"Gata de surf?" #8

75 4 2
                                    

Ma trezesc in bratele lui Nick. Imi indrept privirea spre el. Doarme ca un copil mic. Ma ridic un pic si il musc de lobul urechii.

- Hmm, ce a fost aia? tresare imediat.

Ma bufneste rasul. Se apleaca spre mine si incepe sa ma gadile.

-Nick, opreste-te! murmur printe rasete.

Ma zbat,iar cand scap din mainile lui alerg repede in baie si inchid usa in spatele meu.

*

Imi bag castile in urechi si deschid frigiderul.

O mana imi atinge umarul. Sar speriata si ma intorc. In fata mea este Josh.

-Doamne, ce mai speriat Josh!

- Gata,gata! Te aud. Nu trebuie sa zbieri.

- Scuze.

Iau laptele si ma asez la masa unde se afla si Justin.
Dupa cateva minute isi face aparitia si Dove:

- Neata! spune putin adormita si se indreapta spre Justin pentru ai da un sarut pe buze.

- Ma bucur ca sunteti toti aici! spune Josh fericit. Astazi eu si Nick va vom invata sa faceti surfing!

Imi indrept privirea spre Dove si ne zambim.

-Suna excelent!

Se aud niste tropaituri pe scari.

- Sigur e Nick! spun cu un zambet ironic.

Vine in bucatarie si deschide si el frigiderul.

- Cine a consumat tot laptele? intreba putin frustrat.

Ma bufneste rasul.
Dau capul pe spate si zic:

-Eu!

- Tie nu ti-a ajuns gadileala de mai devreme.

- Nu mi-a ajuns! Insa mai intai as vrea sa invat sa fac surfing.

-Ok!

Iesim pe poarta si ne indreptam spre plaja. Partea buna este ca baietii cara si placile noastre,deci eu si Dove mergem in fata ca doua dive.

- Gata de surf? intreba Justin.

- Da! spunem eu si Dove in acelasi timp.

Ne asezam pe nisipul fierbinte si ne lasam pielea sa se bronzeze. Nick este in fata mea si vorbeste cu Justin, iar eu il prind de spatele musculos si ma lipesc de el. Imi lipesc usor buzele de obrazul lui.

- Stii... Eu tot vreau sa magadili!

- Nu-i problema! Diseara nu mai scapi.

Ii zambesc malefic.

Ma asez pe o placa, iar Nick imi arata cum trebuie sa stau. Isi aseaza mainile pe soldurile mele. Rosesc imedia insa el nu poate vedea din fericire deoarece este in spatele meu.

- Da, bine acum stiu cum trebuie sa stau! Nu putem intra in apa mai repede? ma ia gura pe dinainte.

- Ce repede te enervezi? Hai du-te in apa sa vedem ce spectaculoasa esti! il aud in spatele meu.

Intru cu increderein apa si incep sa inot pe placa pana ajung in larg. Vad un val mare in departare. Stau cuminte asteptandu-l.

- Stiu ca poti! striga Dove.

Gata valul monstruos a venit. Ma ridic pe placa, insa piciorul stang imi aluneca si cad in apa. Stau cateva secunde acolo.Nick se ingrijoreaza si vine dupa mine. Simt o mana care ma apuca de spate, iar alta care imi apuca picioarele. Ma duce in brate pana la mal, ca pe o printesa. Cobor din bratele lui si ma trantesc pe nisip.
Dove imi infasoara un prosop de-a lungul corpului.

Dragoste periculoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum