"Du-ma acasa acum!" #3

263 6 0
                                    


Emma dpv.

Cred ca voi merge... Ba nu, nu merg...doar stiti ca am probleme cu constinta! Baga-mi-as , a zis ca ma ia la 7!!

Nick dpv.

De cate ori o vad mi-o imaginez dezbracata in patul meu. Bineinteles ca nu o sa afle ca am intrat intentionat in baia fetelor. Are limba ascutita! In momentul in care m-a facut boschetar nu stiam daca s-o lipesc de peretele din baie sarutand-o fortat sau sa ma infurii!

Emma dpv.

Mi-am acceptat soarta si m-am pregatit pentru petrecere. M-am imbracat intr-o rochie rosie ca focul care trecea de fund cu o palma, cu spatele gol si bretele subtiri asortati cu pantofi rosii si geanta neagra cu o banda rosie, un colier cu inimioare, gloss roz si tus negru. Cand am ajuns afara nu am putut sa nu observ Lamburghini-ul decapotat rosu ca rochia mea. Din ea a iesit sexul pe picioare cu chipul lui Nick.

-Te uiti la mine de parca as fi Mos Craciun si l-as cara in spate pe Iepurasul de Paste! am spus ironica.

-Desi esti imbracata in rosu arati mai bine decat mosul! Mergem la petrecere sau ma inviti la tine in camera? zambeste erotic.

-Petrecere! zic hotarata desi imi suradea ideea sa mergem in camera. Am urcat in masina si am plecat...

Dupa un drum lung am ajuns in parcarea unui club de fite unde am ramas cu gura cascata cand am vazut-o pe Dove sarutandu-se dezor cu un blond matahalos. Nick mi-a prins mana intr-o inclestare dureroasa conducandu-ma spre pasionalul cuplu.

-Dove!strig eu inca uimita de cele vazute.

-Emma!spune ea. El e Justin, iubitul meu!

Ma uit la el de parca e un extraterestru si zic:
-Sunt Emma, incantata de cunostinta!

-Buna, sunt Justin!

-Hey frate, ce faci? se aude vocea lui Nick din spate.

-Hey, ce bine ca ati venit!

Simteam nevoia de alcool. Cum "prietenul" meu a invatat mai nou sa citeasca ganduri deoarece m-a tarat pana la bar. Trebuia sa aleg intre bauturile mele preferate: vodka in combinatie cu sirop de coacaze sau "Sex on the beach". Dupa ce am baut din ambele m-am avantat intr-un dans cu tenta seducatoare cu un brunet atragator ignorandu-mi cu desavarsire partenerul. L-am enervat cu succes deoarece m-a tarat aproape cu sila intr-o camera cu mobila alba! Ma intreb ce o sa se mai intample. Puteam sa stau cuminte si sa beau intr-un colt... dar nuuu... eu trebuia sa dansez cu primul mascul alpha ce imi iese in cale.
Dupa ce a incuiat usa s-a intors spre mine cu un zambet dracesc pe chip venind periculos de aproape.

- Sa nu mai faci de astea!

-Voiam sa te fac gelos. Planul meu a reusit! zic pe un tot euforic.

In acel moment ii simt buzele cum se lipesc de ale mele.

A doua zi...

Ma trezesc cu o durere de cap insuportabila. Ma uit la ceas si vad ca e 11:30. Incerc sa-mi amintesc noaptea trecuta, dar ma simpt prea rau ca sa mai pot gandi asa ca ma duc la baie si ma spal pe fata. Am simtit apa rece pe fata si brusc mi-am amintit tot...dansul cu acel brunet care l-a enervat atat de mult pe Nick...chicotesc cand imi aduc aminte.
Revin in baie, ma imbrac si imi fac rutina de dimineata, gandindu-ma la cat de furiosi sunt parintii mei acum.

Deodata aud un ciocanit in usa. Il vad pe Nick in fata usii.

-Hey, iubito! Ti-a placut noaptea trecuta?

-Du-ma acasa acum!spun pe un ton iritat.

-Bine, bine, te duc!

Ajung ca un fulger la masina, iar in cateva minute sunt in fata casei. Intru in casa, nu e nimeni. Urc scarile in speranta ca tatal meu este plecat. Deschid usa camerei mele usurata de gandul ca nu e nimeni in casa, iar cand ma uit in camera il vad pe tata uitandu-se pe geam...

-Unde ai fost? ma intreaba cu o furie ascunsa.

- Am fost... murmur printre dinti.

-Stop! Din momentul acesta, Emma Parker, esti pedepsita! Nu vei mai iesi din casa, iar eu te voi duce si te voi lua de la scoala! Da-mi telefonul!
Il dau cu ochii in pamant...

-Ti-l voi da peste o luna!

-Dar...

-Niciun dar! Emma m-ai dezamagit! Am avut incredere in tine!

Dupa ce pleaca ma trantesc in pat si ma gandesc cat de iresponsabila sunt...

__________________________❤__________

Gata si cu acest capitol! Vreau sa stiu daca va place pana acum deoarece pentru mine inseamna mult parerea voastra! Va multumesc pentru ca numarul cititorilor creste pe zi ce trece! Va pup!

Dragoste periculoasaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum