Bölüm 2 sadece rüya

295 17 0
                                    

n: başak SÖYLE!

b:bu sabah birileri ölücekmiş. 

k:tuhaf ben senin ispanyol bir penguen  olduğunu duymuştum.  ve atlantic city de evlenip maymun çocuklar dünyaya getirecekmişsin.(korku kitabı olduğunu biliyorum ama arada böyle şeyler ekleyebilirim.)

n:peki tamam anladım uyurken kafayı sıyırmışım.  ve açım haydi yemekhaneye gidelim. buranın omleti nefismiş.

b:yazarcım bu korku kitabı bunu kendi manyaklıklarınla karıştırma hani biz yemeğe gidecektik türlü olaylar olacaktııı sonrad...

y:SPOİLER YOK BAK SENİ İLK BÖLÜMDEN ÖLDÜRÜRÜM!

b:ok

sevgili okuyucular başak adına özür dilerim. neyse  nehir ve kı...

b: hooop kim özür diliyor ben mi yok deve. sanırım sussam iyi olacak

demiiiiiii neyse siz okumayı bırakmadan devam edelim şimdi nehir,başak ve kübra yemekhaneye gider kahvaltılarını ederken diğer kampçılarında aynı şeyleri yaşadığını öğrenirler sonra hemen kamp müdürünün yanına gidip olayları anlatırlar. kamp müdürü olayları araştırmaya başlar. o olayları araştırırken büşra  başak alp sarp ve buğra yüzmeye gider. ancak nehir hala ablasının anlatıklarının etkisindedir. klubedeki yatağına uzanıp düşünmeye başlar. neler oluyor? ciddi birşeymi? neden herkes aynı şeyleri gördü? müdür neden çok endişelendi? babam pasta yapmayı nereden öğrendi? neden kimse bu olaya bu kadar takılmıyor?derken uykuya dalar. ve korkunç bir rüya görür...

rüya

nehir karanlık bir ormandadır bir sürü ağaç ve ağaçların dallarında kübra ve başakında bulunduğu cesedler vardır. nehir koşarak onlara ulaşmaya çalışır ama başaramaz .arkasını dödüğünde biri onu bıçaklar ve nehir korkunç bir çığlık duyarak uyanır. 

gerçeklik

nehir hemen dışarı çıkar  ve herkesin toplanmış olduğunu görür. hemen sarpın yanına gider çünkü en yakınında o vardır

n:neler oluyor?

s:halisülasyonların nedeni belli oldu hepsi yediğimiz balık yüzündenmiş .bu balık yenildiğinde halisinasyon gördürür.

n:sadece rüya ve herkes görmüş.aynısını

s:onun nedenini bende bilmiyorum ama müdür baya endişeli gibiydi.

n:Allah Allah ...

ve yine o korkunç çığlık...

Sizce neler olacak bunlar gerçekten halüsinasyon mu yoksa müdür birşeyler mi biliyor ve bu arada öyle bir balık var öptüm hepinizi


BANSHEE'NİN ÇIĞLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin