"Te iubesc..." #4

158 5 0
                                    

Nick dpv.

Este cea mai frumoasa persoana pe care am cunoscut-o in viata mea. Nu vreau sa stiu in ce hal s-au suparat parintii ei... Emma ma schimba foarte mult. Pentru ea mi-as pierde pana si reputatia de baiat rau!

Emma dpv.

Ce parinti mai am si eu. Sunt destul de mare sa am grija de mine. Uhhh...
Mai bine ma duc sa-mi fac un dus...

Dupa ce ies din cabina, dau sa intru la mine in camera si il vad pe Nick.

-Nick, ai innebunit? spun gandindu-ma la toata gravitatea situatiei.

-Am venit sa te vad. Ma gandeam ca esti suparata... spune, uitandu-se la mine ingrijorat.

Fara sa mai apuc sa spun ceva, vine spre mine si imi da un sarut dulce.
Inima imi bate din ce in ce mai tare, simt un fior placut pe sira spinarii.
In orice moment usa se putea deschide, dar nu imi mai pasa.

-Nu ne cunoastem de mult insa vreau sa stii ca.... ca te iubesc! imi spune, soptind.

-Si eu! ii raspund.

Tocmai mi-a zis ca ma iubeste... Awww... Este super dragalas cand e asa.

Uhhh.. Ce proasta sunt! Am doar un prosop pe mine! Il bag pe Nick in baie si imi scot din dulap niste haine.
Nu apuc sa ma imbrac bine ca aud un ciocanit in usa.

-Pot sa intru? se aude vocea mamei

-Da!

- Am vorbit cu tatal tau si am decis sa-ti dam telefonul inapoi, dar va trebui sa ai numai note mari!

Incuvintez din cap, sperand sa plece mai repede din camera...

Dupa ce pleaca mama incui usa si ma duc sa-l scot pe Nick din baie.

-Era cat pe-aci sa ne prinda!zic razand.

Il iau de mana si ne trantim in pat. Ma asez pe pieptul lui simtindu-i inima cum bate. Ma simt atat de bine langa el. Nimeni nu-i vede latura lui de mielusel.Adorm gandindu-ma cat de norocoasa sunt.

Dupa cateva ore...

Ma trezesc... Ma uit in camera, nu e nimeni.
"Oare unde s-o fi dus?" Ma uit mai atenta in jur si il vad. E la balcon. Ii vad trupul bine facut si ceva din mine vrea sa mearga la el.
Deschid glisanta din sticla si ma apropii de el. Il iau in brate si ii dau un sarut pe obraz.

-Hey! Ce faci aici? intreb curioasa.

-Dormeai ca un ingeras si am zis sa nu te deranjes!

Cand aud aceste cuvinte mi se inmoaie picioarele si simt cum aerul proaspat ma trezeste la viata...

-Trebuie sa plec! il aud cum spune oftand.

-Bine ne vedem la liceu, ok?

-Ok!

Ma ia in brate si pleaca

La scoala...

O vad pe Dove vorbind cu o fata. Ma duc spre ea incercand sa nu fiu observata. Ii punc mainile la ochi si intreb:
-Cine e?

- Un spiridus! spune ironica. Sau Emma!

-Bravo, ai ghicit!

-Nu ne-am mai vazut de mult! Mi-a fost dor de tine!

- Aww... si mie! Vrei sa mergem dupa ore la mall?

-Sigur! spune incantata

Orele trec cat ai clipi, iar eu cu Dove suntem deja la mall. Am umblat in toate magazinele existente. Dupa ani de cautat mi-am ales o bluza inflorata cu o fusta rosie spre visinie cu tocuri de 15 centimetri si Dove si-a luat o rochie neagra, lunga in parti cu tocuri negre.

Am luat un taxi si am pornit spre casa...

_______________________________

La media este Dove❤

Dragoste periculoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum