Bölüm 12 gerçek banshee...

89 14 4
                                    

n: sensin.

b: ne?

n: sensin kübrayı öldüren sensin banshee sensin!

b: nehir sen ne diyorsun anlamıyorum.

n: yalancı ya ya yalancı

b: nehir yok öyle birşey.

n: sen sen nasıl yaparsın nasıl nasıl nasıl.

f: nehir bir sakin ol anlayıp dinlemede n.

n: ne sakini bu resimdeki o işte o o o.

f: nehir dur önce bir bekle başağa sor.

n: nesini sorcam yaaa bu resimdeki kim sence hı başaktan başka kim!

b: sen ne diyorsun nehir anlayamıyorum.

n: sen bansheesin işte anlatıcak birşey yokkkkk.

b: ben değilim nehir güven bana.

n: sana güvenmiyorum çık buradan

başak çıkar nehir diz çöküp ağlamaya başlar. hala inanamıyordur .ve sonra çok tanıdığımız bir çığlık gelir nehir duymaz ama egemen ve fatma oraya doğru koşar ve toprağın başağı astığını görür. başak 6 yerinden bıçaklanmıştır. egemen ve fatma onun üzerine atlar toprak kaçmaya çalışır. egemen toprağı tutarken fatma onu bıçaklar ama toprak hala yaşıyordur. aralarında kıyasıya bir dövüş başlar yumruklar tekmeler uçan tekmeler tokatlar bıçaklar kılıçlar silahlar zımbalar kurşun kalemler ısırıklar toplu iğneler yazar çıldırdı :))))))))))) ve sonunda heryeri zımbalanmış kırmızı bir cesed kalır toprak ölmüştür. ve arkadan çatal bir ses gelir...

x: demek hizmetkarımı öldürmeyi başardınız....

selam uzun bir aradan sonra yeni bölümle karşınızdayım ara uzun olduğu için kusura bakmayın teoga girdimde bu yıl ders çalışmam lazımdı en yakın zamanda yb atmaya çalışacağım by.

not: fato istediğin oldu mu

dip not: fato kim diyenler için söylüyorum arkadaşım.






BANSHEE'NİN ÇIĞLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin