Normal hayat

20 3 0
                                    

"Victoria b.. Bak özür dilerim. "

Özür dilemesi beni şaşırtmıştı. Sandalyeyi çekip oturdum. Ve ufff layarak düşünmeye başladım.

O da önümdeki sandalyeye oturdu.

"Victoria gerçekten çok ö- özür dilerim"

"Anladım" dedim soğuk ve sert bir sesle. Biraz düşündüm.

Almam gereken bir intikam var. Ama bana göre intikam değil. Yani adil sonuçta değilmi?

Aptal! Bide adil diyo yaa

Ne yani?? Ben onun ailesini öldürdüm. O da benimkini

Sen bu dediğini doğru buluyor musun?

E.. Hayır ama. Ne biliyim. Kendimi avutmaya çalışıyorum işte.

Ulan süzme salak! Senin kendini avutman değil, asıl kendini haklı bulman lazımki, intikamın için sinirlenesin ki intikamını alabilesin.
Sen şimdi sinirlenmezsen işi eline yüzüne bulaştırırsın.

Ya bilmiyorum.

Ne bilmiyosun?? Ayrıca sence Jhon haklı değilmi? Sence senin normal bi hayatınmı var?? Ne kadar normal sence??

Gerçekten. Benim hayatım o kadar mı anormal??

Normalmi??

Değilmi??

Senin gibi bi hayat yaşayan başka bi insan şöyle bana?? Senin gibi bi hayat yaşayan başka birisi. Varmı??

Yok.

Eeee?

Kendi düşüncelerimden çımtım ve kafamı kaldırıp Jhon a baktım.

"İyimisin?? Tekrar özür dilerim."

"Neden ??"

"Ne neden??"

"Neden özür diliyorsun ki?? Haklısın. Sence benim hayatım normal mi?" diyerek sandalyeden kalktım. Arkamı döndüm. Jhon konuşmaya devam etti.

"Böyle düşünmene gerke yok"

"Öylemi?? Peki ne düşüneyim. Normal bi hayatım olduğunumu??"

Bir şey demedi. Bende gidip balkona çıktım. Harry de karşıdaki balkonda kupasından dumanlar çıkan kahvesini yudumluyordu.

Beni görünce gülümsedi ve

"Selam!"

"Selam"

"Nasılsın??"

"İyi işte. Sen?"

"İyi de, hayırdır bi sorun mu var?"

"Yoo iyiyim. "

Pek inanmamıştı. Ben olsam bende inanmazdım.

"Ya vallaha bi şey yok"

"İyi öyle olsun bakalım. Eeee
Jhon napıyo?"

"Oturuyor na'apsın?"

"Hmm. İyi bakalım"

Biraz sohbet ettik. Sonra içeri girdim. Jhon da odasından elinde bi havluyla nemli saçlarını kurulayarak çıktı.

Akşama kadar evde boş boş oturduk. Yarın kesin şu boş arazide bi iki tur atmam lazım. Çünkü bu gün çok sıkıldım

Akşam olunca da yattım.

Sevgili okurlarım.

Bu aralar kafam çok dağınık. İnanın ne yazdığımı bilmiyorum. Kişisel sorunlarım var. O yüzden bölümleri uzun bir zaman geciktirebilirim.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

İNTİKAM VAKTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin