1.bölüm herşeyin başlangıcı

550 21 0
                                    

Başak ve Nehir bavulları hazırlamaya başladılar. Nehir çok heyecanlı iken,Başak çok sevdiği ve özlediği yeri görmek için sabırsızlanıyordu. Başakın üniversitedeyken gittiği kampa gideceklerdi. Bavulları hazırladıktan sonra giyinmeye başladılar. Başak siyahtan beline doğru uzanan saçlarını at kuyruğu yaptı , mevsimlik sarı elbisesini ve kahverengi sandaletlerini giydi .Nehir ise kıvırcık kızıl saçlarını açık bıraktı ,mavi askılı bluzünü ,beyaz uzun eteğini ve mavi terliklerini giydi. Bir süre sonra herkes servise bindi. Nehir en yakın arkadaşı kübrayla başak kocası alp ile oturdu.Saatlerce süren yolculuğun ardından kamp alanına ulaştılar. kübra nehir ve başak beraber, alp ise kardeşleri sarp ve buğra ile beraber kalacaktı. kamp alanı çok kalabalıktı. herkes biryerlere koşuşturuyordu. kimisi yeni gelmiş klubelerini arıyor,kimisi ise izci liderlerine birşeyler soruyordu. kamp alanı ıssız bir ormandaydı ve çam gibi kokuyordu. klübeler oldukça konforluydu herşey vardı ve çok şıktı. minik buzdolabından kitaplığa kadar herşey düşünülmüştü. klubelerde tuvalet vardı ama duşlar ayrı bir binadaydı. kızların klübelerinde açık mor erkeklerinkinde ise çimen yeşili hakimdi.herkes bahçede toplandıktan sonra kamp müdürü şu sıkıcı konuşmalardan birini yaptı. sonra herkes  öğle yemeği için yemekhaneye gitti. yemekhanede her türlü yemek vardı . et yemekleri,tavuk yemekleri,salata bar, çorbalar, tatlılar, içecekler ,fast food ve dondurmalar buraya kamp demeye bin şahit isterdi, resmen 5 yıldızlı otel! ayrıca binlerce etkinlik ve değişik binada vardı. başak ve alp çifti ormanda yürüyüşe gittiler,kübra ise açık hava sinemasına (evet o da vardı) doğru yol aldı. nehir dondurmasını bitirmeye çalışırken buğra ve sarp bisiklet sürmeye gittiler nehir geç de olsa onlara katıldı. çok güzel bir günün ardından herkes yatağına çekildi. nehir tam uyuyacakken birisi boynunu sıkıyor gibi hissetti sonra bir ışık gördü, ışık 5dk sonra kayboldu ama güneş çoktan doğmuş başak ve kübra endişeli bir şekilde onu uyandırmaya çalışıyordu...                                                                                                                                                                                   b:nehir beni çok korkuttun sanırm sana 5 tane çalar saat gerekecek                                                                                                                                                                                                                                                                             k:bencede kızım akşam bir titremeye başladın yani korku filmi gibiydi. sonra ateşin çıktı ondan sonr...                                                                                                                                                                                                                   b: ama şimdi iyi boşuna kızı endişelendirmeye gerek yok değilmi KÜBRACIMMMM.                                                                                                                                                                                                                                                             k: mesaj alındı:((((((                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           n: söyleyin başka ne oldu.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              b:pekala, sen tavana yapışmış ölümle ilgili birşeyler söylüyordun . çok kötü şeyler. bence onları duyman akıllıca olmaz. yada sonra olanları duyman  . çünkü sen konuştuktan sonra korkunç bir ses duyduk . birisi senin adını haykırıyordu sonra sen bu sabah şey olacağını söyledin şey...                                                                                                                                                                                                                                                   n: ne?

merhaba ilk hikayemle karşınızdayım umarım bu bölüm hoşunuza gitmiştir . bu arada başak nehirin ablası bunu söylemyi unuttum. yb en kısa zamanda gelecek.


BANSHEE'NİN ÇIĞLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin