2

585 70 4
                                    

Όταν γύρισε ξανά η Έμιλι έβγαλε την ξανθιά περούκα της. Κρατούσε στα χέρια της μια σακούλα από φάστ φούντ. Ο Μάικλ καθόταν δεμένος στην καρέκλα. Έξω η ζέστη ήταν αφόρητη. Το σακάκι του κουστουμιού του καθώς και το πουκάμισο του τα είχε βγάλει η Έμιλι και τα είχε αφήσει σε ένα σκονισμένο τραπεζάκι. Τώρα φορούσε μόνο το φανελάκι του.

Η Έμιλι ακούμπησε την σακούλα στο τραπεζάκι κοντά στην καρέκλα του Μάικλ. Άνοιξε την σακούλα και έβγαλε ένα πακέτο με τηγανιτές πατάτες. Και δυο burger.

«Μου έφερες φαγητό;» την ρώτησε μπερδεμένος.

«Εσύ τι λες;» του απάντησε ειρωνικά.

«Νόμιζα πως ήθελες να με βασανίσεις.»

«Να σε βασανίσω θέλω Μάικ... όχι να σε πεθάνω της πείνας.» του είπε βγάζοντας μια πατάτα από το πακέτο και την έφερε κοντά του.

«Και πως ξέρω ότι δεν είναι δηλητηριασμένες;» ρώτησε κοιτάζοντας καχύποπτα την πατάτα.

Η Έμιλι ρουθούνισε και δάγκωσε την πατάτα. «Ευχαριστημένος;»

«Οκ.» είπε ανακουφισμένος.

Η Έμιλι άρχισε να τον ταΐζει μερικές πατάτες.

«Ξέρεις μπορώ να φάω και μόνος μου.» την διέκοψε.

«Δεν σε εμπιστεύομαι.» του είπε απότομα.

«Μην λύσεις και τα δυο μου χέρια. Λύσε μόνο το ένα. Δεν πρόκειται να το σκάσω.»

«Συνήθως έτσι λένε όσοι σκοπεύουν να το σκάσουν.»

«Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω τις δυνάμεις μου.»

Η Έμιλι έμεινε για λίγη ώρα σκεπτική. «Εντάξει. Αλλά με την παραμικρή σου κίνηση... με το οτιδήποτε... θα σε αφήσω να πεθάνεις της πείνας. Έγινα σαφής;»

«Ναι.»

Η Έμιλι άφησε το πακέτο με τις πατάτες στο τραπέζι πίσω της. Έσπρωξε το τραπέζι και το έφερε μπροστά του. Με προσοχή πήγε από πίσω του και έλυσε απαλά τον κόμπο στα χέρια του. Έβγαλε το αριστερό του χέρι και ξανά έδεσε το δεξί στο οποίο βρισκόταν το βραχιόλι περιορισμού. Ήταν το βραχιόλι που της είχε δώσει η Κέιτ. Ήξερε πως κάποια στιγμή θα της ήταν κατά κάποιο τρόπο χρήσιμο. Και όντως ήταν.

Ο Μάικλ κούνησε το μουδιασμένο του χέρι και τον ώμο του για να ξεπιαστεί. «Ευχαριστώ.» της είπε.

«Φάε.» του είπε ξερά.

Ο Μάικλ πήρε το τυλιγμένο burger και το ξετύλιξε. «Cheese Burger;» την ρώτησε ξαφνιασμένος.

STORM (POWER) Βιβλίο 2Where stories live. Discover now