Bölüm 7 BANSHEE...

138 16 1
                                    

otobüsü gören aleyna nehir ve başakı bir kenara çekip herşeyi anlatmaya başlar...

a: herşey 27-28 yıl önce başlamıştı...

b: bir dakika neden bahsediyosun sen?

a: size olanları anlatıyorum.

b: peki sen nereden biliyorsun?

a:bu sır yıllardır ailemizdedir. yani kısacası babamın peşini bırakmadığı bir olay.

b: tamam anlat. dinliyoruz.

a: 27-28 yıl önceymiş. babam en yakın arkadaşı olan bade'nin düğününe gitmiş. ailesi bade'yi zorla evlendiriyormuş. bade babamın diğer en yakın arkadaşı cem ile evlenmek istiyormuş. cem düğünü basmış. bade nin kocası bu duruma çok kızmış . cemi oracıkta öldürmüş. bade bu olanları korkuyla izlemiş ve kocası yanına gelmeden ormana doğru kaçmış. ve kaçınca korkunç bir çığlık atmış. haykırmış ağlamış ama rahatlamamış. sonunda yani babamın anlattığına göre derede onun cansız bedenini bulmuşlar. ancak badenin bedeni sanki canlıymışcasına köydeki herkesi öldürmüş.

b:vay canına nasıl anne babalar var o kıza yazık.

başak ağlamaya başlar

b: yazık kıza

n: evet de bunun konumuzla alakası ne?

a:efsane. badenin çığlığını duyanlar bu olayı öğrenip bir efsane uydurmuşlar.

n:peki efsane nedir?

a: dediklerine göre çok güzel genç bir kız varmış bu kız aşık olduğu kişiyle değilde ailesinin zorladığı biriyle evlenmiş. evlenmelerinin akşamı kızın sevdiği adamı ailesi öldürmüş. kız bunu hazmedemeyip kaçmış ve kızın yanına kötü bir ruh gelmiş ve kıza görür görmez aşık olmuş. ona nolduğunu sormuş kızda olanları anlatmış. ruh bunu duyunca aklına bir fikir gelmiş. kıza fikrini anlatmış. eğer ruh kızın bedenine girerse kız yeterli güce ulaşıp intikam alabilecekmiş. kız bunu kabul etmiş. ve o akşam herkesden intikamını almış.ve tekrar ormana karşı koşmuş. ruh ona evlenme teklif etmiş ama kız kabul etmemiş. çok öfkelenen ruh kızdan ayrılmamak için onun bedenine girmiş. kız aylarca ruhtan kurtulmaya çalışmış ama başaramamış. ve kız başaramıyacağını anlayınca çok yüksek bir çığlık atmış ama bu normal bir çığlık değilmiş çünkü kızın pes ettiğini anlayan ruh kahkaha atıyormuş. ama ruhun bu mutluluğu uzun sürmemiş çünkü kız kendini nehre atmış ve kızla beraber ruhta ölmüş o gün bu gündür o ikisinin sevinç ve acıyla karışık çığlığı ormanda yankılanır.

n:vay be.

b: gerçekten vay be hazalcım(bendeniz hazal yazarınız:D) destan yazsaydın.

h: sanane be istediğimi yazarım.kitap benim fikir benim . ama bir fikrin varsa almaya hazırım.

b: var ama vermiicem vermiiiicem benim değilmi vermiiiiicem.

h: onun modası geçmedi mi?

b: ne biliyim.

h: ok by.

b:ok by.

n: yine başladı bizimkisi.

b:başlarım neyse baban neden anlatmanı istemedi .

a: bilmiyorum ama kesin birşey saklıyor.

n:tamam ama benim anlamadığım kısım şu banshee ne.

a: sevgilisi ölmüş içine ruh girmiş bade.

n: tamam yani peşimizde çok tehlikeli birşey var öylemi.

a: evt.

kızlar dışarı çıkar banshee hakkında herkesi uyarmaya başlarlar. 2 gün sonra aleyna babasının yanına gelir. ve o anda acı dolu bir çığlık, bu seferki banshee'ye ait değil, genç bir kızın acı dolu feryadı, haykırışları , bıçaklanmış ve çoktan ölmüş bir adam .

a: BABAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

ve unutmadan duvarda yine banshee nin neşeli yazısı

KİMSEYE SÖYLEMEYECEKTİN KÜÇÜK KIZ:DDD

merhaba yb geciktiği için üzgünüm derslerim yoğunlaşmaya başladı o yüzden yb artık her cumartesi gelecek. bazı bölümler erken gelebilir ama her cumartesi bir bölüm yayınlayacağım. hepinizi çok seviyorum by

BANSHEE'NİN ÇIĞLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin