1.

5.6K 50 4
                                    

"Věřil by jsi tomu?" Zasmála jsem se když jsem uviděla fotku z dětství na které jsem byla já s Justinem jak stojíme vedle sebe.Mohlo nám tam být tak 6 let. Můj nejlepší kamarád a soused. Bez něj bych celé dětství pravděpodobně strávila hraním na písku místo lezením po plotech a stavěním domků na stromě. Od té doby jsme se sice oba změnili, ale pořád jsme byli dobří přátelé. Poslední dobou mezi námi možná bylo i něco víc. 

"Tak tomu nevěřím! Dívej co jsi měla na sobě!" Ukázal na moje kytičkové šaty a začal se smát. Šťouchla jsem ho loktem, ale on se nepřestával smát. Šťouchla jsem ho ještě víc a on mě začal lechat. 

"Nech toho!" Nemohla jsem popadnout dech a už jsme leželi na zemi. Justin ovšem  seděl na mě obkročmo a jeho prsty mi bloudili rychle po mém těle. Já jsem jen ležela bezmocně na zemi a snažila se ho srazit dolů. 

"Justine!" Smála jsem se pořád, ale on ne a ne přestat. Chytla jsem jeho ruku a otevřela pusu aby pochopil, že ho chci kousnout. Okamžitě ucukl a tak jsem si chytla tu druhou. To už nestihl tu ruku oddělat a tak se moje zuby zahryzli do jeho ruky.

"Auuu!" Zařval a začal mě lechtat ještě víc. Přitom nám, ale uniklo, že někdo klepal na dveře do mého pokoje.

"Ehm." Odkašlal si Max. Můj starší bratr, který mě už po dobu 3 let vychovával, protože naši rodiče se rozhodli cestovat po světě a to bylo to co jsem nechtěla, protože chci dodělat školu a potom cestovat. Tudíž to znamenalo přítěž pro mého bratra, který narozdíl ode mě jet chtěl, jenže rodiče mu to zakázali a musel se starat o mě. Samozřejmě, že cokoli jsem udělala bylo špatně a kohokoli jsem znala byl 'idiot' a nebo 'kráva'. Včetně Justina, kterého nesnášel z hlouby duše. 

"Promiň, já nevěděla, že už jsi doma." Justin ze mě slezl, protože když přijde Max, Justin ví, že  i když má tendenci mě chránit tak co se týče Maxe nemá nic říkat ani dělat. Dopadlo by to asi špatně. 

"Toho jsem si všiml. Ukliď ty nesmysli a jdi spát." Zavelel Max, já jsem přikývla, ale Justin vypadal jako by chtěl něco udělat tak jsem ho chytla za loket a hlavou jsem kývla tak aby pochopil, že to nemá dělat ať chtěl udělat cokoli. 

"Je mi jedno o co ti jde, jenom tě varuji. Ještě chvilku se tady potuluj a nedopadne to dobře." Zašeptal Max Justinovi přímo do tváře když se Justin chystal odejít. Justin se zastavil, otočil se a rozloučil se se mnou. Do Maxe vrazil naštvaně ramenem a šel dál. Max se za ním jen otočil a vyšel z mého pokoje pryč. 

Šla jsem si dát sprchu, protože to bylo co jsme potřebovala. I když byl Max můj brácha tak jsme měli hodně špatný vztah. Ani nevím jak to začalo, ale bylo to tak. Možná to bylo proto že celé dětství jsem strávila s Justinem a ne s mým bráchou. To on byl vždycky ten 'opuštěný podivín' a asi to bylo kvůli mě. Zato já jsem byla ta co si dokáže najít kamarády. Byla a jsem přátelská zatímco Max je samotář. Možná kdyby ho někdo poznal lépe tak by mu dokázal vnést nějakou lásku do života, ale to by k sobě musel taky někoho pustit. 

Vlezla jsem do sprchy a pustila ji. Nechala jsem na sebe téct horký pramen vody a vzduchem už ochlazené kapky se odráželi od mého těla. Měla jsem zavřené oči a o ničem nepřemýšlela.  

Když jsem vylezla a oblékla si saténové pyžamo, odlíčila jsem se a šla si lehnout do postele. Naproti posteli mám TV takže jsem si ji zapnula a podívala co kde je. Bylo něco málo po desáté hodině a tak jsem doufala, že narazím na nějaký film. Naštěstí pro mě dávali jeden z mých nejoblíbenějších. Bez dechu, takže jsem to nechala a pamatuji si jen prvních pár minut. 

Jasné sluneční paprsky pronikali mezi listy stromů za okny což znamenalo, že je ráno a mě běžela televize celou noc a tak jsem ji vypla. Podívala jsem se na hodiny, které mi řekli že je 9:55 ráno. Ještě, že jsou letní prázdniny a já nemusím vstávat do školy. Naneštěstí mi Max zařídil na každé odpoledne po dobu jednoho měsíce brigádu takže místo toho abych si zašla na bazén s přáteli nebo jen tak se povalovala na zahradě a opalovala se tak musím pracovat. Jasně, měla jsem z toho peníze, ale těch mám i tak dost. Naše rodina je totiž celkem bohatá. Máma je ředitelkou módního časopisu a táta vlastní firmu. Nestěžuji si na svůj život, to bych si ani nedovolila, ale i tak. Měla jsem tedy před sebou náročný den a měla jsem se setkat ještě s Justinem před tím než půjdu jako servírka do jednoho místního podniku. Sešla jsem dolů po točitých schodech, prošla obývákem okolo krbu a zamířila do kuchyně kde seděl u stolu Max. 

You ChangedKde žijí příběhy. Začni objevovat