Takže ľudia rozhodla som sa všetko ponechať ale...
chcela by som pýsať detálnejšie.,, Beth je mŕtva??''Spýtala sa Syra a podišla ku mne bližšie.
,,Prepáč že si sa to musela dozvedieť takto ale,myslela som že to vieš..!''pristúpila som bližšie k nej a objala ju.
Ticho ktoré mezdi nami panovalo bolo......príjemne také ukľudnujúce a hovoriace samé o sebe.
Pristihla som sa ako mi steká po lícu slza.Nechala som ju tak,nech si skĺzava po mojom líci,nech to nehám tak,však načo kaziť túto chvíľu.( Poznámka autora-táto veta má znamenať skôr takú idelickú chvíľu medzi rodinou)
Viem je to divné ale Syrine objatie je upokojujúce,akoby ma chcela vitiahnúť z vĺn zúfalstva a ideologizmu.
Aj keď ona sama by to potrebovala....,,Kedy sa to stalo.??''Spýtala sa Syra ale takým tónom hlasu ako keby. musela vynaložiť všetko úsilie na to aby to povedala.Videla som na nej ako zadržiavala všetok plač v sebe.
Povzdychla som si.
,,Tri týždne,skoro štyri...""Vtedy sa rozplakala úplne...ako vtedy keď jej umrela škorica.Jej milovaný škrečok.Mali sme obe štyri...chcela mi ju ukázať a vtedy si všmla že sa nehýbe najprv si myslela že spí no po dvoch dňoch stáleho nehýbania ju vybrala jej mamina a zistila že je mŕtva.....Syra plakala celý týždeň.
(viem možno to je veľa ale povedzme že je citlivejšia na veci na ktoré ma citový vzťah),,Prepáč ale vôbec som to nevedela.''Smrkla a utrela si nos do rukáva.
,,Ja som ale dáma.''Smutne sa pousmiala aby zdvyhla náladu.,,Bude mi chíbať...už nikdy neuvidím jej tvár ktorá sa smeje...už nikdy
Doma
,,Nikdy,už nikdy''....tieto slová mi chodia na rozum od kedy sme sa zo Syrou a Richardom rozlúčili...oni sa išlu vybaliť a ''zregenerovať''..Dívam sa na jedlo ktoré urobil Nick.Sedím za stolom a pozerám na to jedlo...nechcem jesť....takú nechuť k jedlu som ešte vžitote nemala.
Spozornela som,cítila som na sebe pohľad.Zodvihla som hlavu a dívala sa na Nicka ako ma sleduje s nepochopením,ľútosťou a menším hnevom.On sa mňa hnevá??Prečo??Ale ľútosť....hnev a ľútosť?? Nerozumiem mu.
,,Ell.''začal.,,Prosím aspoň trochu niečo zjedz...aspoň trochu viem že na nič nemáš chuť ale...Niečo zjesť musíš!!'
Iba som sklonila pohľad a pozerala sa na tie špagety s boloňskou a prestom.
Pokrútila son hlavou.
,,Musíš jesť!!''
Pozrela som sa na neho,v jeho očiach sa odzrkadloval jeden,jeden jediný ''cit'' Strach.
Nechápala som tomu.O čo sa bojí??
Nechcela som nad tým premýšľať.Zobrala som ližičku a nabrala si špagety a dala si ich do úst.Lahodná chuť v spojitosti z boloňskou a prestom mi zaplnila ústa skvelou chuťou.
,,Vidím že ti chutí.''pousmial sa a ja tiež.Chuť k jedlu sa mi pomaly navracala späť.
Iba som kývla hlavou.
Niekdo zazvonil.Nick sa postavil a išiel otvoriť.
Počula som nejaké mužské hlasy ale nevenovala som tomu pozornosť.
Práve tvedy keď som išla odniesť tanier do dresu ma za rameno chitila niečia ruka.
,,Ahoj...Ell.''Pustila som na zem tanier a ten potom z rachotom dopadol na zem.
Bez slova som sa zohla a začala zbierať črepy.
,,Ell pre boha čo to robíš??''
Zľakol sa hlas za mnou.
Znova sa ma dotkla niečia ruka
a ja som sa od strachu mykla a spadla som na črepy.Cítila som bolesť ktorá sa mi prehnala rukou no nevenovala son jej pozornosť.,,Ell.Ell čo sa stalo počul som...Kurva Ell!!''Zakričal Nick a odsotil toho človeka.
Zodvihol ma zo zeme a odniesol ma k nemu do izby.
,,Ell čo si pre boha robila.''
Bola som ticho.
Nick sa chvíľu hrabal v skinke v kúpeľni,zatiaľ som si túto izbu poobzerala veľká posteľ dominovala veľkej miestnosti s balkónom smerujúcim k záhrade.Pri posteli mal zjednej aj druhej strany malé stolíky a nočnými lampami hnedej farbi.
Celá izba bola vlaste zmiešanina trovh farieb:Zelená,Sivá a Hnedá.Možno znie divne ale bolo tu útulne.
Sadla som si na posteľ a chcela sa oprieť rukou.
No až teraz som si všimka ako mám porezanú ruku v predlakťovej oblasti.Proste priami rez od zápästie.
Prišlo mi zle,niežeby mi vadil pohľad na krv,to nie ale necítila som to.
,,Okey tak som našiel pár obväzou a dezinfikáciu.
Mlčky som prikývla.
Opatrne mi zodvihol ruku a čupol si predo mňa.
''Trochu to bude štípať''povedal,
a oprel moju ruku na jeho stahná,na kus vaty si dal dezinfekciu a opatrne mi ju priložil na ruku.
Sykla som a on zastal akoby čakal na moje opätovné schválenie.
,,Pokračuj ''vyzvala som ho.
Zaťala som päste keď sa vata z dezinfekciou blížila späť k mojej ruke.
,,Skús to vidržať.'' povedal a druhou mi chitil ruky a povzbudivo mi ju stlačil.
Priložil mi dezinfekciu na ruku a ja dom sa ani nehla.
Pokúšala som sa vstrebať tú bolesť.Po chvíli to prešlo a ja som sa pozrela na Nicka.
Zotieral mi kvapky krvi po okrajoch mojej ruky.
Zobral obväz a začal mi obmotávať,robil to s takou nehlou až ma to zarážalo.
Keď bol hotoví postavil sa a išiel odniesť veci.
,,Ďakujem''
,,Nemáš zač.''povedal akoby sa nič nestalo.
Vtom niekdo kaklopal.
,,Ďalej''.zakričal Nick z kúpeľne.
''Ten''niekdo vošiel.
,,Ell prepáč ak som ťa vystrašil...Jaa nechcel som iba son ti prišiel povedať čo sa vtedy stalo a ospravedlniť sa.''
,,Ale ja to od teba nechcem....
Gabe''
(napíšte koho ste typovali)
ESTÁS LEYENDO
D.O.N.
De TodoBola som prosté dievča... No keď sa mi do života zaplietol Nick,dedictvo a Gabe sa všetko od základov zmenilo. Nick (21)- chalan ktorý ma vedrl psychicky podržať a s ktorým bývam sa niečo náhle po mojom dedictve stalo. Neveril mi... Mark (18)- skor...