Zo slzami v očiach som sa pozerala na mamin hrob a premyslala... Kládla som ai otázku prečo tý najlepší ľudia umierajú ako prvý??A spomenula som si na odpoveď,raz na babkynom pohrebe som sa toto isté pýtala ja mami.
,,Ak máš pred sebou záhradu aký kvet odtrhneš ???Ten najkrajší nie???''odpovedala.
Vtom momente som sa rozplakala ako nikdy. Cítila som sa sama, bezbranná a slaba.Nechcela som plakať,chcela som byť silná ale pred kým sa budem schovávať??
Sama pred sebou neutečiem....
A tak som začala plakať ešte viac...Z pohľadu Gabe( v triede)
Asi som nemal..Vôbec nedošla,asi som jej veľmi ublížil....sedím tu a premýšľam nad sebou,má pravdu prečo teraz,prečo až ked sa to v jej živote posralo ???Neviem sám...
Som debil ktorý ublíži dievčaťu a este sa na tom aj zasmeje....ja som ale KOKOT!!!!.
Zazvonilo na prestávku,zbalil som si veci a vypadol zo školy skôr než si to niekto všimne.
V šatni má zastavil Mark.
,,Kde je Ell a čo si jej urobil?!!''
,,Neviem kde je..odpovedal som pohotovo,na druhú otázku som radšej ani neodpovedal.
,,Súper,úžasné dobre vieš čo sa v jej živote deje a ty jej ešte viac....ublížiš ???Ako si mohol??Mal som ťa za fajn chalana ale teraz si obyčajný KOKOT!!!''a vrazil mi jednu.,,To si dobre uvedomujem tak má nemláť ako žiťo...''
,,Ak si to uvedomuješ prečo utekala zo školy s plačom ???''
,,Lebo som vybuchol dobre,nečakal som takú reakciu!!!!''vybuchol som.,,To ťa ale neospravedlňuje..''
,,Viem''vzdychol som si.,,Radšej jej zavolám.''
Po dvoch hodinách
,,Nezdvíha...ja ťa zabijem ked toto všetko skončí!!!''povedal.
,,Dobre dobre už to hovoríš asi miliónty krát...''
,,Prehľadali sme všetko..Vzdychol si Mark..a nieje doma,v parku........
Už viem kde môže byť!''Naspäť K Elizabeth
Mám 32zmiešaných hovorov od Marka a 5 od Nicka.
,,Ach mami,prečo prečo ja ??Stratila som teba,otca a ostatný a mi iba smejú....čo som komu spravila že som takto dopadla?? Vzdychla som si.
Po ďalších preplakaných hodinách,,Mami ja už pôjdem dobre??Určite ma už ostatný hladaju.Zatiaľ ahoj..''
Vstala som a išla temnou ulicou ktorá je bližšie k východu z cintorína, utrela som si nos do rukáva a pokračovala v ľutovaní samej seba.
,,Ale ale kamže kam krásavica??''Ozval sa neznámy hlas za mnou.
,,Čo vás to zaujíma''! Štekla som po ňom.
,,Ale cica prečo si taká zla??'Niekto ti umrel???''a začal sa smiať.
Prečo sa mi iba každý smeje??Zrýchlila som krok,ale neznámy ma stále prenasledoval,rupli mi nervy.
,,Pardon ale mohli by ste prosím prestať ma prenasledovať??Ocenila by som to.'' vyštekla som naňho.
Zatváril sa prekvapene ale hneď sa mu nasadil ten odporný úsmev.
,,Ale samozrejme mladá pani,pre vás všetko.''a uklonil sa.Potmnehúcky sa na mňa uškrnul.
,,Ďakujem''
,,Ale neviem či vás prestane prenasledovať môj priateľ..''
,,Čo prosím !????''
,,Dobre si počula ty štetka a teraz pôjdeš pekné so mnou!!''
Nasrala som sa a to poriadne.
,,Vy si myslíte že budem skákať ako vy pískaťe???Viete čo!!!"'
Ukázala som mu môj milovaný prostredník.
,,Toto si nemala!!!''
Zahnal sa,chcel má trafiť ale minul... možno bol trošku pripitý,neviem proste ked bol tesne pri mne potkol sa o svoje nohy a padol.
Využila som to,rozutekala som sa smerom k Nickovmu domu ale zrazu má chitili niečie ruky.
Počula som ako nejaký udychčanec sa ponáhľal za mnou.
,,Ja som tí.... Hovoril....že...mám...priateľa....''hovoril zadychčane.
Začala som sebou hádzať ale ten chlap ma držal až prisilno.
,,Pustíte ma ''
,,Ani ma nehne''povedal pokojne ten chlap.
,,A prečo ??'' povedala som to s najväčším opovrhnutím aké som v sebe dokázala nájsť.
,,Lebo sa chceme zahrat''Zmeravela som. Priblížil sa čupol si a rukou mi pomaly prechádzal po mojom
Lýtku,pomaly,lenivo postupoval vyžšie pri mojom stehne sa zastavil a pozrel sa na mňa.Nasucho som preglgla.
,,Nie prosím..''
,,Ale ano''
Prstom mi prechádzal po vnútornej strane stehna.
,,Nie prosím.....''
,,Teraz prosíš o čo ??aby som ťa pustil alebo o toto.'
