6

446 64 0
                                    

«Μυστήριο αποτελούν οι εξαφανίσεις που έχουν σημειωθείς τις τελευταίες ημέρες σε διάφορες κομητείες της Καλιφορνία. Μέχρι στιγμής αγνοούνται 25 έφηβοι και 14 ενήλικες.»

«Έχουν τρελαθεί όλοι καλοκαιριάτικα;» ρώτησε η Αμέλια Ντάνιελς, η μητέρα του Μάικλ.

Με τον Κρίστοφερ και τον Μάικλ βλέπανε ειδήσεις.

«Δεν ξέρω μαμά. Πολλά παράξενα συμβαίνουν τώρα τελευταία.» είπε ο Μάικλ έντονα.

«Λέτε να είναι κάποιος κατά συρροή δολοφόνος;» είπε η Ρέιτσελ.

«Αν ήταν κατά συρροή δολοφόνος θα υπήρχαν πτώματα Ρέιτσελ... δεν νομίζεις;» είπε λιγάκι νευριασμένος ο Κρίστοφερ.

Ο Μάικλ κοίταξε τον πατέρα του. «Νομίζεις πως ξέρει κάτι σχετικά με τις εξαφανίσεις;»

«Ποια;» ρώτησε ο Κρίστοφερ.

«Η Έμιλι. Συνέχεια λέει πως συμβαίνει κάτι σοβαρό και πως υπάρχει κάποιος κίνδυνος. Και όλοι όσοι έχουν εξαφανιστεί είναι Χαρισματικοί.»

Η Αμέλια κοίταξε τον Κρίστοφερ.«Πιστεύεις πως είναι σύμπτωση;»

Ο Κρίστοφερ καθόταν σκεπτικός στην πολυθρόνα. «Δεν νομίζω πως είναι σύμπτωση.» είπε τελικά. «Ξέρει κάτι.»




Η πόρτα άνοιξε αστραπιαία και ο Κρίστοφερ μπήκε ξανά στο κελί όπου η Έμιλι καθόταν και περίμενε.

«Κι αναρωτιόμουν τόση ώρα πότε θα έρθετε για να μου σπάσετε τα νεύρα.» είπε η Έμιλι γεμάτη ειρωνεία.

«Τι ξέρεις για τις απαγωγές;» την ρώτησε έντονα.

Η Έμιλι σήκωσε τους ώμους της χαλαρά. «Δεν έχω ιδέα για τι πράγμα μιλάς.»

«Εγώ πάλι πιστεύω πως ξέρεις πολύ καλά για τι πράγμα μιλάω. Ξέρεις κάτι.»

«Κι αν ξέρω;»

«Δεν θα κάνεις κάτι για να βοηθήσεις;»

«Δεν πρέπει να θέλω κιόλας να βοηθήσω;»

«Μιλάμε για 39 αθώους Χαρισματικούς. Δεν θέλεις να τους σώσεις;»

«Τι σου δίνει την εντύπωση πως είναι όλοι τους ζωντανοί;»

«Τι εννοείς;»

Η Έμιλι κοίταξε έντονα τον Κρίστοφερ για λίγα δευτερόλεπτα. «Τίποτα.» είπε τελικά όσο πιο χαλαρά μπορούσε.

«Άκουσε με κακομαθημένο.» της είπε εκνευρισμένος. «Υπάρχουν 39 άνθρωποι... αθώοι άνθρωποι που η ζωή τους ίσως να βρίσκετε σε κίνδυνο. Θα μας βοηθήσεις είτε το θέλεις είτε όχι.»

«Θα σας πω τι ξέρω... αλλά θέλω κάτι ως αντάλλαγμα.» είπε μετά από λίγα δευτερόλεπτα σιωπής.

«Τι θες;»

«Θα σας πω τι ξέρω... κι εσείς θα με αφήσετε ελεύθερη.»

Ο Κρίστοφερ γέλασε πικρά. «Νομίζεις πως είμαι ηλίθιος;»

«Ηλίθιος όχι... είσαι πολύ χειρότερος.»

«Πως ξέρω ότι δεν θα μας πεις απλά ψέματα μόνο και μόνο για να φύγεις;»

«Όπως είπες κι εσύ έχουμε να κάνουμε με 39 αθώους Χαρισματικούς. Θέλω να βοηθήσω... όσο μπορώ τουλάχιστον. Σε περίπτωση που ήσουν κι εσύ ένας από τους 39 να είσαι σίγουρος πως δεν θα βοηθούσα. Σκεφτείτε το. Αλλά να κάνετε γρήγορα γιατί οι τριάντα εννέα μπορεί να γίνουν σαράντα, σαράντα ένα, σαράντα δύο...»

«Εντάξει, εντάξει. Κατάλαβα.» είπε ταραγμένος ο Κρίστοφερ. Πήγε στην πόρτα. «Το καλό που σου θέλω να ξέρεις όντως κάτι.» είπε και βγήκε.




«Δεν υπάρχει αμφιβολία.» είπε ο Μάικλ σκεπτικός. «Ξέρει κάτι.»

«Και τι προτείνεις; Να την αφήσουμε να φύγει;» είπε ο Κρίστοφερ αγχωμένος.

Ο Μάικλ σηκώθηκε από την πολυθρόνα σηκώνοντας ελάχιστα τα χέρια του. «Και τι θέλεις να κάνουμε; Θα την κρατήσουμε φυλακισμένη εδώ μέσα για πάντα; Κάποια στιγμή θα πρέπει να την αφήσουμε να φύγει. Το θέμα είναι αν θες να την αφήσεις να φύγει... πατέρα.» Τόνισε με τόση πικρία την λέξη «πατέρα» που μέχρι κι εκείνος ένιωσε άσχημα.

«Ο Μάικλ έχει δίκιο.» είπε η Αμέλια. «Αρκετά την κρατήσαμε.»

«Ελπίζω να έχετε δίκιο και να ξέρει όντως κάτι. Αλλά αν δεν ξέρει τίποτα και την αφήσουμε ελεύθερη η ευθύνη θα είναι δικιά σας.» είπε τελικά ο Κρίστοφερ και έφυγε για ακόμα μια φορά από την βιβλιοθήκη.




«Λοιπόν;» ρώτησε ανυπόμονα η Έμιλι όταν η πόρτα άνοιξε και ο Κρίστοφερ μπήκε μέσα στον κελί.

«Θα σε αφήσουμε ελεύθερη. Αλλά ελπίζω να μας πεις την αλήθεια.»


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~Soundtrack 6ου Κεφαλαίου: Coldplay - Major Minus


Enjoy ;)


View/Share/Comment/Vote



STORM (POWER) Βιβλίο 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz