Túto časť venujem mojej závisláckej( je závisla na pc) a bláznivej čitateľke
*Simushik*Cesta prebehla v tichu a pokoji.
Pred tou ""reštikou"" sme zaparkovali auto a vstúpili dnu.
Hrala tam príjemná electroswingová hudba.(hore)
Už by som začala na ňu tancovať ale bolesť hlavy sa nanovo vrátila.
,,Ták tu ťa máme.''povedala Syiara(keby ste nepochopili prečo to je niekedy Syra a Syiara...tak Syra je jej skrátenie celého mena.)
,,Ahoj!!''silno som ju objala
,,Pekná....hmmm Reštika''pousmiala som sa.
,,Prepáč že som sa pomýlila..(Syra dala ruky v bok a pozrela sa na Nicka)A vedela by si ma predstaviť s tým tvojím......fešákom''Pousmiala sa.
Určite chcela povedať. úchilákom ako ju poznám a ako ho už nazvala aj minule.
,,Ohh jasné prepáč...Nick toto je moja bláznivá sesternica Syiara.A Syiara toto je môj.....spolubývajúci Nick.''podali si ruky.Nick sa na mňa zamračil ale nič nepovedal.V tom niekdo vstal a podišiel k nám.
,,Teda decká že sa nehambíte takto odčleniť....MŇA.''
,,Ohh sorry jasné...ja len...aaa prepáč že to poviem takto drahý ale..ja som aj popravde zabudla že si tu.''Povedala Syra a začerveňala sa.
WAW pomyslela som si.Musí ho vážne veľmi milovať keď je z neho takto mimo....Richard sa usmial dal letmí bozk na jej pery a povedal:
,,Tebe láska vždy odpustím!''
,,Toto na tebe milujem!!''povedala Syra a pritiahla si ho za golier bližšie k sebe a začala ho bozkávať.
,,Aaa Syiara toto si nehajte navečer dobre??!!''podpychla som ich zo smiechom.
Odtiahli sa od seba celý zadychčaný a pozreli sa na mňa a Nicka.
,,Dobre.''povedala Syra akoby sa nič nestalo.,,A aby som nezabudla Nick toto je môj snúbenec Richard.Richard toto je Elizabetin spolubývajúci Nick.''a žmurkla na mňa.
Prevrátila som očami zatial čo si chalani podávali ruku.
Ešte aj ja som sa objala s Richardom a sadli sme si do boxu.
Prišla čašníčka s nápojovímy lìstami a aj s letäkmi na daľšiu párty ale teraz v štýle Dacne hall.
,,Na to by som aj išla,že Syra??''drgla som do nej ,lebo ona zvykla chodiť na súťaže v tanci buď spoločenské alebo moderné.
Iba sa uškrnula a pohodila vlasmi zo slovami:
,,Všetkých by som zruinovala.'',,Tak to veľmi pochibujem..''
dodala neznáma okoloidúca.
,,Prosím??''
,,Ja len že určite by si nevyhrala na tej súťaži...také chudery sme tu už mali a nedopadli najlepšie.....''
,,Tak to sa ešte uvidí...''povedala Syra zo smiechom a odohnala ich kývnutím ruky.
Neznáma najprv nechcela ale neskôr sa uvedomila.
,,Krava,však nech počká!!!Zložím ju jak nikoho a nikdy!!!!''
,,Tak na to sa pozrem.''povedala som mierne posmeśnýn hlasom,Syra si toho asi nevśimla pretože už bola zatiahnutá do konverzácie s chalanmi.Pozorovala som ich ako sa rozprávajú a navzájom podpichujú.Ako vidím tak si Nick s Richardom dobre rozumie a to ma teší.
Znova prišla čašníčka.
,,Ták čo to bude??''povedala a vytiahla si notes s poznámkamy.
Richard pohotovo odpovedal.:
,,Jeden tonik Redbull Pivo aaa nejaký ovocný džús.Na mňa.''
čašníčka si to napísala a odkráčala naspäť k baru.
