Inceputul #1

589 11 0
                                    

Emma pov.
M-am trezit cazand din pat visand jucatori de fotbal. Stateam si ma uitam ca idioata pe pereti gandindu-ma la acel fat-frumos care mi se infatiseaza doar in vise.
Am facut un dus rece de 10 minute sa scap de pelicula de transpiratie, imbracandu-ma cu cei mai stramti colanti, un tricou cu N.Y. , impreuna cu botinele mele preferate.

Cobor sacarile si ajung in bucatarie, iau micul dejun repede. Sunt fericita ,nu stiu de ce. Aaaa...e ultima zi de liceu... constinta proasta. Am urcat in masina tatalui meu si am plecat la scoala.
Deschid dulapul.
Vad o figura mica blonda care da peste mine. Am ajutat-o sa isi ridice cartile in timp ce privea in pamant rusinata. Afland ca avem ora comuna am inceput sa vorbim pe drum. Mi-a zis ca se numeste Dove. Ne statea foarte bine mergand amandoua pe holurile liceului ,eu fiind o superba roscata, cu ochi albastri, corp de zeita si haine de firma, iar ea avea frumusetea abstracta ilustrata prin par blond ca spicele de grau, obraji bucalati si ochi blanzi, caprui.
Stam una langa alta asteptand ca profesoara cea nebuna sa plece. Orele trec repede si vine pauza mare,dar eu am nevoie la baie si fac cale intoarsa. Cand ies din cabina dau sa ma duc sa ma spal pe maini si sa imi retusez machiajul cand deodata usa se deschide , pe ea intrand un barbat chipes, corp bine facut, par negru dat pe spate si ochi verzi scaparatori ce pareau ametiti de bautura.
- Baii! Asta e baia fetelor nu a boschetarilor!spun ironica si dau sa plec insa o mana ca de fier mi se inclesteaza de mana stanga.

-Nici o fata nu imi vorbeste mie asa!
spune pe un ton vag amuzat.

-Ma duc la cantina.Ai grija sa lasi capacul jos!spun inainte sa imi dau seama ca l-am enervat.

Imi vine sa ma dau cu capu' de pereti dar ar fii pacat. Am dat de dracu'! Mi-am dat seama ca ne-am mai intalnit...

_______________________________________

Buna! Sper ca va place cartea.
Este prima mea carte!
Spor la citit!

Dragoste periculoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum