Ο Μάικλ πηγαινοερχόταν στο σαλόνι του σπιτιού του. Ακόμα δεν μπορούσε να πιστέψει πως έκαναν ανακωχή με τους Σκοτεινούς.
Έχω αυτό το προαίσθημα πως δεν θα μας βγει σε καλό αυτή η ανακωχή, σκεφτόταν συνέχεια.
«Κάναμε ανακωχή μαζί τους και εδώ και τρεις μέρες δεν έχουν κάνει απολύτως τίποτα για να μας βοηθήσουν.» είπε και κάθισε στον καναπέ.
«Μάικ χαλάρωσε. Δεν είναι τόσο εύκολο να βρεις κάποιον που κρύβετε καλά.» είπε ο Άλεξ.
«Εσείς την βρήκατε.»
«Εμείς την βρήκαμε γιατί κρυβόταν σε προφανές μέρος. Ένας Θεός ξέρει που κρύβετε τώρα.» του απάντησε η Ντέμυ.
Το σταθερό χτύπησε και ο πατέρας του εμφανίστηκε από το πουθενά αρπάζοντας το από την βάση του.
«Ναι.» είπε επιτακτικά.
«Την βρήκαμε!!!» είπε ξερά η Αμάντα Σίμονς.
«Που είναι;»
Ο Μάικλ πετάχτηκε από τον καναπέ και πήγε κοντά στον πατέρα του.
Ο Κρίστοφερ πάτησε την ανοιχτή ακρόαση.
«Την εντοπίσαμε από το αυτοκίνητο που έκλεψε πριν λίγες μέρες. Βρίσκετε σε ένα ξενοδοχείο στην διπλανή πόλη.» είπε η Αμάντα.
«Ευχαριστούμε πολύ.» είπε ο Κρίστοφερ και πήγε να το κλείσει.
«Μην βιάζεσαι τόσο πολύ Ντάνιελς. Δεν σας βοηθάμε τόσες μέρες για να την πιάσετε μόνοι σας. Μαζί θα την πιάσουμε.»
«Εντάξει.» είπε ενοχλημένος ο Κρίστοφερ.
«Σε μισή ώρα στην διασταύρωση πριν τον περιφερειακό.» είπε απότομα η Αμάντα και το έκλεισε.
«Πάμε να ετοιμαστούμε.» είπε ο Μάικλ και πήγε να φύγει.
«Εσείς δεν θα πάτε πουθενά.» είπε ο Κρίστοφερ.
«Τι;» ρώτησε έκπληκτος ο Μάικλ.
«Αυτό που άκουσες. Είναι επικίνδυνη. Δεν πρόκειται να σας βάλω ξανά σε τέτοιο κίνδυνο.»
«Μπορεί να φανούμε χρήσιμοι.» επέμεινε ο Μάικλ.
«Νομίζεις πως θα μπορέσεις να την σταματήσεις; Μπόρεσες να το κάνεις τόσες μέρες που σε κρατούσε; Θα μείνετε εδώ και αυτό... είναι διαταγή.» είπε και έφυγε.
«Ποτέ δεν έχω υπακούσει σε διαταγή σου.» ψιθύρισε ο Μάικλ μόλις βγήκε από το σπίτι.
Πήγε και πήρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου του.
«Μάικλ τι κάνεις;» ρώτησε ο Άλεξ.
YOU ARE READING
STORM (POWER) Βιβλίο 2
ParanormalΗ Έμιλι είναι πλέον Σκοτεινή!!! Ανεξέλεγκτη και γεμάτη οργή προσπαθεί μάταια να ελέγξει τις δυνάμεις της. Όμως αυτό δεν είναι το μόνο πρόβλημα για εκείνη. Ένας νέος εχθρός κάνει την εμφάνιση του ο οποίος δεν απειλεί μόνο εκείνη αλλά και όλη την κοιν...