Prológ

182 11 4
                                    

Ak sa vám niečo nepáči či niečo nesedí napíšte budem rada za všetko
vopred ďakujem
a do prìbehu vás chcem hneď zatiahnúť.
Takže poviem iba to že:
Hlavná hrdinka: Elizabeth
18-ročné dievča
------------------------------------------------------

Ty ku*va.. ty su*a za to môžeš ......Do pi*i!!!
Schitil ma pod krk a svoje ľadovo chladné prsty viac vtlačil do mojej pokožky.
,,Prosiiiim...ja za to nemôže....''
Nevládala som to dopovedať,tlačil až prisilno.

,,Ty za to môžeš iba kvôli tebe zomrela počuješ ?? Iba kvôli tebe.. TEBE!!"
Priložil aj druhú ruku a stlačil ešte silnejšie.
Vyvalila som na neho oći.
,,Oci..''viac som zo seba dostať nevedela.

Jeho oči zmäkli ale hneď sa im vrátila ta neľútosť ktorá ma zarážala.
Pustil ma.
Skĺzla som na zem,neschopná v pohybe iba som predýchavala.Pľúca ma strašne boleli po tom ako nedostávali to na čom som závislá.
On ma škrtil!!!! Vlastný otec???
Takto si tú zlosť vybìja na mne??? Ale ja zo to nemôžem.
Ja za to nemôžem!!!

,,Ak sa ma nabudúce budeš štvať a hovoriť,, Ja som to nebola..Ja som to nebola''
rozgadzoval pritom rukami a nasadil detinský hlas.
,,Tak si to kur*a uvedomím že som to kur*a bola..Chápeš??''
Mierne som prikývla.,,Povedal som-Pochopila si to ?!?!''
A strelil mi facku.Hlava sa mi pootočila okolo vlastnej osi.Takmer som videla hviezdičky....,,A.a-no.'' vykoktala som.
Odkráčal do záhrady za domom.

A potom?? Iba sa usmial.Bol zo svojou prácou spokojný.
Vstala som a s rozstrasenými nohami som utiekla do svojej izby.Cestou som sa čo najviac držala aby som sa nerozplakala.

Vo svojej izbe som sa zamkla a skĺzla po dverách a pritiahla som si nohy k prsiam.
Ja chcem späť toho otca čo so mnou vyrastal,bránil ma a v živote na mňa nezdvyhol ruku.
Nechcem aby to takto pokračovalo!! On ma raz zabije !!!!

Pomyslela som si a strela si slzy ktoré sa mi nanovo pustili. Odišla som do kúpelne.
len čo som sa videla padla mi sánka.Líce mám červené a krk?? o tom radšej pomlčím.
a dosť!!

Rozhodla som niečo vyskúšať.

Prezliekli som sa a išla sa pozrieť na nejaké kurzy sebaobrany...ale našla som iba. teikvondo a box. Mohla by som skúsiť aj obydve a potom by som sa rozhodla.
Achh keby to vedela mama..
mama.

Ellizabeth's Flashback:

,,Zlatý?? Mohol by si prosím trochu stlmiť to rádio??Nemočujem Ell.''Povedala mama akoby nahovárala 2-ročnému dieťaťu.
,,Ano zlatko.''povedal a urobil tak ako mu bolo kázané.
,,Takže chcela by som aby si so mnou za mesiac išla na moju služobnú cestu.''
,,Vážne??''rozžiarili sa mi oči.
,,Ty by sa vážne zobrala zo sebou do práce??''
,,Áno..prečo sa ti to zdá divné??''
,,Ja len že si nemala rada keď som sa pÿtala hocičo čo za týkalo tvojej práce.''
Mama si povzdychla a chitila ma za ruku.
,,Teraz to bude iné...len nezabudni čo som ti vždy hovorila.''

,,Nikdy neukáž že niekomu patríš!! Iba tým ktorým vážne patríš!! A ešte nikdy nezabudni že si Rulmusová!!''povedala a pozdvyhla prst.
,,O čom sa bavia moje princezničky??''prehovoril otec milìm hlasom.
,,Práca.''povedala mama a štuchla ma do lakťa.
Oba sme sa zasmiali.
,,, Á ocii??''otec otočil pohľad na mňa a mamu.
,,Áno princeznička??''
,,Mohla by som...otec pozooor''
Čierne auto vrazilo do nášho a mi sme sa niekoľko krát za sebou prevrátili.
Zastali sme až mimo krajnice.
Len nejasne som videla že nejaký dvaja chlapi so zbraňami podišli k nášmu autu a ja som videla tvár jedného z nich. Jazva nad okom tiahnucasa skrz jeho oko končiaca pri nose.Jeho modré oči hľadali to po čo ,,prišli,,

Mama sa s prižmúrenými očami pozrela na tých dvoch.
,,Karter čo to..??''Nedopovedala jeden z nich vytiahol zbraň a prevŕtal mojej mame hrudník.

,,U are Out DON Rulmus!''

pousmial sa zjazvený.
Chitali ma mdloby,chcela som spať,zavrieť oči ale nemohla som.Otec bol mimo a mama  mi tu umierala.

Pozrela sa na mňa.
,,Milujem ťa...nezabudni... si Rulmusová!!'' povedala  s posledným dychom a venovala mi pohľad plný lásky.
Viac som nevládala hlava mi padla a ja som iba zavrela oči dúfajúc v sen.
Dúfala som že toto je sen
End of Flashback

Ták .to by bola prva časť ..
napíšte ak mám písať aj ďalej stačí mi aj jeden komentár alebo vote dík este raz a
A este raz:neprešlo to gramatiku úpravou

D.O.N.Where stories live. Discover now