"Ia-ti ramas bun de la linste"#11

27 0 0
                                    

  Contine scene +18!

Alarma suna,iar eu tresar repede speriata. Este ora sapte, deci trebuie sa ma intorc la spital. Il iau pe Pufi si il mangai. Ma simt mai bine cand fac asta. Imi iau hainele si ma imbrac.

Ma duc in camera lui Josh. Deschid usa si il vad intins in pat,dormind. Corpul ii era acoperit doar cu un cearceaf in zona... Ei bine, stiti voi unde. Ma rusinez imediat si inchid usa. Bat ,iar el se trezeste, se imbraca si deschide usa.

-Sunt gata! Ma bucur ca ai batut mai intai si nu ai intrat direct pe usa.

Ochii mi se fac cat cepele si ma abtin sa nu rad.

-Daca deschideam usa ce se intampla? i-o trantesc oarecum mirata de afirmatia lui.

-Eh... Eram dezbracat...

-Aha...Nu stiam... Dar ce faceai tu dezbracat? il intreb curioasa.

-Nu vei intelege!

Ma bufneste rasul... Of, of, of ce conversatie... Incerc sa-mi scot din cap imaginea lui...

Ajungem la spital si ma intalnesc iar cu doctorul.

- Am vesti bune! In cateva zile il vom externa, dar va trebui sa vina la consult o data pe saptamana!

-Multumesc mult ca aveti grija de el! Nici nu aveti idee!

*

Acolo am stat vrea doua zile... Nu ma puteam despartii de el. Il vedeam in unele momente cum se uita la mine cu o privire dragastoasa care ma facea sa-l ador.

-Astazi il externam! ma anunta o asistenta.

Nu pot sa cred ce aud! Ma duc pe holul spitalului si ii bag pe toti conferinta.

-Astazi Nick se intoarce acasa! spun eu victorioasa.

-Offf.... Mi-am facut multe griji! spune Dove cu o voce linistita.

-Venim acum! imi spune Justin.

- Bine! Vin si eu! spune Josh.

Nu dupa multa vreme ajung toti. Plecam. Dupa atatea zile ma bucur mult de tot ca totul s-a terminat cu bine... Ma trantesc pe bangheta din spate si il imbratisez puternic pe omul pentru care sunt aici...

-Te iubesc! imi sopteste in asa fel incat ceilalti sa nu auda.

Un fior imi traverseaza corpul. Pana acum nu a scos niciun cuvant, iar primul a fost "Te iubesc" , ma intreb cat de perfect poate fi...

O dupa amiaza foarte fericita. Momentul in care totul s-a terminat. Cica nenorocitii aia au disparut sau ceva de genu... Prefer sa cred ca totul va fi bine.
 
Nu dupa mult timp ma trantesc in pat si ma uit la tavanul alb al camerei mele. Nick este in baie, deci stau singura si ma plictisesc. Macar este acasa si nu trebuie sa mai stau cu grija ca nu este bine. Inchid ochii pregatita sa adorm cand simt o muscatura pe gat.

  -Ce a fost asta? tresar eu uluita.

  -Inceputul! imi spune el cu o privire perversa.

-Imi place cum gandesti! spun intrand in jocul lui.

Ma ia usor de sold si ma saruta gindas pe gat indreptandu-se incet spre sanii mei. Gandul la ce urma imi provoaca un fior pe sira spinarii.
Ma apuca de sfarc, iar eu gem din pricina acestei placeri dureroase. Imi bag mana prin parul lui, iar el isi continua treaba. Mana lui ajunge "accidental" aproape de feminitatea mea. Degetele lui se plimba prin chiloteii mei, iar eu raman in extaz. Se apropie de buzele mele. Ii simt respiratia accelerata si nu imi vine sa cred pana unde am ajuns. Il musc de buza si simt ceva care brusc s-a facut tare in pantalonii lui. Ii apuc cureaua si deschid nasturii la pantaloni. In acelasi timp el imi da bluza jos. Sigur ii placea privelistea avand in vedere faptul ca eu purtam doar un tricou.

  -Nick! ii soptesc eu printre gemete.

  -Da, iubire.

  -Prezervativ.

Trag manerul de la dulapul de langa pat si scot mai multe prezervative. Isi da boxerii jos (asteptam asta de mult)  si isi pune prezervativul. Atingerile lui imi trezesc  fiecare părticică a corpului meu aflat în extaz.
Intra usor in mine, iar eu ma topesc.  Ma simt minunat. Ma musca de gat lasandu-mi semne.
Miscarile de du-te vino ma fac sa ma simt ca in paradis. Se apleaca si isi lipeste gura de a mea intr-un sarut pasional. Limbile noastre dansau una in gura celeilalte.

  Se aude soneria.

-Iubire, cine poate fi? il intreb gemand si mai tare.

  -Vreo domisoara pe la Josh.

Ma amuza oarecum. Iese din mine si ma asez pe pieptul lui bine lucrat. Erectia inca se vede prin cearceaf. Soneria se aude iar si iar.

-Cred ca e cineva important. Ma duc sa vad, spun fara chef.

Nick pov.

Emma e plecata de 13 minute si inca nu a venit. Cobor scarile ingrijorat si zaresc usa deschisa. Nu e nimeni. Ma sperii si vad un bilet pe jos.

"Ti-am luat-o. Acum e a noastra. Ia-ti ramas bun de la liniste. Cu drag, Victor."

-Baga-mi-as...
Il sun pe Josh.

CALL

-Josh... spun pierdut.

-Da!

-Emma...

- Ce e? Ce s-a intamplat?

-Au luat-o...

-Ce? Cine? Cand?

-S-a dus sa deschida usa si nu s-a mai intors. Si dupa am gasit un bilet de la Victor.

-Nu cred... Vin acum...

  CALL END

Urc in graba scarile pun ceva pe mine si il astept pe Josh.

Emma pov.

Ma trezesc pe o podea rece. Totul este bezna. Ma ridic in capul oselor. Sus se vede o fereastra, insa nu pot ajunge la ea. In fata este o usa metalica. Ma indrept catre ea, apas pe clanta dar era incuiata. Super... Nu vreau sa ma gandesc la ce va urama. Nick cred ca e foarte ingrijorat... Usa se deschide. In fata apare un tip destul de inalt.

-Vino!

Aprob din cap si ma duc dupa el. Mergem pe un hol nu prea luminat

-Aici este camera ta! spune aratand spre o usa.

-Ok, spun infricosata de toate cele intamplate.

Flashback

Soneria nu se mai oprea. Deschid usa si in fata imi apare un tip musculos, blond cu ochii verzi. Nu apuc sa zic nimic deoarece ma apuca de brat si ma duce spre o masina neagra. Inauntru sunt mai multi barbati.
Aud soferul care spune:

-Las-o in pace! Noi nu avem treaba cu ea!

-Daca vrem sa-l lovim cat de tare se poate pe Nick trebuie s-o rapim.

-Unde mergem? intreb speriata.

-Taci din gura! imi spune un tip din spate.

End flashback

Ma simt pierduta... Sper ca Nick va face ceva in legatura cu asta... Ma asez pe patul care este plin de praf. O tuse seaca imi provoaca o mancarime in gat.
O lacrima incepe sa-mi curga de pe obraz cand deodata vad o silueta in fata usii.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 22, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste periculoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum