Bölüm 11 kutu...

110 12 5
                                    

sonra dışarıdan bir ses gelmeye başlar herkes devasa 5 tabuttan birine saklanır derken banshee gelir. imse ses çıkarmıyordur fakat banshee nefes seslerini duyar. sonrasında açılan bir mezar bansheenin kahkahası ona bakan korku dolu gözler bansheenin yüzündeki korkunç ifade ve karşısında onun bir sonraki kurbanı...

acaba kim?

aleyna...

a: sen...

bsh(banshee): ben:)))

a: imkansız sen olamazsın.

bsh: nedenmiş. küçük prenses istemiyormu yoksa.

a: ama sen bize yardım ettin sen olamazsın imkansız hayır.

bsh: demekki neymiş imkansız diye birşey yokmuş.

a: ama sen onlar öldüğünde yanımızdaydın.

bsh: demekki yalnız değilmişim.

a: bana birşey yapamazsın nehire söylerim o o onu da kaçırdın.

bsh: nehirden korkduğumu kim söyledi yoksa baban mı . hani ölmesini sağladığın baban.

a: ben birşey yapmadım.

bsh: sen yaptın.

a: hayır.

bsh: evet babasının küçük kızı herşeye  burnunu sokup bildiklerini söylemeseydi bunlar olmazdı. 

a: bırak beni.

bsh: bırakmazsam ne olur. hey siz mezarları kilitleyin.

karartılar dört mezarı kilitler sonra da banshee ye diğer mezarın anahtarını bulamadıklarını söylerler...

bsh: o zaman bunun cesedini oraya koyarız mezar açılmaz sizi aptallar şimdi beni kurbanımla başbaşa bırakın.

a: mezarları neden kilitledin ba...

bsh: sus! benim adım artık bade değil. ben banshee filanda değilim tamammı kim olduğumu mu bilmek istiyorsun sanırım okadar yaşayamayacaksın! bu arada arkadaşlarının o mezarlarda olduğunu bilmediğimi mi sanıyordun o zaman çok yanıldın.

a: öyle mi şimdi senin adını söyleyeceğim ve hepsi duyacak.

bsh.  maalesef onlarda o kadar yaşayamıyacak.

a: senin adın ba...

diyemeden banshee onu bıçaklar sonrada kafasını keser. acaba aleyna ne demek istedi işte burası bir muamma.

bsh: sende bir sus be vır vır vır vır üffffffff ağız tadıyla adam öldüremiyoruz.

bak adını söylerim akıllı ol seni seni...

bsh: söyle lan.

senin adın ba...

diyemeden beni de bıçakladı ufff neyse ben gırgır yapmayı bırakıyım by

bsh: by.

banshee aleynanın cesedini nehirin bulunduğu tabutun üzerine koyar ve gider. nehir tabutu açmaya çalışır uzun denemelerden sonra başarır ve aleynanın kafasız cesediyle karşılaşır...

n: hayır olamaz aleyna.

nehir hemen anahtarları alıp diğerlerini çıkarır. sonra denizkızı işlemeli mavi kutuyu ve kamp müdürünün defterini alarak diğerleriyle kampa doğru gitmeye başlarlar 30 dk sonra oraya varırlar...

n: abla abla nerdesin bak ben geldim neredesin?

diye mal mal bağırırken ağlama sesleri duyar ve oraya doğru koşar. ne görse beğenirsiniz. buğra ve sarp ölmüş alp başlarında ağlıyor başak onu sakinleştirmeye çalışıyordur...

n: abla burada neler oldu.

b: bir anda yemekhanede yangın çıktı herkes öldü. bizde yaralandık.  buğra çok kan  nmnmnkaybetti.dayanamadı sarpta açlıktan öldü .peki siz neredeydiniz aleyna nerede bunlar kim

n: aleyna şey o...

b: ne

n: öldü banshee bizim gözümüzün önünde onu öldürdü. hem de ne öğrendik biliyor musun banshee bizden biriymiş.

b: bunu herkes anlamıştır zaten. neyse peki bunlar kim.

n: bunlar mı şey bu toprak buranın yeni sahibi imiş. bunlarda egemen ve kardeşi fatma  buraya gelmeye çalışan yardım ekiplerinden.

b: hoşgeldiniz bütün kampıçılarımız öldüğünden size de bol bol yerimiz var fatma bizimle kalır sizde alp ile kalırsınız.  

n: peki abla ama şimdi  bizim fatma ile kutuya bakmamız lazım.

b: tamam bende gelirim.

böylece nehir ve fatma odaya girip kutuyu açarlar. içinden birsürü tahta oyuncak porselenler ve bir fotoraf çıkar fotorafta yirmili yaşlarında genç bir adam ve yirmilerinde genç bir kız vardır ve bu kız çok yakından tanıdığımız biridir başak...

b: kızlar birşey buldunuzmu?

...


BANSHEE'NİN ÇIĞLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin