25.

810 27 7
                                    

Ty růže okolo, světlo od svíček, Justin, já, zásnubní prsten a romantická hudba...Co víc si holka může přát.

"Miluji tě." řekl Justin.

"Já tebe taky." 

Opět jsem ho políbila, ale tentokrát v tom byla  chtíč, cítila jsem, že i on mě chce. Přejela jsem mu rukou po vlasech, Justin se na mě nalepil, takže jsem se opřela plnou vahou o stěnu. Když mi rukami zajel na stehna, vyzdvihl si mě takže jsem obmotala nohy okolo jeho těla. Polibky přemístil na klíční kost což mě donutilo trošku vzdechnout, prsty mi slídili po jeho vlasech a čas od času jsem ho zatahala za konečky. Oba jsme to chtěli a i já tak i on jsme to věděli. Jeho rty i jazyk se opět setkali s těmi mými, pevně jsem se ho držela za krkem a pořád jsem měla nohy okolo něj. Přešel se mnou do jeho pokoje, kde mě posadil na komodu hned u dveří, takže mi mohl sundat tričko a já to jeho taky. Já byla jen v podprsence, která se v následujících pár sekundách stejně objevila na zemi takže jsem na sobě měla jen kraťasy. Justin mě opět vzal jako předtím a došel se mnou k posteli, cestou mě ale pořád zahrnoval mokrými polibky po celé mé hrudi. Když už jsme leželi na posteli, Justin byl obkročmo na mě, rozepnula jsem mu zip od kalhot a odhodila je stranou a on udělal to samé u mých kraťasů. Pořád mě líbal, ale sjížděl dolů až k podbříšku a já si užívala jeho pozornosti. Vytáhla jsem ho za vlasy k úrovni mojí hlavy a políbila ho na rty. Přetočila jsem se tak abych byla já na něm a pomalu zanechávala mokré polibky po jeho těle, až dolů k boxerkám, které jsem mu sundala. Přesunula jsem se k jeho penisu a pomalými pohyby jazykem jsem dělala kolečka kolem obvodu. Když Justin vzdychl, věděla jsem, že ho to těší. Dala jsem celou jeho délku do pusy a jezdila nahoru a dolu. Justin mě zatahal za vlasy když jsem trošku přidala i zuby. Přidala jsem a během chvilky se mi Justin udělal do pusy a já to, i když ne moc ráda, spolkla. 

"Jsi skvělá." lehce mě políbil, ale potom zapojil i jazyk, v rychlosti mi sundal kalhotky a bez nějakého čekání do mě vnikl. Ze začátku to zabolelo což byl důvod proč jsem se mu zaryla nehty do zad, ale potom už nebyl tak surový a já si zvykla na jeho délku. Během chvilky když jsem se udělala i já jsem se svalila na druhou půlku postele. Hruď se zvedala nejen mě, ale i Justinovi. Cítila jsem se skvěle, ale když jsem uviděla, že je už pět ráno, musela jsem se obléknout. 

"Kam jdete budoucí paní Bieberová?" znělo to tak nádherně.

"Musím domů. Naši ani neví, že jsem tu a měla bych jim říct novinku." ukázala jsem mu prstýnek na mé ruce. I když byl tak jednoduchý tak vypadal krásně. 

"Počkej s tou novinkou až tam budu i já prosím. Chci být u toho jak jim to budeš říkat." 

"Jsi si jistý?" 

"Naprosto." mrkl s úsměvem. 

"Tak dobře, ale já už budu muset jít. Děkuju ti za tuhle noc. Budu si ji navždycky pamatovat." naklonila jsem se k němu abych mu dala ještě jeden polibek.

"Miluju tě." řekl a já s úsměvem na rtech odešla z pokoje, nenápadně vylezla po žebříku a vrátila se do pokoje. Jenže tam na posteli seděla máma a poklepávala si nohou. 

Do prdele. 

"Nechceš mi něco vysvětlit, mladá dámo?" měla vážný výraz na tváři. Bože, když tu rodiče nebyli tak to nebylo takové peklo.

"Promiň, šla jsem za Justinem, chtěl jen s něčím pomoct." 

"Jasně, že na sex nemůže být sám." rozhodila rukama do vzduchu, zůstala jsem tam stát jako opařená. Vážně moje máma právě řekla to co řekla? 

"Cože?!!" 

"Nedělej, že nevíš. Příště si zatáhněte okna a taky by jste je mohli zavřít. Stalo mi vidět trošku." 

"MAMI! To snad nemyslíš vážně! Je mi devatenáct, nemůžeš mě pořád takhle hlídat. Zvládla jsem to bez vás několik let tak nechápu co tímhle sleduješ." vyjela jsem po ní. Vážně nechápu co se to stalo a nechápu co očekává, že s Justinem budu dělat. Jestli myslí, že chodíme na procházky do parku se zmrzlinou v ruce a mezera mezi náma je tak jeden metr tak je teda na omylu. 

"Promiň, já se asi snažím dohnat těch několik let. Omlouvám se." sedla si zpět na postel a já ji následovala. 

"Ale no tak mami." měla jsem ruku na její ruce a hlavu opřenou od její rameno. Tahle mateřská láska mi asi chyběla. 

"Co to je za prstýnek?" všimla si ho. Sakra.

"No víš, mami..."  zakoktala jsem se a nevěděla jak dál. Co jí mám říct? Pravdu?

"Je to od Justina, že ano? Je zásnubní?" pohled jsem sklopila dolů abych se jí nemusela dívat do obličeje, protože nechci vědět jak moc je naštvaná a jenom jsem zakývala na souhlas. Její reakce jsem se hodně obávala, ale neměla jsem jediný důvod. 

"Tak to ti moc přeji drahoušku. Jenom jsem čekala kdy tenhle moment nastane." pevně mě objala.  "Jsem na tebe pyšná a jsem ráda, že sis našla někoho kdo tě miluje." 

"Děkuju, mami." usmála jsem se jí do ramena. 

"A teď si jdi lehnout. Vyřešíme všechno zítra, ale potřebuješ se prospat." 

"Dobrou." usmála jsem se na ni a mamka odešla. Nevím proč ale nad její reakcí jsem se celkem zarazila. Myslela jsem, že mě seřve, že jsem mladá, že nemám dělat unáhlené rozhodnutí a tak dále, ale ona nic. 

Musela jsem si jít dát horkou sprchu, nechala jsem kapky vody na mě padat a pořád jsem se nemohla zbavit úsměvu. Právě jsem dostala zásnubní prsten od toho nejlepšího kluka na světě. Nemůžu být šťastnější. 

Zalezla jsem do postele a stále s úsměvem na rtech jsem se ponořila do říše snů. 

Jedu teď na týden pryč, wifi tam asi bude, ale nebudu mít moc času psát tak možná napíšu něco kratšího. Děkuju moc za to, že to čtete:) Moc pro mě znamenají ty komentáře a tak dále. Doufám, že se vám tahle část bude líbit. 

Mějte se pěkněě.

xx

You ChangedKde žijí příběhy. Začni objevovat