Posunul svoje prsty vyššie !!Zapišťala som.
Niekto mi vrazil päsťou po spánku.
Prestala som vnímať jasne,všetko bolo rozmazané a nejasné.A potom tma.
,,Ell Ell ELL!!''počula som hlasy,chcela som odpovedať ale nešlo to....Zobudila dom sa na to že mi niekto presťahuje cez hlavu tričko.
Opatrne som otvorila oči,všetko bolo nejasné.Ten človek sa pozrel na mňa a usmial sa.
,,Nechajte má prosím tak''povedala som ...až po chvíli sa mi zostil zrak videla dom Marka ako sa na mňa pozerá pochybovačným pohľadom.
,,Neboj Ell to som ja..''
,,Nedotýkaj sa ma!!''Zapišťala dom keď má chcel pohladiť po líci.
,,Ale Ell mňa sa báť nemusíš...''
,,Ja..ja.ja.prepáč iba som otrasená..''Zakoktala som.Bála som sa že mi ublíži,uz som to nechcela znova zažiť,všetko ma bolelo,celí človek.
,,Ell..''Povzdychol si.,,Na stoličke máš veci na prezlečenie ak chceš,Dal dom ti dole sveter keby si to chcela vedieť.
,,Ďakujem''
Znova si povzdychol a odkračal k dverám naposledy sa na mňa pozrel a potom odišiel.
Prykrila som sa ešte tesnejšie,Prečo prečo ja musím mať takýto život....stalo sa to pred tým stalo sa to teraz.Ja už neviem čo zo sebou...
Aspoň mám pestrý život...Ironicky som sa zasmiala.
Znenazdajky mi zazvonil telefón.Volal Nick.
,,Halo''chcela dom povedať čo najnormálnejšie ale asi mi to nevyslo..Pretože som znela ako zamknuté kura.
,,Do riti Ell ja sa o teba bojím volám tí celé hodiny a ty nič???Pre boha vieš ako som sa zlakol ???''
,,Dobre dobre iba prosím nekrič...som ......v poriadku...''
,,Ell???čo tí je??Mne sa nedáš byť v pohode.''
,,Ja len....poviem tí to keď zistí dojdem ok?''
,,Nie!! kdesi teraz??Idem si po teba!''
,,To nieje potrebné...ja by som došla.''
,,Nie!!!Kde si??''Toto povedal už dosť prísne.
,,počkaj chvíľu.'''
,,Dobre.''
Rýchlo som sa prezliekla a zišla dolu.Ako som si myslela som u Marka.
,,Mark??''
,,Áno?Tu dole v kuchyni.''
Prišla som do kuchyne.
Ten KOKOT jé tu!!????
,,čo to tu ON robí?''Vyštekla som po Markovi.
,,Vieš on mi pomáhal ťa nájsť ked si odišla...'''
,,Tak pomáhal ??A povedal tí tento tu že čo mi spravil??''Začala som stupňovať svoju hlasitosť.
,,Elizabeth prepáč prosím ja som to tak nemyslel...''
,,Nie???povedala som pochybovačne,,Iba si sa mi vysmiali do oči,nadával mi do
Chuderi a povedal si že a teraz citujem:Zaslúžila by si si aby tvojho otca pustili a aby si to s tebou vybavil ručne stručne.'' Pozrela som naňho a on sa zatváril veľmi ubližene,on sa zatváril ublizene????!!!!ON čo mi spravil toto celé...
,,Prepáč prosím....ja som to nechcel...''
,,Tvoje prepáč prosím mi tu bolesť nezmenší....Idem domov''
,,Ale Ell nechoď vsak môžeš ostať tu.''povedal Mark,asi nevedel čo všetko mi ten bastard urobil...
,,Nie idem''povedala som a vykročila k dverám,naposledy som sa obzrela,nechcem skočiť znova takto.Pokrútil som hlavou.
,,Ahoj''zabuchla som dvere.
Tam vonku to na mňa všetko doľahlo,prečo prečo znova najprv v Paríži a aj teraz..Rozhodla som sa zavolať Nickovi.
,,Tak kde si si??''
preglgla som,jeho hlas. bol ako zo zamatu ale bolo tam cítiť strach.
,,Som na Wall street 20/5''
,,Ell čo sa deje?''
,,Nič...proste pre mňa dojdi.
,,Dobre už som tam''
Za päť minút bol už pri chodníku.,,Ell čo sa deje? ''asi ked má videl tak sa zľakol...
,,Zober ma prosím domov ''
Rozplakala som sa,cítila som sa ako zneužiťá štetka.
Otvoril náruč a objal ma.Hlavu som si zaborila do jeho ramena a on má stisol pevnejšie.Po chvíľke má pustil.
,,Nástup''povedal pokojne.
Otvorila som dvere a nastúpila bezslova.
,,Co sa ti vlastne stalo?''
preglgla som.
YOU ARE READING
D.O.N.
RandomBola som prosté dievča... No keď sa mi do života zaplietol Nick,dedictvo a Gabe sa všetko od základov zmenilo. Nick (21)- chalan ktorý ma vedrl psychicky podržať a s ktorým bývam sa niečo náhle po mojom dedictve stalo. Neveril mi... Mark (18)- skor...