Deschid ochii... Vad tavanul alb... Pentru o secunda ma simt intr-un univers paralel! Imi dau seama ca acest univers este real. S-au intamplat atat de multe lucruri intr-un timp atat de scurt. Simt un gol in stomac... ma simt vinovata... trebuie sa le trimit un mesaj alor mei... ba nu, nu trebuie! Emma ce s-a intamplat cu tine? Nu trebuie sa te simti vinovata! Traieste clipa! Nu te mai gandi la consecinte! Ciudat, dar adevartat... constinta mea avea dreptate!
Cu gandul ca nu am nevoie de butoiul cu melancolie, tasnesc din pat indrepatandu-ma spre terasa. Deschid usile si ma uit in jur. Oceanul are culoarea smaraldului. Ma uit la toata lumea care se bucura si joaca volei.
Fara nicio ezitare ma duc repede sa ma imbrac, deoarece trebuie sa ma numar si eu printre acei oameni.
Deschid dulapul si caut costumul se baie perfect. Am o gramada de costume, insa cel pe care il cautam trebuia sa fie cu adevarat frumos.Dupa ceva timp gasesc un costum albastru cu imprimeul Angliei. Acum este timpul sa aleg cu ce o sa ma imbrac, ceva lejer. Niste pantaloni scurti albi si un tricou.
Ies din camera si ma indrept spre bucatarie. Il vad pe Nick.-Neata, puiule! imi spune cu un zambet larg pe fata. Ai dormit bine?
- Neata! Foarte bine! Mi-ai promis ca azi plecam la plaja.
- Vad ca esti tare entuziasmata. Mergem, dar mai intai trebuie sa luam micul de jun.
- Ok.
Ma asez la masa, iar Nick imi da bolul de cereale. Stie ca imi place.
- Unde este Josh? il intreb curioasa.
- Are niste treaba,dar se intoarce diseara.
- Ce pacat... ii spun derutata.
- Ne vom distra si fara el! imi spune incurajandu-ma.
Nick dpv.
Dupa ce terminam micul dejun ne indreptam spre plaja. O iubesc foarte mult pe Emma si imi place s-o vad fericita.
Simt ceva vibrand. Este telefonul. Un mesaj de la Justin:" Frate,traficantii de droguri au aflat ca ai plecat si te cauta prin toata America. Fii foarte atent cu lumea din jur! Am aflat ca unul dintre ei se plimba prin Miami! Daca se intampla ceva anunta-ma! "
Nu imi vine sa cred... Sunt al dracului rau de tot astia. Oricum daca ma intalnesc cu ei nu o sa mai scape.
Emma ma vede frustrat si ma intreaba:- S-a intamplat ceva?
-Nimic,stai linistita.
Nu pot sa-i zic asta. Se va speria. Mai bine o las sa se bucure de plaja.
Nu trece mult si ajungem pe plaja. Pe fata Emmei se schita un zambet. Desi are 18 ani, cateodata se poarta ca un copil.
Sare in spatele meu si intram in apa. O las jos si o iau in brate. O sarut pe frunte si ii zic:-Nu stiu ce m-as face fara tine. De cand ai aparut in viata mea totul s-a luminat. Te iubesc si o sa am toata viata grija de tine!
- Si eu te iubesc! Iti promit ca o sa trecem prin toate impreuna!
In acel moment o iau in brate si incep sa o sarut pasional. Iubirea pentru ea creste pe zi ce trece. Nu imi pot lua gandul de la noi doi...
-Hai sa mergem intr-un loc mai retras!
Fara sa mai zica ceva o iau de mana si o trag spre mine. Ne indreptam spre cealalta parte a plajei,pustie. Ii citesc ferecire in ochi.
-Ce frumos este aici! o aud soptind.
-Stiam ca o sa-ti placa!
Ne asezam pe nisip si ne uitam la ocean. Ma simt ca intr-un basm.
Emma se intinde pe spate. La fel si eu.
- Acel nor seamana cu un urs pe bicicleta! spune ea zambind.
- Ba nu! Se vede de la o posta ca este un iepure care canta la microfon!
Ea ofteaza lung.
- Stii ca imi place sa te enervez! ii spun amuzandu-ma.
- Mda...
Imediat o iau in brate,iar capul ei sta pe umarul meu. Ii simt respiratia pe gatul meu.
Emma dpv.
Il sarut pe gat. L-am facut sa se inroseasca. Ii simt inima batand din ce in ce mai repede. Se apleca spre mine. Imi atinge usor buzele. Simt fiori in tot corpul.
Cred ca are ganduri perverse... Buzele lui catifelate imi saruta acum pieptul.
Nu cred, acum stiu ce planuri are.-Nick! ii spun incet. Suntem pe plaja!
Ma ia in brate si ma duce spre casa. In cateva minute suntem in camera noastra. Ma tranteste pe pat si isi da tricoul jos lasand neacoperite acele patratele care ma innebunesc de fiecare data.
- Acum nu mai scapi de mine! imi spune pervers.
- Nici nu as vrea! ii spun incantata.
Imi da costumul de baie jos. Acum sunt goala in fata lui!
Se aude un ciocanit in usa! Imi iau repede costumul pe mine. Pe usa intra...
CITEȘTI
Dragoste periculoasa
Fiksi RemajaCateodata viata ne joaca niste feste care intr-un final ne ajuta sa vedem adevarul despre lumea in care traim. Eu sunt Emma si am aproape 18 ani. Sunt o eleva destul de buna, dupa parerea mea, insa anturajul ma schimba, viata mea devenind una haotic...