bölüm 10 çıkış yolu...

83 14 0
                                    

X: ben yolu biliyorum...

n: sen...

f: sende kimsin.

x: bendeniz toprak . bahsettiğiniz kampın sahibi. aleyna senin beni hatırlamamanı anlıyorum çok küçüktün ama belki anımsamışsındır.

a: sen bizi mi dinliyorsun.

t: ne yapayım burada kulaklık yok.

n: yalan söyleme o kampın sahibi şu an aleyna .

t: öyle mi aleyna?

a: değil kampın sahibi ben değilim.

n: ne nasıl neden?

a: banshee olayı başlamadan yani kübra ölmeden öncee kampın durumu çok kötüydü iflas edecektik. aynı zamanda babam kendisinin ölme ihtimalini biliyordu. o ölünce kampın sahibi ben olacak ve bansheenin yeni hedefi olacaktım . o yüzden babam biriyle anlaşma yaptı anlaşma yaptığı kişi bize yüksek miktar para verdi ve geri ödeme istemedi. ama bir şartı vardı. babam ölünce kamp onun olacaktı. benimde kampta hisse sahibi olmam imkansız olacaktı.

t: evet ne yazıkki babanız öldü kamp benim.

f: kampı falan bırakın hemen söyle buradan nasıl çıkacağız.

t: aranızdan biri şu odaya girip anahtarı alacak ve kapıya koşacağız. mesela sen.

f: neden ben:

t: ben öyle istiyorum.

e: ama ben izin vermiyorum.

f: abi?

n: yuhh herkes uyanıp duruyor bu nasıl bir iş arkadaş.

e: bırakın komikliği eğer biri oraya girecekse hep beraber girelim böylece bankimidir bankeeemidir bize bir bok yapamaz.

t: fikir iyi. tamam o zaman beraber gidiyoruz.

hep beraber odaya girerler çok sessiz olmaya çalışıyorlardır. heryerde anahtarı ararken nehir mavi bir kutu bulur. onu da yanlarına alırlar.

sonra dışarıdan bir ses gelmeye başlar herkes devasa 5 tabuttan birine saklanır derken banshee gelir. imse ses çıkarmıyordur fakat banshee nefes seslerini duyar. sonrasında açılan bir mezar bansheenin kahkahası ona bakan korku dolu gözler bansheenin yüzündeki korkunç ifade ve karşısında onun bir sonraki kurbanı...

acaba kim?

merhaba yb yi geciktirdiğim için üzgünüm ama teog yaklaşıyor o yüzden yakın bir zamanda final yapmak istiyorum ne dersiniz?


BANSHEE'NİN ÇIĞLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin