7

450 64 11
                                    

Η Έμιλι καθόταν σε μια από τις πολυθρόνες της βιβλιοθήκης. Δίπλα της σε μια άλλη πολυθρόνα καθόταν ο Μάικλ. Δίπλα από την Έμιλι και τον Μάικλ καθόταν η Αμάντα Σίμονς.

Ο Κρίστοφερ την κοιτούσε επίμονα από την απέναντι μεριά όπου καθόταν. «Λοιπόν;» της είπε τελικά ανυπόμονος.

«Ξεχάσατε να μου βγάλετε αυτό από τα χέρια.» είπε η Έμιλι δείχνοντας τα δεμένα της χέρια.

«Αυτό θα μείνει μέχρι να μας πεις όσα ξέρεις.» της διευκρίνισε ο Κρίστοφερ.

Η Έμιλι του χαμογέλασε ψεύτικα. «Έχεις δύο επιλογές. Ή θα μου βγάλεις τις μαγεμένες σου χειροπέδες και θα μάθεις ότι ξέρω. Ή απλά θα κοιτιόμαστε για την υπόλοιπη αιωνιότητα. Εσύ διαλέγεις.»

«Αυτή είναι καθαρόαιμη Σκοτεινή.» είπε περήφανη η Αμάντα.

«Για όνομα του Θεού.» είπε εκνευρισμένος ο Μάικλ και σηκώθηκε από την πολυθρόνα.

«Σου είπα να τις βγάλεις;» είπε εκνευρισμένος ο Κρίστοφερ κοιτάζοντας γεμάτος έκπληξη και θυμό τον Μάικλ.

Ο Μάικλ είχε σκύψει πάνω από το χέρι της Έμιλι και έλυνε το βραχιόλι. «Τι σου δίνει την εντύπωση πως θα σε ακούσω;» του απάντησε. Έλυσε το βραχιόλι και το πέταξε στο γραφείο μπροστά του.

Η Αμάντα κοίταξε αρκετές φορές τον Μάικλ και τον Κρίστοφερ. «Αισθάνομαι μια ένταση στην ατμόσφαιρα ή είναι η ιδέα μου;» είπε χαμογελώντας διαβολικά.

Ο Κρίστοφερ κοίταξε εκνευρισμένος τον Μάικλ. Αυτή την φορά το παράκανε, σκέφτηκε. Γύρισε το βλέμμα του στην Έμιλι. «Μίλα.»

Η Έμιλι κούνησε τα χέρια της ανακουφισμένη για να τα ξεμουδιάσει. Το βραχιόλι είχε αφήσει στα χέρια της ένα αμυδρό σημάδι. «Ξέρετε ήδη πως όλοι όσοι αγνοούνται είναι Χαρισματικοί.»

«Πως εξαφανίστηκαν; Ποιος τους απήγαγε; Αυτό θέλουμε να μάθουμε.» είπε ο Μάικλ.

Η Έμιλι τον κοίταξε επίμονα λιγάκι ενοχλημένη. Έπειτα γύρισε ξανά το κεφάλι της προς τον Κρίστοφερ. «Δεν ξέρω ποιος τους απαγάγει. Το μόνο που ξέρω είναι πως όταν εξαφανίστηκαν ήταν μόνοι τους. Ήταν κάπου έξω.»

«Μόνο αυτό;» ρώτησε ο Κρίστοφερ.

Η Έμιλι σήκωσε χαλαρά τους ώμους της. «Ναι. Μόνο αυτά ξέρω.»

«Πως τα έμαθες όλα αυτά;» ρώτησε η Αμάντα.

«Έχει σημασία; Αυτά που μας είπες δεν μας βοηθούν σε τίποτα.» είπε ο Κρίστοφερ.

STORM (POWER) Βιβλίο 2Where stories live. Discover now