Tanıtım

10.9K 342 89
                                    

Toz pembe bir dünya düşünün aslında lideri düşündüğünüzde bembeyaz bir gezegen. Masumluğu renklerin içinde saklayan iyi niyetli bir kraliçe. Hiç olmadık zamanda ortaya çıkan bir düşman ve elbette sonu tamamen meçhul olan bir savaş.

Hikayenin kurgusu aslında safkan laneti ile aynı anda başladı ama Dawson ve Narcissa'a o zaman bir öncelik vermiştim. şimdi ise bir anda bunu yayınlamaya karar verdim. İki hikaye yürütmekte pek başarılı değilim sanırım. Sonuçta aylardır bölüm eklemeyip askıya aldığım bir hikayem var. O hikayeyi okumaya başlayanlardan da özür diliyorum. Muhtemelen silmek zorunda kalacağım çünkü kurguyu bir noktada toparlamayı beceremedim :/ Yine de bu hikaye ile birlikte safkan lanetini sürdürebileceğimi umut ediyorum^^ Neyse hikayeye geri döneyim.

Aslında sanırım birazcık heyecan yapmış durumdayım kurgumu anlatamıyorum :D Adı üstünde renkler, karakterlerimiz mavi, sarı, beyaz ve diğer bir kaç renk. Renkler benim bütünleştirdiğim elementlerin güçlerine sahipler bu gücü sadece doğayı korumak için kullanıyorlar. Ama elbette düşman ortaya çıkana kadar... Bu gücü renklerden almaya kararlı ve bu uğurda kullanabileceği tek kişinin siyah olduğunu düşünüyor. Sonuçta o da bir renk olmasına rağmen beyazın aksine onları kendi rengine büründürerek yok edebilen bir renk. :)

Renklerin İçinde (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin