-1-

10.8K 414 9
  • İtfaf edildi Bahar Gorgun
                                    

Selam!Öncelikle bu hikaye nerden aklıma geldi bilmiyorum.İnsan yazmaya başladıkça her olaydan bir hikaye kurabiliyor.Ben bunu öğrendim.Bu hikayede aklıma sıramda oturup deftere birşeyler karalarken geldi.Fazla uzatmadan kısa keseyim en iyisi.Temellerini onun yanında atıp,ilk ona okuttuğum kişi olan Bahar Görgün'e ithaf ediyorum bu bölümü.Canımsın biricik kankam.Hadi başlayın!!

Kantinde kızlara oturuyorduk.Bakışlarımı 2 dakikada bir ona çeviriyordum.Sonunda beni yakaladı ve şu bayıldığım bakışını atarak sırıtmaya başladı.Ben utancımdan kıpkırmızı olmuş bir halde önüme dönüp kızlarla konuşuyormuş gibi yapmaya başladım.Çaktırmadan ona baktığımda yanıma doğru geliyordu.Kendine gel kızım nasıl sana geliyor?2 sene yüzüne bakmamış biri.Belki Seda için,belki Eda için,belki Merve için,belki İrem için.Ben kızların isimlerini sayarken benim yanıma yaklaştığını farkettim.Tamam,cidden benim için gelmişti.Kulağma eğilip etkileyici bir tonda ''Biraz bahçeye çıkmaya ne dersin Nilin?'' dedi.Tutulmuş dilim sanki bana inat konuşturmuyordu.En sonunda kekeleyerek de olsa ''Tamam'' diyebilmiştim.Elimden tutup sandalyeden kaldırdı.Koluma girdiği an bayılacaktım nerdeyse.Okulun tüm kızları bana ''Seni öldürücem sürtük'' dermiş gibi bakıyordu.Bahçenin en kuytu yerine gelmiştik.Bana döndü,elimi sıkıca tuttu,gözlerimin içine baktı.Midemden yukarı birşey çıkıyormuş gibi hissettim.Kalp atışlarım hızlandı.Ağzından çıkan kelimeler  ölümüme sebep olabilirdi.''Benimle çıkar mısın,Nilin?''.Kafamı salladım.Bana yaklaşmaya başladı ve.....

****

Yataktan başımı kaldırdığım anda Mertcan'ı görmem bir oldu.Akıllı kardeşim yatağımın üstünde tepinerek uyanmamı sğladı aklınca ve de başarılı oldu!Kazık kadar oldu hala çocukça davranıyor..Ablanın yatağında tepinmek nedir?Ah Ataberk bana çıkma teklifi ediyordu.Herzaman ki gibi rüyam yarıda kesildi.Platoniğimle rüyamda bile rahat bırakmıyorlar ya.Mertcan yüzüme sırıtarak kaçmaya başladı.Yeni uyanmam ve yorgun olmam sebebiyle onu yakalama çabalarına hiç girişmedim.Biraz uzaklaşıncabağımaya başladı.N'olurdu insan gibi beni uyandırıp ve yine insan gibi söylesen?''Ablaaa,annem kahvaltı hazırladı seni çağırıyorr!''.Bende bağırarak cevap verdim.''Geliyorum,YerCücesi.''.YerCücesi lafına çok kızdığını bildiğim için beni sinir ettiği zamanlarda ona hep bu şekilde sesleniyorum.

Merdivenleri inmeye başlarken aşağıdan ''Kes sesini,cadoloz Nilin''.Sırıtarak yanına gittim ve yanağını sıktım.''Ama sen en yakışıklı Yer Cücesisin.''.Tabiki de hemen sarıldı bana.Gönlünü ne çabuk aldım..Mertcan daha 15 yaşında.3 yaş küçük benden.Çocuk gibi davranıyor,evet.Ama olsun ben şeker paremi,yer cücemi seviyorum.Annem saati göstererek bana sinirli ve otoriter bir bakış fırlattı.Ben de ona tatlı olduğunu düşündüğüm 32 diş gülümsememle baktım.Çabuk yumuşayan bir aile olduğumuz için gülümsedi hemen bana anneciğim.Hemencecik kahvaltımı bitirdim.Üstüme toz pembe bir bol t-shirt,altımada klasik kotlarımdan giydim.

Çantamı tek omzuma alıp merdivenleri üçer beşer inmeye başladım.Vestiyerden anahtarım alıp ''Ben okula gidiyorum'' diye bağırdım.Dışarı çıkıp dün arabamı parkettiğim yere gittim.Arabayı açıp içine bindim.Koltuğuma oturduğum gibi çantamdan kulaklığımı çıkardım ve Tokio Hotel-1000 Oceans dinlemeye başladım.Şarkının bittiği an okulun bahçesine girdim.İçimden süper zamanlama diye geçirdim.Okulun içine girdiğimde ilk işim sınıfa gitmek oldu tabiki de.Buse'ye ''herzamanki'' rüyalarımı anlatacaktım.Ama sıralarda bulamadım onu.Normalde hep benden önce gelirdi.Telefonumu çıkarıp Buse'yi aradım.İkinci çalışta açtı.''Buse hastamısın?Niye gelmedin?Bir sıkıntı yok değil mi?'' diye soruları sıraladım.Buse offlayıp ''Soruları böyle taramalı tüfek gibi sormasan?Hasta değilim.Sıkıntım da yok.Sadece biraz geç uyandım.Bugün gelmeyeceğim.''Üzüldüğümü belli edecek bir ses tonuyla ''Peki'' dedim.Buse'siz okul nasıl geçicek hiç bir fikrim yok.

Telefonumu çantama koyduğum sırada Kimya hocamız sınıfa geldi ve saçma sapan dediğim konuları anlatmaya başladı.Yanımdaki gereksiz Can-inek öğrencimiz- gereksiz dersin gereksiz notlarını gereksiz bir şekilde yazıyordu.Zil çalınca resmen dışarı attım kendimi.Bahçeye çıkıp hava alma isteği sardı birden ruhumu.Bende bahçeye çıktım.Birkaç adım sonra donakaldım.Ataberk ve bir kız yiyişiyordu.Sevgili olmasak bile aldatılmış hissettim biran kendimi.Bir gözyaşı damlası yanağıma düşene kadar ağladığımı farketmemiştim.Kendi kendime düşündüm.Beni sevmeyen umursamayan birini ben neden umursuyorum ki?Gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim.Bundan sonra umursamayacağım işte.Gerizekalı gıcık Ataberk.Keşke aynı sınıfta olmasaydık.Hergün onun yüzünü görmek işkence.

Zil çalınca zaten hemen sınıfa girip Edebiyat kitabını çıkardım.Sınıf öğretmenimiz girecekti derse.Sınıf dolunca hocamız da biraz sonra geldi.''Çocuklar yerlerini değiştirmem gerek.''.Herkes itiraz etmeye başladı.Bende tabikide.Can inekti falan dı ama iyi çocuktu.Sınavda kopya veriyodu bana.Hoca gözlerini bana dikip ''Nilincim sen Ataberk'in yanına geç.''Gözlerimi büyülterek ''Hocam olmaz,ben yerimden memnunum,Can da şikayetçi değil hem.''Hoca onaylamaz bakışlarla beni süzdükten sonra ''Nilin hemen Ataberk'in yanına geçiyorsun.''.İçimden hocaya sayarken,dışımdan ''Peki'' dedim çok düz bir sesle.Ataberk'in yanına oturduğumda beyfendi kouşmaya başladı.''Ben de seninle oturmaya meraklı değilim,Aşık Kız''.Tamam ilk cümleyi anladım de Aşık Kız?Yine düz bir tonda ''Ne diyorsun ya??'' dedim.Yarım ağız sırıtarak ''Ah hadi ama tüm okul bana aşık olduğunu biliyor.''Cidden mi?Hayır altta kalamam.Kalamam

