι, όχι. Δεν νομίζω πως καταλαβαίνεις πόσο σοβαρά είναι τα πράγματα. Κράτα τις ψεύτικες υποσχέσεις σου για άλλη φορά. Αυτή την στιγμή θέλω να μου υποσχεθείτε πως θα κάνετε όντως τα πάντα για να την βρείτε.»
Ο Κρίστοφερ ρουθούνισε εκνευρισμένος. «Η Ντέμυ είναι μια από εμάς. Δεν πρόκειται να την εγκαταλείψουμε. Θα μας πεις τώρα τι ξέρεις; Και φρόντισε αυτή την φορά να μην παραλείψεις τίποτα.»
Η Έμιλι πήρε μια βαθιά ανάσα. «Ας ξεκινήσω από τα βασικά.»
«Ποιος απαγάγει όλο αυτόν τον κόσμο;» ρώτησε η Αμάντα.
DU LIEST GERADE
STORM (POWER) Βιβλίο 2
ÜbernatürlichesΗ Έμιλι είναι πλέον Σκοτεινή!!! Ανεξέλεγκτη και γεμάτη οργή προσπαθεί μάταια να ελέγξει τις δυνάμεις της. Όμως αυτό δεν είναι το μόνο πρόβλημα για εκείνη. Ένας νέος εχθρός κάνει την εμφάνιση του ο οποίος δεν απειλεί μόνο εκείνη αλλά και όλη την κοιν...