Sen
Chodím po dlhej chodbe.
Stále chodím....Nevidím konca a nohy ma už odmietajú poslúchať.
Hlava sa mi samovolne otočí doprava.
Vidím okno...celkom tmavé okno.
Podídem bližšie
.Zrazu sa vyjasnieva a ja vidím postavu.Muža s oblekom a klobúkom.Nevidím mu do tváre..Sedí v kaviarni a debatuje s niekym.
Toho druhého nevidím.Jeho tvár je rozmazaná. Chcem ho vidieť poriadne.
Pristúpim bližšie k oknu, už som na ňom úplne priplesknutá.,,Je pre nás nebezpečná, vie toho na môj vkus viac akoby mala....treba zneškodniť D !!''
Zrazu sa muž ktorého som videla jasne pozrie na mňa..,,Kdo je D??'' chcem zakričať ale nohy ma ťahajú k ďaľšiemu oknu.Zrazu som až moc ďaleko na to aby ma počuly...
Vidím ďaľšie okno no teraz tam vidím aj postavu mne veľmi známu.
Mark.
Je tam s Gabom a ukazujú na papier.
,,Dostaneme sa tam jedine cez vetraciu šachtu....alebo oknom na prvom poschodí... ''Hovorí Mark.
,,Alebo.... a to ja preferujem... Kukučka...''Povie Gabe a uškrnie sa a začnú sa naraz smiať.
Zrazu tam dojde.....Ja???,,Nikam nepôjdete bez môjho vedomia!!!
Na to potrebujete súhlas hlavného....A ja vám ho nedám.
Bezo mňa sa nedostanete ani na WC...Strávila som tam dosť dlho....Proste nie!!!''
Zabijú vás ani nie v štvrť ceste...
Zakazujem vám to!!!
I'm D. and u can't object me!!''Prečo som tam ?? O čom točím?? A vlastne som celá divná...taká dominantnejšia...svojská a rázna!!! To nemôžem byť ja!!
,,Musíš !!''
počula som hlas..poznala som ho ale aj tak som nevedela čo je zač.
Odtrhla som pohľad od okna a nasledovala hlas.
,,Nechcem byť taká!!'',,Nemôžeš to ovplivniť!! Stane sa!!''
,,Prečo??'' chcela som sa spýtať no zarazila som sa.Dorazila som na koniec chodby.
Obhliadnem sa.
Nikdo nikde....
Znova sa zahladím pred seba.
Vidím svoj odraz.
Zrkadlo...pomyslím si.No zarazím sa keď za môj odraz samovoľne pohne a usmeje sa na mňa.
,, Ahoj.'' pozdraví ma môj vlastný odraz a usmeje sa.
Vizerá ako ja v 15- tich...
Nevinná a hlúpa.
Pokrútim hlavou.
Môj odraz sa zarazí a tiež pokrúti hlavou.
Zrazu sa začne meniť...vlasy mi v odraze začnú rásť, a trocha sa zosvetlia..už to nieje tá tmavá čokoládová.
Skôr taká špinavá blond a hnedé ombré.
Skoro ako mám teraz...no totiž presne ako mám teraz..Zmenilo sa mi aj oblečenie.
Už nemám na sebe biele šaty po sem a načechrané s veľkou sukňou.Mám červené šaty a V-éčkovím výstrihom.Postupne z predu dozadu su dlhšie a dlhšie.
Najprv sú nad kolená a potom až pozem a tiahnu sa za mnou.
Dokonale mi opisujú moju štíhlu postavu.Čierne lodičky mi zvyšjujú moju výšku a pridávajú na dôraznosti a dominantnosti mojej osoby.
Vzhliadla som k tváry.
Pohľad na mňa ma zarazil.
Som...... krásna,
mala som dospelšie ćrti tváre...Prísnejší pohľad a plné pery.Bolo mi vidno aj lícne kosti.Po chvíli obdivovania sa v zrkadle ma vyrušil môj odraz.
,,Zmeníš sa....a budeto to najlepšie čo si kedy zažila..otvorí ti to oči!''
,, Nerozumiem...''
,,Poď...ukážem ti.''
povedala a natiahla ku mne ruku.
,,Ako mám prejsť cez zrkadlo??''Môj odraz sa zasmial.
,,Iba mi podaj ruku.''
Natiahla sa.A zrazu sa jej ruka vytiahla spoza zrkadla ako z vody a podávala mi ju.
Natiahla som ruku a dala ju do jej- svojej ruky.
Cítila som jemný dotyk.
,,No poď už si skoro tam..''povedala.
Zarazila som sa.
,,Nepočuješ to ??''