.''Ben sana aşığım ha?Benim zaten bir sevgilim var canım.Herkese inanma''Ölümüne sallamıştım.Biraz duraksadıktan sonra tekrar eski haline bürünüp bariz bir şekilde belli olan alaycı ifadesiyle ''O bakışlar peki?Yoksa sevgilini aldatıyor musun?''Ben bu malın neresini sevmişim yaaİ?Neyse geç olmadan anladım.Olmayan sevgilimi nasıl aldatabilirim ki?Dik çıkarak ''Bakışlar benim bakışlarım sana nasıl bakıyorsam Can'a da öyle bakıyorum.Çok bir farkınız da yok aslında ikiniz de aynı derecedesiniz.Sadece Can'ın adı çıkmış ineğe.Senin de adın popülere çıkmış''.Bu dediğim ona fena kapak olmuş olacakki.Bir daha ağzını açmadı.Diğer derslerde aynı sıkıcılıkta geçti.Okuldan çıktığım gibi Buse'ye mesaj atmaya başladım.Numarasını ezbere bildiğim için rehberden bulmaya üşendim.Numarasını yazdım ve mesajı yolladım.''Yarım saat sonra Girdap Kafe'ye gel!!''Arabama bindiğim gibi gaza bastım ve kısa bir sürede evde oldum.Anneme kafeye gideceğimi söyledikten sonra odama gidip laptobumu açtım.Tüm Ataberk fotoğraflarını sildim.Ne gıcık ve ukala bir şeymiş ya bu.15 dakika falan internette dolandıktan sonra evden çıkıp biricik arabama bindim.Yavaş ytavaş sürdüm.Kafeye tam zamanında gelmiştim.Telefonuma baktım.Hala cevap yoktu Buse'den.İçeri girdiğim gibi herzamanki yerime geçtim.Bir kaç dakika sonra karşımdaki sandalyeye bir çocuk oturdu.Kaba şey.Olum sen ne diye oturuyorsun lan!Zaten sinirliyim ben burda!Sakinliğimi korumaya çalışarak(!)

 ''Bayım burası dolu.''dedim karşımdaki yüzsüz insana.Ama ben terbiyeli bir kızım.Sınırımı aşmadıkları sürece laf etmem.Karşımdaki çapkınca sırıtarak bana cevap verdi.''Dışar öyle gözükmüyor ama.''Evet bu sınırları aşmaya başladı ama.''Arkadaşım gelicek.Lütfen başka masaya geçer misiniz?''Kısa ve net bir cevap verdi.''Hayır''Daha fazla zorlamadan-kendimi-başka bir masaya geçtim.Bu sefer yine peşimi bırakmadı.Nrde bu kız ya!Ağaç oldum,meyve verdim burda!Telefonumu çıkarıp-karşımdaki çapkına bakmadan-son mesaj çekilen numaralara baktım.Numarasını ezbere bildiğim için hemen tuşlamıştım.Numaraya basıp aradım.İyice bir azar işetecekti benden.Ben Buse'yi ararken bizim çapkının telefonu çaldı.Telefon açılınca yüksek bir tonda Buse'yi azarlamaya başladım.''Nerdesin sen Buse!Ağaç oldum ben burda ya!''Bir dakika..Benim sesim neden karşıdaki çapkının telefonundan geliyor.Hemen telefonu kulağımdan çekip aradığım numaraya baktım.Lanet olsun!Bu Buse'nin numarası değil ki.Yanlış aramıştım.Daha doğrusu yanlış mesaj çekmiştim.Çapkın bana sırıtarak telefonunu göstermeye başladı.Dikkatlice bakınca bunun benim atığım mesaj olduğunu farkettim.

''Yarım saat sonra Girdap Kafe'ye gel!!!''

Anneme katılıyorum.Çok şanssızım..

Yanlış Kişi Yanlış MesajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin