"אני לא רוצה לדבר על זה." לואי אמר ברגע שהוא נכנס למכונית ביחד עם אימו.
היא נאנחה, "לואי אני חושבת שכדאי שניקח אותך בחזרה לבית החולים." היא אמרה ברצינות.
הוא כיווץ את גבותיו, "למה?"
"בגלל שאתה לא זוכר כלום."
הוא ניער בראשו, "אבל אני מרגיש טוב."
"אני לוקחת אותך אל בית החולים. זה מה שהרופא אמר לעשות."
לואי נאנח,"אני באמת מנסה להיזכר, אני פוגע בבחור ההוא"
"הארי." היא הוסיפה.
"אני פוגע בהארי, ואני לא רוצה לפגוע בו, ואני בכלל לא מבין למה הוא עצוב. כולם אומרים שאנחנו ביחד, אבל אני לא מרגיש בנוח עם זה. אם הייתי יכול להיזכר, בכנות הייתי נזכר."
"זה למה אני לוקחת אותך אל בית החולים. לראות מה אפשר לעשות כדי לעזור לך לזכור."
לואי לא רצה להתווכח עם אמו אז הוא הסכים, נותן לה לקחת אותו אל בית החולים.
~~~~
כמה זמן מאוחר יותר, הם הגיעו לבית חולים.
"לואי," הרופא קרא, נכנס אל החדר עם אח (אחות של בית חולים בזכר) מאחורי, הוא היה אח נחמד.
לואי שם לב שיש לו קעקועים ממתחת למדי בית החולים שהיא לבש. השיער שלו היה צבוע בשחור. היו לו את העיניים הכי חומות שלואי ראה אי פעם. לואי לא היה בטוח איך הוא עובד כאן עם עגיל בשפה ועגיל בגבה, אבל הוא היה נחמד לגמרי.
לואי חייך, מתיישר מעט, "היי," הוא נופף לשניהם.
"אמא שלך אמרה לי שאתה עדיין לא זוכר כלום, אה?" הוא אמר, מצביע על הראש של לואי.
לואי הניד בראשו, "לא, אבל אני מרגיש ממש טוב." הוא הנהן.
"טוב לשמוע את זה, אבל אנחנו רוצים שאתה תיזכר במשהו."
"אני יודע." לואי הסכים, "אני רוצה לזכור דברים אחרי הכל."
לואי הסתכל על האח לרגע, רואה אותו עומד שם שידיו מאחורי גבו, חיוך על פניו.
הרופא הנהן, מסתכל על אמא שלו, "זה בסדר אם אני אדבר עם לואי לרגע?"
היא קמה מהכיסא שלה, "כן כמובן. אני אחכה בחוץ," היא חייכה, יצאה מהחדר.
"גם אתה, ג'ייק,"
ג'ייק?
הוא נראה כמן ג'ייק.
ג'ייק הנהן, נושך את שפתיו ויוצא מהחדר.
"לואי," הרופא נאנח, "אתה מנסה בכלל להיזכר?"
לואי כיווץ את גבותיו, "כן...? אני לא יודע.... למה אתה מתכוון?"
"כמובן שאתה לא היחיד במצב הזה, ששוכחים הרבה דברים אחרי תאונה, ולפעמים.. לפעמים הם פוחדים להיזכר מה קרה אחרי התאונה, לפעמים פוחדים שהתאונה תקרה שוב."
YOU ARE READING
Amnesia-larry Stylinson//hebrew
Fanfictionחמש שנים. חמש שנים ארוכות שהארי ולואי היו ביחד הם נפגשו לראשונה שהם היו נערים. הארי היה בן 17, ולואי היה בן 18. ועכשיו, חמש שנים מאוחר יותר. הם עדיין ביחד, הארי בן 22 ולואי בן 23. אבל, מה יקרה שלואי יהיה מעורב בתאונה קטלנית, שגורמת זעזוע מוח ונזק...