" Ce cauti aici?" #7

101 5 0
                                    

Pe usa intra Justin.
Nick se intoarce spre mine cu o fata uimita. Se imbratiseaza frateste.

- Ce cauti aici? il intreba Nick cu un zambet larg pe fata.

- Tu esti aici in Miami , iar eu in L. A.! Nu mi se pare corect!

Incepem toti sa radem. Justin vine spre mine si imi zice la ureche:

-Am o surpriza si pentru tine!

Iese din camera. Nu stiu ce sa mai cred...

Se intoarce cu Dove de mana.
Nu pot sa cred, Dove e aici,cu mine!
In doi pasi ajung langa ea.

-Off... Ce dor mi-a fost de tine! ii zic super fericita.

- Draga mea, avem multe de spus!

- Ai dreptate! Avem multe de spus, insa e destul de tarziu. Nick o sa va conduca spre camera voastra.

Ma indrept spre Nick si il sarut pe obraz.

Dupa o zi lunga si frumoasa intru in cabina pentru a face un dus linistitor. In timp ce apa curge peste mine observ o umbra care intra in baie... Ma intorc cu spatele.

-Nick, stiu ce vrei sa faci! Las-o balta!

- Voiam doar sa-mi iau prosopul. il aud

- Sigur, sigur! îi spun cu un zambet ironic.

Nu stiu ce a fost in capul meu... Nu sunt pregatita pentru sex, asta-i clar. Intr-un fel ma îngrozeste gandul, insa alt fel imi surade..

*

Topai pana la patul in care Nick sta relaxat. Se aseaza deasupra mea si imi da un sarut frantuzesc dulce. Buzele lui carnoase sunt de-a dreptul senzationale.
Nu ma pot abtine si ii musc buza inferioara. Nick trebuie sa-ti spun ceva:

- Nu sunt inca pregatita...

- Nu-i nimic, nu te stresez! Cand vei fi o vom face. Vreau doar sa stii ca te iubesc!

Un fior imi strapunge corpul la auzul acestor cuvinte.
Ma asez pe umarul lui si simt cum somnul ma i-a...

*

Ma ridic in capul oaselor. Ma simt ca o somnambula... Cobor scarile incercand sa nu ma impiedic in propriile picioare. Fac destul de des asta...
Ii vad pe Justin si Dove butonand telecomanda. Vin incet, insa asa fel incat niciunul dintre ei sa nu ma simta. Ii pun mainile la ochi lui Dove.

- Nu am mai facut de mult asta! ii spun abtinandu-ma cu greu sa nu rad. Hai nu te m-ai uita la televizor! Azi ne vom distra doar noi doua!

- Adica pe mine nu ma luati? il aud pe Nick.

Isi pune buza inferioara peste cea superioara si se uita la mine cu niste ochisori de catelus plouat.

Ma duc spre el, îl sarut incetişor şi îi şoptesc:"Sper sa nu te superi!"

- Vino cu mine!îi spun lui Dove. Iesim pe usa, iar eu ma indrept spre garajul masnii lui Josh.

Deschid usile si raman cu gura cascata. O musca bazaie pe langa mine, deci incid gura precauta. Un jeep de un alb mat isi face aparitia. Este una dintre cele main luxoase maşini pe care le-am vazut.

-Urcă! o indemn pe Dove. Mergem la o cafenea destul de draguță!

Bag cheile in contact si pornesc masina.

-Si cum este relația ta cu Justin? o intreb incercand sa purtam o discutie.

- E romantic si foarte dragut! Intr-o seara m-a invitat la o cina la apusul soarelui.

-Aww, chiar ca e romantic. Uite am ajuns.

Coboram amandoua din masina. Îi cuprind umarul cu bratul meu si ne indreptam spre cafenea.

Ne asezam la o masa si incepem sa vorbim despre o gramada de lucruri interesante.
La un moment dat se aude telefonul. Un mesaj de la Nick in care scria...

"Stiu ca este ziua ta cu Dove, dar mi-e dor de tine!"

Citind acestea ma rosesc, iar prietena mea observa.

- Nick nu? ma intreba incercand sa asucunda un zambet mititel.

Ma cunoaste atat de bine...

- Oricat de departe am fii mereu vei ramane cea mai buna prietena a mea!


- Si tu a mea! spune in timp ce vine sa ma imbratiseze.

- Hai sa plecam de aici!

Inca nu imi dau seama ca Dove este aici, langa mine. Este o emotie foarte mare!

Vedem un parc si intram in el. Nu dupa mult timp vedem o masina de inghetata.
Ma opresc imediat si ii spun vazatoarei:

- As vrea o inchetata cu ciocolata pentru mine si una de capsuni pentru ea!

Ma intorc catre ea si ii soptesc:

- Si eu stiu cateva chestii despre tine!

In timp ce ne plimbam aud o voce care ma striga. Ma intorc si il vad ce Josh.
Alerg si il iau in brate.

- Hey! Nu ne-am m-ai vazut de mult! ii spun cu un zambet ironic. Ea este Dove! Prietena lui Justin si cea mai buna prietena a mea.

- Incantat de cunostinta! ii spune Josh strangandu-i cu delicatete mana.

-La fel!

- Masina ta e parcata la cateva strazi de aici. Ne duci si pe noi acasa?il intreb.

-Umm, sigur!

O iau pe Dove de brat si ne indreptam spre masina.

*

Deschid usa casei si ii vad pe Nick si Justin care tipa ca nebunii uitandu-se la un meci.

-Off, Doamne! Atata galagie trebuie sa faceti?ii intreb putin enervata.

-Tu ai fost plecata cu Dove, deci trebuia sa ma distrez si eu! imi spune Nick smechereste.

Imi dau ochii peste cap si urc in camera lui Dove. Ne gandim ca ar fi o idee buna o petrecere in pijamale.
Cobor in bucatarie si deschid dulapul in cautarea floricelelor care ne plac atat de mult...
Dupa lupte seculare le gasesc si le bag in microunde.
Iau din frigider ciocolata si Cola si le duc sus. Aud un zgomot care ma sperie.Sunt gata floricelele. Intru pe usa

- Mmm, miroase a floricele! spune Dove cu o bucurie destul de mare in glas.

-Daa! Ce filme preferi? o intreb.

-Imi plac filmele siropoase.

- Ok, Titanic e bun?

- Perfect!

Pun CD-ul la telezivor si incep sa bag in mine floricele. De cate ori m-am uitat la acest film, de atatea ori am vrut sa se schimbe finalul, insa nimic...

Dupa ce ne punem pe plans ne dam seama ca este seara fetelor si trebuie sa ne distram.
Dove imi da cu perna in cap

- Asta este razboi! ii spun cu un zambet ironic.

Incepem sa ne batem cu toate pernele existente in acea camera.

Simt doua maini care ma iau de talie si ma dau jos din pat. Ma intorc si il zaresc pe Nick care se uita la mine si rade.

Stai un pic, ce e asa amuzant?
Nici nu apuc sa-mi pun gandurile in ordine,ca scoate o perna.

- Stii ce o sa urmeze!

- Adevarat,o sa iei o mama de bataie! ma rastesc la el.

-Sa te vad!

Apuc perna si incep sa il lovesc cu putere...


Dragoste periculoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum