Bölüm 5 katliam devam ediyor...

147 16 2
                                    

Kübra,çikolataya düşkün küçük kız, mavişin kahramanı , nehirin en iyi arkadaşı, kübra. kübra ölmüştü. nehir için sanki dünya durmuştu . hiç birşey düşünemiyordu. şokla karışık acıyla bağırıyor çağırıyor ama yinede rahatlayamıyordu. başak ise tehlikenin farkına varmış ne yapabileceklerine bakıyordu. kamptaki herkes o olaydan sonra ya dağılmış ya da korkmuştu. fakat sadece iki kişi oldukça sakin ve temkinliydi. kamp müdürü ve kızı Aleyna. bu iki kişi herkesi sakinleştirmeye çalışıyor, yaralı polise bakıyor ve olay hakkında bilgi topluyordu. 3 gün böyle geçti. nehirin hali herkesi çok üzüyordu. kamp müdürü ise hala bu işten kurtulmanın bir yolunu arıyordu.ve birden kızı aleyna yanına geldi.

a:babacım hala mı çalışıyorsun bence biraz dinlenmen gerek bitkin düşeceksin hem böyle kimseye yardım edemezsin.

km:biliyorum ama kaybettiğimiz her an bizim için çok önemli.

a: peki kampçılar onları hiç düşünmüyormusun ?

km: ben zaten onları düşünüyorum.

a: onları burada tutman çok tehlikeli kübra gibi olabilirler . nehire bak arkadaşı için çok üzüldü tahrip oldu. arkadaşı ölen diğer kampçılar ne hissedecek . daha kötü olmayacaklar mı ? 26 yıl önceki gibi olmayacak mı? hani bana anlattığın gibi

km: umurumda değil bu sefer onu yakalayacağım bütün kamçılar ölse bile umurumda değil onu yakalayacağım zaten tüm kampçılar ölmeden bulurum. hepimiz sağ salim eve döneriz.

a: peki baba ama bil ki pişman olacaksın.

aleyna çıkar ve hemen nehirin yanına gider.

a: nehir galiba ne olduğunu biliyorum.

SELAM ALEYNAYI SEVDİNİZ Mİ BU BÖLÜMÜ O KARAKTERİ İÇERİ SOKMAK İÇİN YAPTIM. UMARIM SEVMİŞSİNİZDİR VE BU BÖLÜMÜ SEVGİLİ ARKADAŞIM Swiftie_aleyna157 'ye ithaf ediyorum. yb akşam yada yarın gelir hergün bir bölüm paylaşmayı düşünüyorum çok önemli birşey olmazsa hergün 1 yada 2 bölüm gelecek hepinizi çok seviyorum bu arada hikaye gitgide korkunçlaşacak öpüldünüz


BANSHEE'NİN ÇIĞLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin