22

411 58 7
                                    

«Έμς;» ρώτησε η Ντέμυ με το που η Έμιλι μπήκε μέσα.

Η Έμιλι κάθισε σιωπηλά στο πάτωμα δίπλα στην Ντέμυ.

«Τι έγινε;» ρώτησε η Κλέρι.

«Υποθέτω πως τελείωσε.» είπε η Έμιλι.

«Τι; Έμς όχι. Τίποτα δεν τελείωσε. Μην τα παρατήσεις τόσο εύκολα. Δεν πρέπει.» είπε η Ντέμυ.

«Ντι όχι! Δεν το καταλαβαίνεις; Τελείωσε. Όλα τελείωσαν. Όλο αυτό αρχίζει και τελειώνει με εμένα. Είτε σου αρέσει είτε όχι πρέπει να γίνει. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.»

«Υπάρχει κι άλλος τρόπος Έμιλι. Δεν μπορείς να μας προδώσεις μ' αυτόν τον τρόπο. Δεν πρέπει να του δώσεις τις Δυνάμεις σου.» είπε η Κλέρι.

«Και τι να κάνω; Δεν θα βγούμε από εδώ μέσα. Κανένας δεν θα μας βρει. Ακόμα κι αν μας ψάχνουν ή θα φτάσουν πολύ αργά ή θα μας σκοτώσουν πριν μας βρουν. Είναι καλό να ελπίζεις αλλά όχι να αυταπατάσαι. Αν έχει κανείς σας έστω και μια ιδέα για το τι πρέπει να κάνω να μου το πει. Είμαι όλη αυτιά!» είπε η Έμιλι εκνευρισμένη.

Κοίταξε τριγύρω της κοιτάζοντας έναν έναν τους Χαρισματικούς μέσα στον χώρο. Περίμενε ν' ακούσει την ειρωνική φωνή της Κέιτ να λέει κάτι πικρόχολο. Τίποτα δεν ακούστηκε όμως.

«Που είναι η Κέιτ;» ρώτησε.

Η Ντέμυ δεν πρόλαβε να απαντήσει καθώς η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε ο Μέισον σέρνοντας την κατάχλομη Κέιτ. Την πέταξε απαλά δίπλα στην Έμιλι και την κοίταξε φοβισμένος. «Συγνώμη.» της ψιθύρισε και έφυγε.

«Κέιτ;» είπε ανήσυχα η Έμιλι.

«Γεια σου Έμιλι.» είπε εκείνη αδύναμα προσπαθώντας να ανασηκωθεί.

«Τι σου συμβαίνει;»

«Πεθαίνω. Δεν είναι προφανές; Ο Μάγος άντλησε τις Δυνάμεις μου και με έστειλε ως δωράκι. Μια τελευταία κακή πράξη που θα κάνει η Κάθριν Κάρβερ.» είπε γελώντας αδύναμα.

«Μην το λες αυτό.»

«Εντάξει τότε. Αφού το θες θα πω κάτι άλλο. Συγνώμη!»

Η Έμιλι κοίταξε ξαφνιασμένη την Κέιτ. Ποτέ δεν έλεγε «συγνώμη» γιατί δεν το εννοούσε. Κι όμως αυτή την μια και μοναδική φορά που το έλεγε φαινόταν να το εννοούσε.

«Τι; Δεν περίμενες πως θα το πω, έτσι; Να που το λέω όμως. Μάλλον είμαι κότα τελικά. Υποθέτω πως χρειάζομαι την συγχώρεση σου για να μπορέσω να αναπαυθώ εν ειρήνη, αν μου αξίζει αυτό. Η αλήθεια είναι πως όλη μου την ζωή ήμουν σκύλα. Ήμουν σκύλα ως συνηθισμένη κοπέλα αλλά ήμουν μεγαλύτερη σκύλα ως Χαρισματική. Έμιλι... σου έκανα τόσο κακό. Ο Μάικλ δεν σε κορόιδεψε ποτέ. Δεν ήταν με την Ντενίζ όταν ήταν μαζί σου. Εγώ τα έκανα όλα. Εγώ το έκανα για να σε κάνω Σκοτεινή.»

STORM (POWER) Βιβλίο 2Where stories live. Discover now