,,Čo také??''
,,Hudbu''
Môj odraz ma pustil,hodila som naňho nechápavý pohľad.
,, Vstávaš.''*****
Otvorila som oči,pár krát poklipkala a potom sa natiahla.
Posadila som sa na posteli a lenivo zívla.
Postavila som sa z postele na mojom stolíku ma čakal pohár s vodou a listom.Ahoj Ell
Nehal som ti pohár s vodou aby sa ti nestalo to isté ako včera a prosím aby si celý deň pila pravideľne..pre tvoje dobro a myslím že by si si mala ísť domov pre nejaké spoločenskě šaty ( teda ak máš) rád by som ťa pozval na ,,firemný bál,,
Obleč si nejaké pekné spoločenské šaty.
takže ak chceš ísť čakám ťa o 20:00 pred domom.
A určite sa pýtaš prečo som ti to nepovedal skôr ale pri všetkých tých dalostiach...
a keby si nenašla nijaké šaty tak na stole máš pár drobných.
PS: Sladko spíš :-*Tak to PS ma dostalo.. a ako mi má pomôcť pár drobných... Ale čo však doma by som mala mať jedny šaty...uvidíme...
Bzzzz.Bzzzz.Bzzzz
Vstávaj máš školu !!!! Ak nevstaneš zmeškáš nový deň !!!Ochhh ešte tento mi tu chìbal...
Okey treba vstať.
Postavila som sa z postele a namierila si to ku skrini.,,Ja tu už vážne nič nemám..''
povedala som po dlhom hladaní v mojej skrini.Po 5-minútach
Mám to!!
Zo skrine som vytiahla sivé rifle ktoré som si zo spodu trochu vyhrnula a k tomu som si dala čiernu košeľu ktorú som si zastrkla do nohavíc a na to jemný, dlhý a tenký hnedý svetrík ťahajúci sa až po môj zadok.Vybehla som z izbi dolu do kuchine a tam si napustila do fľaše VOSS čistú vodu.
Pre efekt- pomyslela som si a z chladničky som vybrala čokoládový jogurt.
Po zavretì chladničky som na nej našla odkaz.Dokúpil som pár jogurtov na viac..sú v komore pri dverách na terasu a nezabudni na ples :-*
a peniaze sú na stole na chodbe pri dverách- aby si ich našla ;-)
Pekný deň
PS: Veľa pi a nezabudni jesť !!!!,,Dobre pán mám všetko zariadené ...''
pretočila som očami a zobrala jogurt aj s lyžičkou a sadla som si za náš kuchinský stôl.
Pomaly som jedla jogurt a vychutnávala si ho.Začala som premýšlať nad tým
Kdo je Hlavný a prečo Nick hovoril že keď sa dozvie kde bývame tak bude musieť stavať nový dom ???
Pretože ho zbúra nie ??
Zasmiala som sa.
,,Hej.. asi to tak bude.''
chcela som si nabrať znova ale keď som lyžičku ponárala do kelìmku tak son nič nevitiahla.
,,Pffff'' frhustrovane som si odfrkla a práve včas!!Viem že to nerada počuješ ale... PADAJ DO ŠKOLY INAK NESTIHNEŠ!!!!!!
ochhh ešte aj ten sprostý budík mi chíbal...,,No nič je čas..''
Vstala som od stola a z kelímkom som vyhodila aj myšlienky o včerajšku.
Zobrala son tašku obula sa achxela sa porozhliadnuť po tých peniazoch.
Pobzerala som sa a uvidela som bielu obálku.
Schmatla som ju o otvorila.
What the FUCK !!!!!
------------------------------------------------------
Všetko dobré v novom roku !!
Aby som začala niečim príjemným.
Ako som vravela mala som pripravené nové časti ale Wattped mi ich zmazal....
takže to musím pýsať znova..ale to ani nevadí ( neberte to zle )
lebo!!! Aspoň ich môžem ako keby vylepšiť ;-) a upraviť .
Takže sa ospravedlňujem že táto časť je celkom nudná...
A dúfam že si prázdniny užívate !!!
Toľko odomňa.Tak ešte raz
VEĽA ŠŤASTIA V NOVOM
ROKU
Nech sa vám darí lepšie ako ten minulý rok ;-)
KAMU SEDANG MEMBACA
D.O.N.
AcakBola som prosté dievča... No keď sa mi do života zaplietol Nick,dedictvo a Gabe sa všetko od základov zmenilo. Nick (21)- chalan ktorý ma vedrl psychicky podržať a s ktorým bývam sa niečo náhle po mojom dedictve stalo. Neveril mi... Mark (18)- skor...