Hlavne nepodlahni..

89 6 3
                                    

Ak chcete tak si to pustíte. jé to súper no mne sa nedajú načitať video médiá.Príjemné čítanie.

,,A ako sa vám to stalo?''povedala Angela.
Pozrela som na Nicka.
,, Ja no... bola som na tejkvonde a zle to dopadlo..''
Povedala som v pomykove.. Nick sa Zamračil ale hneď sa mu vyjasnila tvár.
,,Dobre.''povedala Angela ale asi mi neverila..pretože sa na mňa pozerala s pochybovačným pohľadom. Este chvíľu tam stála a potom povedala že iba prichystať fixáciu.
,,Mala si jej povedať pravdu..'' povedal keď si bol istý že jé už preč.
,,A prečo?Aby sa tom špárala? Aby ma ľutovala??Nie ďakujem.''
,,Tak som to nemyslel...len bolo by to ľahšie pre teba aj pre mňa.''Zarazene som zaklipkala očami.A hodila na neho pochybovačný pohľad.
,,Ako pre teba ??''
,,Tak že sa ma bude pýtať čo sa ti stalo...''
,,Ale nepovieš jej to ??'' nasadila som zamračený ksicht.
,,Uvidím..ako budeš poslúchať..'' dodal a usmial sa.Chcela som sa usmiať ale v divadle som bola vždy dobrá- odula som pery.
Buchla som ho s do ramena.,,Aaauu..nerob to boliiiii.''
zatváril sa ták ubližene.Až by som mu aj uverila.
,,Oú prepáč princeznička ja som nevedela že si taká krehulinká...'' a náraz sme sa začali smiať.

Pred ,,mojím,,domom
Tak tu som bývala,povedala som a on zapískal. ...Patrili sme k tým ľuďom čo mali to šťastie a kupili dom v honosnej ulici plnej snobov...
,,Škoda že ten chrapúň sa tak zmenil...''dodal.(Cestou domov som mu porozprávala čo sa stalo predošlé dva týždne,ale niektoré časti som moc nevysvetľovala ...pretože inak by som sa určite rozplakala).
Vybrala som kľúče z tašky a odomkla dvere,dúfajúc že nieje doma.
Vošla som a on hneď za mnou.
Prešli sme chodbou a zastali medzi jedálňou a obyvačkou.
,,Wau!!!'' povedal s neskrývaným užasnutím.

,,Ostaň tu,hneď prídem.''
Zamračil sa.
,,Ver mi bude to len chvìľočka' nenamietal.
Vybehla som hore po schodoch a otvorila dvere.

,,Ahoj dcérka,čo ty tu ?''falošne sa usmial zacal kráčať ku mne.
,,Stoj''povedala som rázne!
,,Ale ale malá začala vystrkovať rožky.. to sa mi páči.'' Počkať čo...?on jé zo mňa.....čo mu vážne jebe !!!!.Mala som ruku v past, chcela som aj druhú ale. uvedomila som si že je vo fixácii.
Výhoda pre mňa keby chcel niečo skúsiť tak mu s ňou vravím tak že mu vybijem aj ten posledný zlatý zub!!!
Znovu zacal kráčať ku mne...
,,ale ale hádam sa len nehneváš za to čo som tí urobil??povedal povýšene.
,,Mohla si dopadnúť aj horšie len keby má tam tá tvoja gorila.....bolo by viac srandy...''

Stačilo.. už som to nevydržala a vrazila mu.
Chitila som si pulzujúcu ruku a ešte viac ju zatínala v päsť. Iba červené hánky..to prežijem.

Zato on dopadol horšie padol na môj presklenný stolík a ten sa rozbil na márne kúsky.
Po maličkej chvíľke sa postavil a chcel sa po mne ohnať.
Nasrala som sa, vrazila by som mu ale...
,,Ty bastard nestačilo tí včera ????''.A chcel Nick sa ohnal že mu jednu vrazí ale zadržala som ho.
,,Nie"
,,Ell tento človek ťa tyranizoval a ty ho ešte chrániš ??''
,,Áno,najradsej by som mu dala pocítiť to čo som pri nom musela zažívať posledné týždne...''
,,Zavolaj políciu,myslím že budú radi za ďalšieho kriminálnika debila...''prikývla som.
,,Čo sa o mne bavite???''Toto už nevydržal Nick,vrazil mu otec sa zapotácal sa padol na zem,z nosa mu tieklo ako z vodovodného kohútika pusteného na plné obrátky.

Po príchode polície
,,Dobrý večer,pozdravil ma jeden zo strážnikov,,Takže,na výpoveď váš zavoláme asi tak za tri či päť dni..aj vás mladý pán''.
Povedal keď si zapisoval Nickové číslo.,,My sa vám ozveme,zatiaľ dovidenia.'' Kývol hlavou najprv na mňa a potom aj na Nicka.
Otca sa akurát pokúšali nasáčkovať do auta.
,,Toto sa ti pomstí mladá dáma.'' Zakričal keď policajti  zatvárali dvere od auta.
* * * *
,,Som rada že sa toto celé divadlo už skončilo''povzdychla som si.
,,Takže...hm.keď .už nieje...voľný..stale chceš ísť ku mne???''
,,Ak môžem,nezvládla by som to tu sama.''
Usmial sa,ako mne sa len páči ten úsmev.
,,Len nechápem dve veci...''
,,A aké ?''usmala som sa naňho.usmiala.
,,Prečo  si na neho nezavolala políciu už skôr a ako dokážeš byť taká....v pohode??''
,,Myslím že som nemala dosť odvahy...je to môj rodič. a to druhé...sama neviem len viem že by to k ničomu nepomohlo.''
,,Aha...ani nevieš ako ťa za to obdivujem...ja nedokážem byť až taká chladná hlava.''
,,To nevadí a ďakujem za kompliment...časom...potom uvidíš je to len o..praxy.''

D.O.N.Where stories live. Discover now