,,Pre koho je džús??''zaujímallo ma.
,,Nechcem aby si pila keď ti je zle.''Odpovedal Nick.
Iba som nad tým pohodila ramenom a čakala na svoju objednávku.
,,Ell ja som ti ešte neukázala...toto.''strčila mi pod nos obrovský prsteň s rafinovane uloženým briliantom v tvare štvor-uhoľníka.(hore druhé médium
,,Prepáč ale ja nič nevidím...
ale nie Syra je nádherný presne pre teba,proste nemám slov...''
povedala som a chitila ju za ruku aby som si mohla pozrieť tu krásu čo mala na svojich jemných rukách.,,Že je prekrásny...našla som ho ešte pred tým ako ma chcel požiadať o ruku ale robila som ako keby nič a voala dom zasnúbená...Bolo to strašne romantické.Richard ma zobral na výlet na luxusnej jachte,to sme ešte boli v Karibiku a najpr bolo všetko tak naoko ale keď ma zobral do kajuty skoro dom vypustila dušu.Celá jachta bola zaplnená bielymi ružami a v strede bolo veľké srdce.
A keď si Richrad kľakol zadržala som dych.Iba sa ma spýtal: Syiara Kerr vezmeš si ma za muža?Milujem ťa a navždy budem."""
Ano,znela moja odpoveď ale tak kto by nevedel milovať môjho Richarda.Že??''
,,Prìbeh ako z rozprávky.''dokončila som tüto tému.,,Nech sa páči tu je:Jeden Tonic jeden Redbull jedno Pivo máme iba Čiernu horu a jeden Multyvitamínový džús.'' čašníčka nám všetko podala na stôl a odkräčala.
,,Konečne,už som vysmädla z toho tvojho rozprávania.''zobrala som ai pohár a začala piť.,,Už sa tešim keď to poviem tvojej mame a otcovi,bude priam unesená.''Syra zaklapla rukami.
No ja som vyprskla celý džús čo som mala v ústach a predýchavala.
Všetky oči(Teda iba z nášho boxu) sa upierali na mňa.
,,Ty....ttt..tyy.to...nev....nevie...nevieš?''začala som koktať.
,,Čo by som mala vedieť??Ell prečo sa mňa tak pozeráš??''
,,Potrebujem na vzduch.''povedala som načisto rozstraseným hlasom.
,,Ell počkaj.''vybehol za mnou Nick.Nevnímala som ho.
Zobrala som si kabát a otvorila dvere.(už si môžete vypnúť hudbu...teda ak ste ju mali po celý čas zapnutú)
Ona to nevie??Ako??Však jej to museli povedať aspoň jej rodičia.Či??Nie.....musí to vedieť určite sa iba pomýlila.....
Ale potom by dávalo zmysel prečo sa nepýtala ako sa mám a aký bol pohreb....,,Ell čo sa kurva deje??Prečo si odišla??''Nick ma zastavil a otočil sa ma k sebe čelom.
Vyhŕkli mi slzy.,,Ell pššššt..to bude dobré''
chcel ma objať ale ja som sa vytrhla a pozrela sa mu do očí.
,,Ako to môže byť dobré???Však mi zomrela matka a ona o tom do riti nevie!!''
zvyšovala som svoju hlasitosť ale bolo mi to KURVA jedno!!!,,Zomrela Beth??''
------------------------------------------------------
ták moji krásny a zlatý prepáčte že nebola časť rýchlejšie ale škola....a bla bla bla.
Takže dúfam že sa páči a kdo chce toho môže pozdravovať v ďaľšej časti.
#M
Každý vote a ,,like,,poteší
CITEȘTI
D.O.N.
AlteleBola som prosté dievča... No keď sa mi do života zaplietol Nick,dedictvo a Gabe sa všetko od základov zmenilo. Nick (21)- chalan ktorý ma vedrl psychicky podržať a s ktorým bývam sa niečo náhle po mojom dedictve stalo. Neveril mi... Mark (18)- skor...