Cenaze için bi kaç görevliyi gönderdim. Ben gidemedim. Daha ilk günden şirketler yüzünden telefon yağmura tutuldum.
Ve hiç birini umursamadan yüzlerine kapattım.
Valizime ne bulduysam doldurdum. Evde ki kıyaferlerimin hepsini koydum. Birde gittiğimiz yerde alış veriş derdi çekemezdim.
Valizime gerekli şeylerin hepsini koyduğumu düşündüğümde valizini elime alıp odama son bir kez baktım.
Sonra Jhon un yanına salona çıktım. O da küçük bir valizle beni bekliyordu.
"Hazır mısın?" dedi.
"Sanırım. Evet. Gitmeye hazırım"
"Peki intikamını almak için hazır mısın? "
"Hayır. Daha değil"
"Bak Victoria-"
"Jhon şurda durup bana felsefe yapacağına valizleri arabaya götür." dedim.
Bana baktı ve başını iki yana sallayarak valizleri aldı.
Aptal herif!
Eve son kez bakıp dışarı çıktım. Ayakkabılarımı giyip, Jhon un yanına gittim. PORSCHE ye binmeyecektik.
Taksi çevirip,hava limanına doğru yola çıktık. Yolda taksici dikiz aynasından bana bakıp bakıp duruyordu. Kim bilir? Belki de benim korumalarımdan biridir.
.........
Tam 7 saat. Tam 7 saat boyunca şu uçakta kıçımı kaldırmadan oturacaktım.
Cam kenarına oturdum. Yanıma Jhon, onun yanınada bi kız oturdu. Kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.
New York ile Londra arası 7 saatti.
Umarım telefonumun şarjı çabuk bitmez.Ah tabi birde şu intikam meselesi var demi? Ailemin intikamını almak falan. Lan ben silah nasıl tutulur onu bile bilmiyorum. Bi de intikam alacam öylemi?
Git işine yaa.
Biraz müzik dinledim. Sonra şarjım bitmesine diye kulaklığımı çıkardım. Dışarıyı izlemeye başladım. Jhon ve yanındaki kız hiç susmuyorlardı.
Car car car kulağımın dibinde konuşuyorlardı. Aslında Jhon konuşmuyordu. Kız konuşuyordu.
Göz ucuyla Jhon a baktım. Dizini küçük hareketlerle hızlı hızlı sallıyordu. Ve kızı dinlemeden etrafa bakınıyordu.
Kız bundan hiç şikayetçi değildi. Konuşmaya devam ediyordu. Yüzsüz.
Artık dayanamadım ve kıza dönüp
"Bakıyorum da susmak gibi bu düşüncen yok"
"Ne?"
"Diyorum ki artık bi sussan. İki saattir tepemde kuş gibi ötüp duruyorsun. Ne çene varmış yaaa"
"Ya sen önce şu tipini düzelt ve bana öyle gel. Sen hiç aynaya baktın mı?"
"Baktım ve seni görmediğim için şükür ettim."
Jhon dudaklarıyla bi 'O' şekli yapıp güldü. Kız da suratını asıp önüne döndü.
Şükür sessizlik.
Arkadaşlar biraz kısa oldu ama bu aralar yazılılarım başladı. Pek yetiştiremiyorum. Yazılıları geçtim, yazasım gelmiyor. Yazıp yazıp geri siliyom. Ama yakında telafi edeceğim. Vote vermeyi unutmazsanın çok mutlu olurum.
İyi hafta sonları☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM VAKTİ
Randomİyi bir hayat. Büyük gizemler,büyük macera. Tüm gizemler açığa çıkmak zorunda.