Baba???
Babam kapıyı duvara çarptı. Jhon hemen ayağa kalktı. Babam kızgın bir şekilde Jhon a baktı. Jhon başını öne eğdi.
Babam yanıma uçtu ve
"İyimisin?"
"İ-İyiyim. Baba "
Babam Jhon a döndü ve
"Jhon sen bulduğum en iyi korumaydın. Ama demekki değilmişsin! Ben sana canımı emanet ettim! Eğer bir daha kızımın kılına bile zarar gelirse öldürürüm seni Jhon !!"
"Özür dilerim efendim. Bir daha asla olmayacak"
Kaplan birden uysal bir kedi oldu.
Bir gün sonra
Babam taburcu olmam için işlemleri halledip, şirkette işi olduğu için gitmişti. Yavaşça yataktan kalktım. Jhon sağlam olan koluyla koluna girip bana yardım etti.
Kapıdan dışarı çıktığımda bir adam sandalyeye oturmuş ağlıyordu.
Adam bana baktı ve üstüme yürümeye başladı. Jhon kendini önüme siper etti. Adam Jhon u itekleyerek konuşmaya başladı.
"Senin yüzinden!! Hepsi senin yüzünden!! Ben senin yüzünden çocuklarımı kaybettim. Oğlum daha 8 yaşındaydı. Kızımm. Kızım daha 14 yaşındaydı. Eşim daha çok gençti. Sen benim ailemi yok ettin. Bende senin aileni yok edeceğim. İntikamımı alacağım!!! Senin yüzünden. Hepsi senin yüzünden." dedi.
Ve ağlayarak sandalyelerde geri
oturdu.Orda durdum. Bu bizim çarptığımız arabadaki adam olmalıydı. Ben...
Ben onun ailesini mi yok ettim. Jhon tekrar koluma girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM VAKTİ
Aléatoireİyi bir hayat. Büyük gizemler,büyük macera. Tüm gizemler açığa çıkmak zorunda.