Telefonát

69 5 3
                                    

,,Ahoj Syra''
,,Bože ahoj Ellko...prečo si nedvíhala?''
,,Jjj....ja..ja...jjjjaaa.pre..prepá..č ..b..boll..la som...zas..kočená..''
spamätávala som sa zo šoku.
Ona mi zavolala.
,,Kdo to je?''
Zakryla som telefón rukou.
,,Moja sesternica..''

Vrátila som sa späť k telefónu.
,,Nečakala som že zavoláš..ako sa máš ??''
,,Neverila by si...Ja a Richard(čítaj Ričárd) sme...Zasnúbený''zapišťala.
,,To teda...je správaa a až teraz mi voláš potvora hamužná... hamba ti!!!!''

Ona mi zavolala...doteraz tomu neverím!!!A ešte je aj zasnúbená!!!
,,Ano ano hamba mi hamba mojej osobe!!""Zasmiala som sa.
,,Ja ani neverím že si mi zavolala!!Po takej dobe....Takú radosť si mi urobila!!!Ja ani neviem čo od radosti!!!!!!''.
Nick sa zasmial.
,,Pššššttt'' zahriakla som ho.
,,Akého úchila tam máš??''

To mi nedalo a pustila som mobil a chitila taký záchvat smiechu že až...Každý kdo by ma videl by sa čudoval a potom sa zasmial...

Vizeralo to asi tak že:-krčila som sa na zemi a plakala od smiechu..už som ani nevidávala zvuky iba som tak chrčala...resp.chrochtala..

Nick sa podľa mňa nevidržal len tak na mňa pozerať,aj keď zo začiatku tváril nadurdene ale dlho to nevidržal a ako som aj počula tak Syiara tiež.

Po 5-10 min. Nezbedného chrochtania.

,;Dobre už som späť''povedala som z bezdychu.
,,To ti teda trvalo....Chrochťadlo''a začala sa smiať.
Pousmiala som sa,ona vždy vedela čo povedať!
,;Héj??Stále lepšie ako keby ti pri smiechu vitekal z nosa sopeľ''
Vrátila som jej to aj z úrokmi.
,,Noo to bolo iba raz a už nikdy sa to nestalo!!''zahriakla ma smiechom.

,;A kedy bude svatba??''
,,Fuuu to keby som aj vedela.....ja sa nenáhlim...ale prečo ti volám...chcem ťa požiadať či by si nechcela byť hlavnou družičkou...''

Zapištala som a začala skákať po posteli ako malá...
No po chvíli som si uvedomila že Nick sa na mňa pozerá a uškŕňa sa.Potichu som zliezla.
Červenejšia ako paprika som odpovedala.
,,Jasné že váhaš!!!To je teda otázka...jednoznačne!! A kde teraz si???Naposledi som počula že si z Richardom v Keni...inak tak medzi rečou kde si nebola ešte??''
,,Vieš čo....''
Úplne vidím ako sa chitá za spánky a tuho premýšla.
,,Fuu ťažká otázka..ale viem pár miest...Taiwan,Tokyo a Menchester asi tak nejak...''
Dodala akoby tak mimochodom no mne tým virazila dych.Ona si život vždy vedela užiť a zobrať si iba to najlepšie....Zato ja??Bála som sa aj vystrčiť nos z tejto krajiny..

,,A kde teraz si??''opýtala som sa.
,,Presne teraz??Hádaj....ibaže nevidím nikoho auto..Nepresťahovali ste sa??''
Zalapala som po dychu.Ona je tam...teda tu ale tam doma!!!
,,Ty si pri našom dome??''
,,Haleluja,Áno som.''
,,Do piče..''
,,Ell čo sa deje??Kde ste??''
,,Som u....Spolubývajúceho.''
,,Ták spolubývajúci čo??''
,,Mohla by si to teraz nechať tak prosím!''neznášala som keď to robila...Vždy!!!
Niečo ma napadlo.
Zakryla som telefón rukou.
,,Nick mohli by ísť sem ???''
,,Prosím??Sem??Však tu je bordel a naviše je to dosť za mestom..neviem či to tu nájdu.''
,,Ona!!Však sa nestratila ani raz vo svete a ty si myslíš že to sem nenájdu??''Zasmiala som sa.
,,Ell??Ell!!! Našli sme na internete peknú reštiku volá sa:Ruperd's honey za pol hodinu nech si tam a žiadné výhovorky Rulmusová!!Čakám ťa beybe.''Vypla.
Zasmiala som sa sama pre seba.Ona si vie vždy určiť to svoje.
,,Vedel by si ma za pol hod odviesť do Toho nového podniku..a že vraj reštika!!''Čo nievie čítať??''
,,Hej vedel ale nevizeráš na nejaké tančeky a ani na nič podobné..''
,,Neboj ani piť a ani sa s nikým bozkávať tatko nebudem.''Vyšpülula som na neho pery.
No niečo ma napadlo.
,,Nick nechceš ísť so mnou??...ako dozor.''zasmiala som sa.
,,Jednoznačne ..tatko musí byť vždy v pohotovosti.''
A objal ma,nečakala som to a preto mi to vyrazilo dych.Chvíľu ma stìskal ale potom ma pustil a povedal niečo v tom zmysle že rýchlo sa choď pripraviť lebo ako poznám ženy..im to dlho trvá.

Neviem čo si dať!!
Mám vyhádzaný celú skryňu a stále neviem čo si dať!!!
Pokrútila som nad tým hlavou.
,,Stále nevieš čo si dať?''
Nadskočila som.
,,Vystrašil si ma.''
,,Ja ti pomôžem.''Povedal úplne nenútene a začal sa hrabať v mojej kope šatstva.
,,Aaa čo tak toto??''Vytiahol. Biele šaty.(sú na obrázku)
,,Ani neviem že to mám.''Zobrala som ai to a za päť minút som bola prezlečená.
,, Waw..Vyzeráš úžasne.''dodal a zakrútil prstom na znak otočenia.Ja som poslúchla.
,,Waw Waw a do tretice WAW!!''
Mierne som sa zaćerveňala.
Nick sa na mňa zapozeral..presnejšie na moje dve kamarátky.
,,Ak chceš takto pozerať urob to tak aby som ai toho nevšimla dobre??'' povedala som a odbehla do kúpelne.Rýchlo som si naniesla špirálu corector a púder.Na pery som si dala slabo červený rúž.hotovo.Nič viac,nić menej.

Vošla som do izby a poobzerala sa.Nick je asi už dole.
Zobrala som si malú kabelku kam som si dala peňaženku mobil s tabletky proti bolesti hlavy.Trošku sa to utìšilo ale nie úplne.(Myslí hlava).
Zabehla som dole a obula si čierne opätky.
Višla som z domu a zamkla ho.
Poobzerala som sa po Nickovi ale uvidela som iba jeho auto.
Nastúpula som a zapla si pás.
,,Môžeme ísť!''rozkázala som si.
,,Prepáč ale tüto poznámočku si neodpustím.Si prekrásna.''
Začerveňala som sa.
,,A si tiež pekná keď sa červenáš.''povedal mi zmyselne pri uchu.
Naštartoval zaradil a už sme sa unášali smerom k tomu podniku.

------------------------------------------------------
Napíšte mi komu mám venovať ďaľšiu časť.
No nič idem spať tak zatiaľ
(Keby dačo pišem to fo 22:38)
Môj podpis bude odteraz
#M

D.O.N.Where stories live. Discover now